ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در این روش سرامیک خشک توسط دریل آندرکات سوراخ شده ، انگر کیل درون آن قرار می گیرد سپس از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. در حقیقت ، دلیل اصلی این سرامیک ها در جهان کاهش هزینه مصالح ساختمانی و هزینه های نگهداری ساختمان از نظر مصرف انرژی است. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متعدد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند.

دیتیل اجرای نمای خشک

نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. در نحوه نصب نمای خشک به صورت مشهود، بستهایی که مصالح را نگه میدارند، از بیرون دیده میشوند (برای پوشاندن این بستها میتوان آنها را رنگ کرد). مزیت این سیستم سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ و همچنین استحکام و تنوع شکل رانر های آن می باشد البته که کلیپس ها نیز با رنگ ماندگار و همرنگ با سرامیک قابل انطباق می باشد. ᠎Article was gener​at᠎ed by behsaznama Conte᠎nt Generator᠎ Demover​sion᠎.

4. بر رنگ طبیعی متریال تأکید کنید. مهمترین مورد در تجهیزات نما خشک همان متریال مورد نظر است. این مورد مهم در تمامی متریال های نمای مدرن مثل: نمای کرتین وال، نمای اسپایدر، نمای کامپوزیت، نمای ترموود، نمای سرامیک، نمای لوور، نمای بتن اکسپوز و… با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. نور طبیعی، موجب نشاط و سرزندگی فضا می شود و همچنین می تواند عملکرد و سبک زندگی افراد حاضر در محیط را تحت تاثیر قرار دهد.

از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد. اگر شما هم سوالی داشتید، میتوانید از طریق شمارههای ذکر شده در همین وبسایت، با کارشناسان ما در تماس باشید. اگر میخواهید بهتر بدانید که نمای خشک ساختمان چیست، انواع نمای خشک را بشناسید و با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشنا شوید، با مجله خدمت از ما همراه باشید. اجرا کرد. به شرایط اقلیمی نیز در اجرای نمای خشک ساختمان توجه میشود. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. این روش یکی از جدید ترین روش های نصب نما می باشد. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. اما با سیستم ملاتی، محدودیتهایی برای انتخاب مصالح به وجود میآمد. دلیل اصلی انتخاب نما این است که لایه محافظتی را به ساختمان اضافه می کند. بنابراین عایق را خشک نگه داشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی می کند.

انواع اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بیشتر بخوانید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید