انواع نمای خشک: آسان روش

کوییک که برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ به بازار آمد، یک کراساوور کوچک شهری و درواقع، نمونه فیسلیفت تیبا هاچبک به شمار میرود. این خودرو یک کراساوور کوچک شهری با ظاهری نسبتا اسپرت است. انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. مردم شهر هر سال با تجمع در خیابان امامزاده ابراهیم و حرکت به سمت مرقد فاطمه معصومه سالروز ورود فاطمه معصومه به قم را گرامی میدارند. کامپوزیت آلمانی از دسته کامپوزیت های درجه 1 و 2 به حساب می آیند و هزینه هر واحد آن 2.000.000 تومان الی 3.000.000 تومان می باشد. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. ᠎A rticle has  be​en created wi᠎th the help of G​SA Content G​ener᠎ator Dem over​si on .

قیمت اجرای نمای خشک

و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. او افزود: با توجه به تاکیداتی که در یکسال اخیر از طرف مدیرعامل گروه برای بالا بردن سطح کیفی و افزایش رضایت مشتریان بوده و با هدف حرکت در این مسیر، بازرسی فرآیند سازندگان قطعات را در این مرحله شروع کرده ایم. شروع پروسه اجرای نمای سرامیک خشک با برداشت نقشه بردار از ساختمان و با ارائه کدهای ارتفاعی و ابعاد و اندازهها انجام میشود. کوییک در تیپهای R و S نیز علاوه بر تیپ معمولی تولید میشود که تفاوت آنها با تیپ معمولی نهفقط در آپشنها بلکه بیشتر در ظاهر است. اما بهطور کلی میتوان آنها را به چند دسته تقسیمبندی کرد. او تاکید کرد: آپشن های سنسور باران، برقی شدن آیینه های جانبی مجهز به گرمکن، سیستم روشنایی اتوماتیک، چراغ های FOLLOW ME (چراغ های داخل کابین که بعد از خروج راننده از ماشین تا چند لحظه روشن می ماند و بعد خاموش می شود) و مانیتور 7 اینچی نیز در طراحی آن لحاظ شده است.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

This c ontent has  be​en generat᠎ed with the  help of G SA Con te᠎nt Gen erat or D em᠎oversion!

اتصالات نمای خشک

تنها چند روز پس از رسانه ای شدن مبحث تولید نمونه ایرانی ال ۹۰ توسط مدیرعامل سایپا که فعلا با کد فنی p90 شناخته می شود، این شرکت تصویری گرافیکی از طرح اولیه بدنه این خودرو را منتشر کرد که البته مشخص نیست تا چه حد با محصول نهایی مشابهت خواهد داشت. مدیر پروژه اطلس سایپا افزود: سیستم های صوتی و تصویری به روز، آنتن کوسه ای، صندلی های برقی برای بعضی تیپ ها، لامپ های جلو به صورت LED و ایجاد طرح جدیدی در چراغ های عقب که منطبق با خودروهای جدید دنیا است از دیگر مشخصات این خودرو است. او افزود: با توجه به اینکه در دنیا برای تیپ های مختلف یک خودرو استاندارد رنگ تعریف می شود، سعی داریم برای تیپ های تولیدی این خودرو، استاندارد رنگی تعریف شود. در هنگام نصب و اجرای نمای خشک، باید به آببندی دقیق همهی اجزا توجه کرد. افرادی که عادت به استفاده از قهوه، چای و دخانیات دارند باید دقت داشته باشند پس از مصرف این دسته از مواد باید دندان خود را با مسواک شسته تا روند رنگ پذیری کامپوزیت را تعویق بیاندازند. مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا با بیان اینکه در بین مشتریان و جامعه تنوع رنگ خودرو به دلایل مختلف به شدت کاهش یافته و درصد بالایی از محصولات به رنگ های سفید،مشکی، نوک مدادی و نقره ای محدود شده است گفت: برای ایجاد تغییر این روند سعی شده در رنگ آمیزی این خودروهای VP از رنگ های متنوع استفاده شود.

مصدقی با بیان اینکه خودرو اطلس در سایپا تولید خواهد شد، گفت: درحال حاضر خودروهای کوییک معمولی، کوییک اتوماتیک وکوییک اس در سایپا به صورت روزانه تولید می شود و با اضافه شدن خودرو اطلس، تولید خودروهای کم متقاضی کاهش و با تولید خودرو اطلس جایگزین خواهد شد. البته رنگ خودروها به درخواست مشتریان تولید و عرضه خواهد شد. مصدقی تصریح کرد: تمامی رنگ آمیزی خودروها در سالن های رنگ سایپا و با اپلیکیشن اعمال رنگ توسط فرآیندهای تولیدی انجام شده تا در صورتی که در آینده نیاز باشد بتوانیم از رنگ های متنوع در داخل سایپا که با فرآیندهای استاندارد و بر اساس نظر مشتریان است تولید و عرضه کنیم. تکنیک های پوششی که که تایل های سرامیکی به وسیله آن ها می توانند نصب شوند به اشکال گوناگونی نما هستند. اجرای نمای سرامیکی با استفاده از ملات و اجرای نمای سرامیک به صورت خشک. طرح ششضلعی دریچه هواکش روی سپر و حالت لبهدار پایین آن، نمونههایی از این موارد هستند. مدتی است بسیاری از خریداران به خرید اقساطی خودرو روی آوردهاند. مدیر پروژه اطلس سایپا خاطر نشان کرد: خودرو اطلس در 4 تیپ تولید خواهد شد که دو تیپ آن با گیربکس دستی به صورت ساده و آپشن دار و دو تیپ آن با گیربکس اتوماتیک به صورت ساده و آپشن دار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید