اجرای نمای خشک نکته: ثابت باشید

5. امکان انتخاب رنگ از سفید یخچالی تا رنگ طبیعی دندان وجود دارد که می توان هر یک از این رنگ ها را بر اساس رنگ طبیعی دندان خود انتخاب نمود. از این کامپوزیت اغلب برای ترمیم حفره های 1 تا 3 و کلاس عمقی استفاده زیادی می شود. از این کامپوزیت برای درمان های آستریورپیت استفاده می شود. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. اجرای نمای خشک در معماری مدرن در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. محکم سازی دندان های لق و ساخت ریشه در دیگر مزایای این کامپوزیت دندانی است. از تکنولوژی Microglass II در ساخت آن استفاده شده است.

اجرای نمای خشک سنگ

این کامپوزیت با استفاده از تکنولوژی S-PRG (Surface Pre-Reacted Glass-Ionomer) ساخته شده است. در واقع چون اغلب افراد برای اجرای کامپوزیت دندان نیازی به تراشیدن دندان خود ندارند آسیب جدی هم در این روش دیده نخواهد شد. از این نوع کامپوزیت برای ترمیم های مستقیم انواع پوسیدگی در دندان های قدامی و خلفی استفاده می شود. با استفاده از آن ترمیم های مستقیم خلفی و قدامی در حفره های کلاس 1 تا 5 سیاه و سفید امکان پذیر است. از گذشته تا کنون، انتخاب بهترین و مناسب ترین نمای ساختمان همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. اما برای بهره مندی از این ویژگی ها باید انواع این نماها را با یکدگیر بررسی نماییم و در نهایتا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. را بررسی کنید (کمک). پس بهتر است زمانی که دندان خود را کامپوزیت می کنید برای حفظ سلامت دندان های خود و جلوگیری از آسیب به آن دیگر به فکر استفاده ابزاری از دندان خود نما نباشید. در این روش در قسمت پشت سرامیک ها سوراخ هایی تعبیه شده ( توسط دستگاه مخصوص کیل و مته) که محل اتصال انکرهایی از جنس استیل 304 می باشد .سپس توسط پیچ کلیپس های آلومینیومی به انکرها ثابت می شود و کلیپس ها باعث قرارگیری سرامیک روی رانرهای آلومینیومی افقی می گردند و سرامیک به شکل هنگ نصب نهایی می گردد.

مقابر شاه سلیمان و شاه صفی در محل موزه آستان فاطمه معصومه قرار دارند. اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند. با استفاده از آن می توان شکستگی های لبه انسیزال دندان را ترمیم نمود. باید به صورت مرتب حداقل 2 مرتبه در طول شبانه روز دندان های خود را با مسواک تمیز نگهدارید. این کامپوزیت دارای فرمول پیشرفته جدید است و در آن کاهش انقباض را تجربه خواهید کرد. با این حال، ما علاوه بر این اطلاعات به اتصالات نیز نیاز داریم. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند. قابلیت نچسب بودن و مقاومت در برابر پلاک ها دارد و بسیار روان است.

طبیعی است که کامپوزیت دندان نسبت به لمینت قابلیت رنگ پذیری بالاتری دارد و بهتر است در خوردن و نوشیدن خود دقت بالایی داشته باشید. کامپوزیت اسپیدنت دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است. دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است و از حداقل شیرینکیج برخوردار است. با وجود ذرات سرامیکی زیادی که بر روی این نوع کامپوزیت وجود دارد همچنان دارای استحکام بسیار بالایی است. دارای قدرت و ماندگاری بسیار بالایی است و سطح آن همگن است. قابلیت پر کنندگی و استفاده راحت دارد به همین دلیل قابلیت پالیش آن و ترمیم هایش بسیار بالا و همگن است. و به راحتی قابلیت متراکم شدن دارد. دارای قابلیت پک شدن بالایی دارد و مقاومت آن در برابر سایش بسیار بالاست. این کامپوزیت جزو کامپوزیت های نسل دوم کامپوزیت های جیومر لایت کیور است که قابلیت آزاد سازی فلوراید دارند. در مدت بلند امکان تغییر رنگ پس از کیور شدن را دارد. This a᠎rtic le has  been cre ated ​wi᠎th the help  of behsaznama C᠎ontent  Ge​ne rato r ​DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید