اجرای نمای خشک: ساده راه

لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. قابلیت بستن دیاستم را دارد و از آن برا ترمیم پورسلین و کامپوزیت استفاده می شود. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما از جمله: پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، به طور جد امکان خطای انسانی به ویژه در قسمتهایی مانند: درصد اختلاط ملات و…

دتایل اجرای نمای خشک

نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

برای نصب سرامیک خشک روشهای متعددی وجود دارد. در حقیقت ، سرامیک خشک دسته دوم سرامیک های پیشرفته است و در اکثر موارد اکسترود شده تولید می شود. و در مقابل بارهای دینامیکی از جمله زلزله عملکرد بسیار خوبی دارد. کاهش وزن ، انطباق با آیین نامه زلزله و قابل اجرا بئدن در ساختمان های مرتفع . کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. ورق ها طبق روش فیکس آماده می شوند ، اما به جای نبشی آلومینیومی روی لبه های خم خورده ی عمودی ، چند جاسازی به شکل چکمه پانچ می شود. در لمینت دندان از روی دندان قالب گیری انجام می شود و برای قرار دادن این لمینت ها بر روی دندان نیاز به تراش دندان نیاز به وجود می آید اما در کامپوزیت ونیر تقریبا بدون تراش است و در صورت نیاز به تراش به کمتر تراش نیاز دارد. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و .

هشت نکته برای اجرای نمای خشک

نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. این توانایی در دیگر نماها وجود ندارد و در صورت آسیب یک قسمت مجبور به تخریب کل نما خواهند بود. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود. به این معنا که علاوه بر مواد معدنی ، خاصیت فلزی ندارند. با توجه به نوع گیره ها دو نوع روش در این نصب به کار برده می شود که در ادامه به بررسی این روش ها پرداخته شده است. پس از آنکه به پزشک مراجعه می کنید با استفاده از مشاوره های پزشک نوع درمان به صورت کامل مشخص می شود. این روش نصب به علت گرانی، مناسب اجرا برای ساختمان اداری و تجاری و برجهای بلند است. تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کلیک کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. ᠎Art᠎icle was gener at ed wi᠎th behsaznama Con te nt​ G en er at​or᠎ D​emover sion!

دیدگاهتان را بنویسید