اجرای نمای خشک تغییرات: 5 عملی نکات

در این روش مقاطعی V شکل آلومینیومی یا هوک، که نقش اتصال دهنده سرامیک به ریل های آلومینیومی را دارد روی ریل ها قرار می گیرند. شرکت نویان نما ارائه دهنده طراحی و اجرای سیستم های مدرن در نمای خشک می باشد و در کنار این خدمات به فروش قطعات نما نیز می پردازد. سپس پشت قطعات سرامیک با نصب توری با چسب مسلح می شوند. سپس عایق حرارتی که در بالا بیان نمودیم نصب شده و پس از اعمال فضای خالی، پروفیل های عمودی توسط پرچ بر روی صفحات L شکل نصب می­شوند. در این مرحله از شاسی های فلزی، پروفیل و پیچ و پرچ های گوناگون و متنوع استفاده می شود، سپس نمای ساختمان اجرا می شود. به همین صورت نمای کامپوزیت پروفیل آلومینیومی حدود90% سبک تر از سنگ، 75% سبک تر از شیشه، 85% سبک تر از سیمان و 50% سبک تر از ورق معمولی است . ​This was creat᠎ed  with G᠎SA C᠎ontent G᠎ener​ator DEMO .

قیمت اجرای نمای خشک

به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. جداسازی با لاستیک نقش لرزه گیر نما را دارد. یکی از روش های رایج استفاده از سرامیک در نما ، اجرای نمای سرامیک خشک می باشد که در ساختمان های بلند مرتبه و طیف وسیعی از کاربری ها مانند اداری، آموزشی و مسکونی رواج دارد. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. دیگر شاید وقت آن رسیده باشد که دست از نماهای حجیم و بی روح برداریم و به سراغ نماهای مدرن و پیشرفته برویم.

​Th is has be​en created  by behsaznama  Co​nt​ent ​Gene ra to᠎r DEMO !

نه قوی علل برای نگهداری دور از اجرای نمای خشک

در این روش می توان از هر نوع سنگی با هر نوع ضخامتی استفاده کرد که یکی از مزایای این روش حساب می شود. نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. استفاده از سیستم های نمای خشک با وجود مزیت هایی که دارد به دلیل استفاده از متریال های گران تر ساختمانی از قبیل آلومینیوم و استیل در تولید تجهیزات زیرسازی خود برای همه پروژه ها امکان پذیر نمی باشد. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود.

با توجه به طراحی فنی و مهندسی نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاکهای مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت و کمیت اجرا خواهد داشت. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. بنابراین عایق را خشک نگه داشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی می کند. ساختمان عایق می شود. امروز به طراحی نمای مدرن ساختمان با استفاده از سنگ تراورتن نقره ای می پردازیم ساختمانی که به عنوان یک موسسه بهداشت پوست و زیبایی ساخته شده است در این طراحی نمای مدرن و زیبا با دستاوردهای جدیدی رو به رو هستیم. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود. در روش نصب سنگ خشک غیر نمایان، سنگ باید ضخامت خوبی داشته باشد و نازک نباشد چون اگر سنگ نازک باشد احتمال شکسته شدن آن زیاد است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید