اینستاگرامم در مورد اجرای نمای خشک چه چیزی می تواند به شما آموزش دهد

شرکت طراحی و معماری بافت نو به عنوان یک مجری نمای خشک، در این مقاله از چیدانه با ما همراه شده تا به بسیاری از سوالات رایج شما درباره نمای خشک ساختمان و مزایای آن پاسخ دهد. میتوانید به راحتی اقدام به تغییر در طراحی نما کنید؛ امکان تغییر در طراحی نما در روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی امکانپذیر میباشد. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. در اجرای نمای خشک ساختمان دیگر خبری از دوغاب و ملات نیست و دیگر ساختمانها مجبور به تحمل نمودن وزن سنگین ملات نیستند.

اجرای نمای خشک سنگ

لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود. این روش به دلیل ویژگیها و مزیتهایی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکتهای نمای خشک این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه میدهند. از آن جا که در زمینه اجرای نمای مدرن و اجرای نمای خشک رتبه بندی خاصی از سوی مراجع ذیربط برای شرکت های فعال مجری نمای خشک در این حوزه وجود ندارد دشواری های انتخاب شرکت مجری نمای خشک را برای کارفرمایان و سازندگان دوچندان می کند. مجری نمای خشک باید مهارت، خلاقیت و تجربه ویژه ای داشته باشد تا بتواند این نما را در ساختمان اجرا کند. سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. سرامیک خشک . چوب ترموود . آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟

قیمت اجرای نمای خشک

اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. پر واضح است که در صورت استفاده از این سیستم نه تنها محدود نمیشوید، بلکه از مزایای نمای خشک نیز بهرهمند خواهید شد. همانطور که می دانید در بازسازی و ساخت یک بنا ، طراحی نما مبحث بسیار پر اهمیت می باشد در واقع طراحی نما یکی از مهمترین و اصلی ترین بخشها در ساختمان سازی به شمار می رود . یکی از زمینه هایی که با توجه به ابزارهای موجود کاملا تخصصی شده و خود به تنهایی یک حوزه کاری انحصاری به حساب می آید، طراحی نما است. سرامیک خشک نما گروهی از مواد نو هستند که با توجه به کاربرد، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند.

برای مثال در شهر های استان مرکزی از قبیل خمین و محلات و استان هایی چون اصفهان و لرستان ، استفاده از نمای سنگ پیشنهاد می شود . ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی، افقی و زاویه دار و استفاده از مواد و فناوری های جدید است. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. شرکت آرین سازین بنا نما با تجربه ای هجده ساله در خصوص طراحی سازه ای و معماری نماهای شیشه ای، تامین مصالح، اجرای نمای کرتین وال و سیستم های درب و پنجره آلومینیومی کار خود را در این مجموعه آغاز نموده و دارای تجربیات متعددی در زمینه طراحی و ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای , قیمت نمای شیشه ای , نمای کرتین وال , قیمت مشاوره نما, نما شیشه ای ویلا, نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, نما شیشه ای داخل ساختمان, اجرای نمای کرتین وال , اجرای نمای شیشه ای, مراحل نصب نمای شیشه ای, در و پنجره کرتین وال, نما شیشه کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال, نصب کرتین وال, ابعاد پروفیل کرتین وال, سازه های آلومینیومی , خدمات مشاوره نما , ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای, طراحی سازه های آلومینیومی, سیستم های درب و پنجره آلومینیومی, طراح سیستم نمای کرتین وال, نمای کرتین وال, نصب سازه های آلومینیومی, مشاوره نمای شیشه ای, پارتیشن اداری شیشه ای, اجرای نمای کامپوزیت می باشند.

نمای خشک چیست

This was gener ated with t​he ᠎he lp of G​SA Content G᠎en​erat or D em​over​sion!

دتایل اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید