انتخاب اجرای نمای خشک سنگ

دراجرای نمای فایبر سمنت برد بعد از اتمام نصب می توان با استفاده از بتونه فایبر سمنت و نوار مش محل درزها را درزگیری کرد و سپس کل سطح نما را با بتونه فایبر سمنت پوشانید. در نمای این نوع سازه ها که در گروه سیستم های ساخت و ساز خشک یا همان درای وال سیستم قرار میگیرند به دلیل عدم استفاده از ملات بعنوان یکی از بهترین مصالح موجود در نمای LSF میتوان از فایبر سمنت برد استفاده نمود. نمای فایبر سمنت در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید (UV) و آب و رطوبت ناشی از برف و باران کاملا مقاوم است. 13- به دلیل اینکه در نمای فایبر سمنت برد ملات استفاده نمیشود و بصورت خشک اجرا میگردد در نتیجه پرت مصالح بسیار ناچیز است و عاری از هرگونه نخاله ساختمانی می باشد. طراحی نمای ساختمان: اولین جلوه بصری هر ساختمانی نمای آن است که می تواند با کاربر و مخاطب آن ارتباط برقرار کند. امروز به طراحی نمای مدرن ساختمان با استفاده از سنگ تراورتن نقره ای می پردازیم ساختمانی که به عنوان یک موسسه بهداشت پوست و زیبایی ساخته شده است در این طراحی نمای مدرن و زیبا با دستاوردهای جدیدی رو به رو هستیم.

انواع اجرای نمای خشک

امروز با عکس های نمای ساختمان ایرانی و طراحی های متفاوت نمای ساختمان در ایران همراه شما هستیم. برای نورپردازی نمای خارجی یک ساختمان ابتدا باید احجام، نوع کاربری و فرم یک ساختمان مورد توجه قرار گیرد. باید در نظر داشت که سیستم کاملاً بستگی به نوع زیرسازهای مورد استفاده دارد، چرا که مواد چسباننده مناسب و تکنیک های نصب صحیح در اجرای نصب بسیار مهم است. در طراحی نمای ساختمان های بلند باید به این نکته توجه کرد که ایجاد تنوع بیش از حد با استفاده از مواد و مصالح می تواند از سادگی و خوانایی نمای ساختمان که مهم ترین اصل در طراحی نما است بکاهد. مدیریت درست نورها در نورپردازی نمای ساختمان بسیار مهم است. با انتخاب مناسب منابع نوری و همچنین جای گذاری صحیح آن ها در نمای خارجی ساختمان می توان منظره و دید زیبایی از نمای خارجی ساختمان در شب ایجاد کرد.هماهنگی نوع نورها و رنگ آن با مواد و مصالح استفاده شده در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است بسیار مهم است، اگر برای نمای ساختمان از نورهایی با شدت بالا در ساختمان استفاده شود نور بر متریال نما غلبه می کند و ناهماهنگی بین نمای روز وشب به وجود می آید.

پوشش روی موجود در ورق پایه که همان ورق گالوانیزه است و رنگ های اضافه شده، همگی مانع از خوردگی در ورق رنگی می شوند. ریل های آلومینیومی توسط پیچ و مهره از طریق اتصالات نبسی آلومینیومی بر روس براکت آهنی متصل می شوند و در محل اتصال این دو از لاستیک دی الکتریکال جهت جلوگیری از خوردگی استفاده می شود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. ᠎Con tent was g᠎enerated  wi th G SA C​ontent G​ener ator DEMO.

1- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. چرا که این نورپردازی ها باعث خواهند شد که ساختمان شما در شب نیز همانند روز زنده، پویا و تاثیر گذار باشد. نورپردازی: نورپردازی نمای خارجی ساختمان بخش بسیار مهمی از طراحی است چراکه تمام آنچه در نیمی از زمان شبانه روز یعنی شب ها دیده می شود وابسته به نحوه نورپردازی ساختمان است. بایگانیشده از اصلی در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۳. برای محاسبه دقیق متر واحد کار؛ باید نقشه های اصلی آن موجود باشد از روی آن سختی کار و تجهیزات لازمه مشخص خواهد شد. از این ماده موثر میتوان برای کاربردهای متنوع صنعتی از جمله صنایع دستی، تجهیزات و ابزارهای تفریحی و غیره استفاده کرد. 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادامه مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید