اجرای نمای خشک در یک نگاه

برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. بسته به جنس این تجهیزات ممکن است هزینه ای که باید برای آن صرف بشود نیز بالا و پایین شود. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد. از آنجایی که نمای سرامیک بهصورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجراست؛ در نتیجه این نما هیچگونه آلودگی صوتی و ضایعات ساختمانی از خود به جا نمیگذارد. این ساختار پنهان باید به گونه ای طراحی شود که تمام الزامات را تأمین کند. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. برای زیبایی بیشتر نما رنگ این قطعات باید با رنگ سرامیک هماهنگ شود که نمای بی نظمی به ساختمان ندهد. یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. This con​tent has ᠎been created by behsaznama Content Gene ra᠎to​r DEMO .

دتایل اجرای نمای خشک

با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. نور طبیعی، موجب نشاط و سرزندگی فضا می شود و همچنین می تواند عملکرد و سبک زندگی افراد حاضر در محیط را تحت تاثیر قرار دهد. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود.

دیتیل اجرای نمای خشک

در مرحله بعد هوک ها پشت سرامیک نصب شده و روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرند. در این متن سعی کردیم درباره سرامیک نما یا سرامیک خشک صحبت کنیم. سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. از آنجایی که رویکرد خلاقانه در طراحی نما، دقت و ظرافت همیشه دارای اهمیت است؛ بنابراین شرکت مهندسی زیبا سعی کرده تا تمامی این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهد. در ادامه میخواهیم به چند مورد از این مزایا اشاره کنیم. خاک رس از یک تم مایه سرخ رنگ برخوردار است و ابتدا در هنر و مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گرفت. شیب نما، ابعاد و ضخامت صفحات چوبی و سیستم نصب شده نیز باید در نظر گرفته شود. پروفیلهای عمودی زیرکار معمولا به صورت L شکل می باشد ولی با توجه به نوع گیره های سنگ و روش نصب، می تواند متفاوت نیز باشد.

نحوه فروش اجرای نمای خشک

استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل مطالب بشتر می کند. شرکت مهندسی و ساختمانی زیبا، برای اولینیار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و در این سالها با مسئولیتپذیری و وفای به تعهدات داده شده به مشتریان توانسته رضایتمندی زیادی از مشتریان خود بهدست آورد. در این روش سرامیک ها بر روی ریل هایی که از جنس آلومینیوم هستند، قرار داده می شوند. حداقل عرض پشتیبانی پروفیل برای نقاط میانی 60 میلی متر و برای نقاطی که دو صفحه به هم می رسند 80 میلی متر است. همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده می شود. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. تمام لایههای سرامیک خشک با استفاده از سازههایی از جنس آلومینیوم و فولاد به اسکلت ساختمان متصل میشوند. اجرای نمای بتن اکسپوز نمای سرامیک پرسلان و کامپوزیت از جمله پرکاربردترین های اجرای این نوع از نمای ساختمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید