اتصالات نمای خشک راهبردها آشکار شد

ابعاد استاندارد موجود در بازار 60 در 120میباشد و قابلیت برش به اندازههای مورد نظر طرح را دارد. یکسری استاندارد و رنگ بندی برای دندان وجود دارد که باید جهت انتخاب رنگ و سایه رنگ توسط پزشک و ارائه مشورت به بیمار رعایت شود. انتخاب نوع مسواک هم در این بخش اهمیت بالایی دارد زیرا مسواک سفت و سخت باعث ایجاد شیار و خش بر روی دندان شده و زیبایی آن را به مرور زمان از بین می برد. مرکزی که شما برای انجام این کار انتخاب می کنید می تواند یک گزینه بسیار تاثیر گذار بر طول عمر این روش باشد زیرا متریال و شیوه انجام کار توسط پزشک نیز می تواند ماندگاری را افزایش دهد. طول جلسه کامپوزیت بسته به تعداد و وضعیت بیمار فرق دارد اما به طور کلی بین 2 الی 6 ساعت انجام کار کامپوزیت شما ممکن است طول بکشد. در این روش برای جلوگیری از وارد شدن استرس به سرامیک فعالیتهایی مانند شیار یا سوراخ در بدنه سرامیک انجام نمیشود . C​onte᠎nt w as gener᠎at ed ​by behsaznama Conte nt ᠎Ge᠎ne ra᠎to​r DE MO.

قیمت اجرای نمای خشک

V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. در این روش کلیپسهای اتصال از جنس استیل و نمایان میباشند. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر 0.5 درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. نصب نمای خشک، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست. سرامیکهایی که برای نما به کار برده میشوند به دو صورت سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی هستند. سرامیک پرسلانی از جمله مصالحیست که در نمای ساختمانهای امروزی به کار برده میشود. اگر سرامیکهای پرسلانی را در دو لایه بر روی هم پرس کنند سرامیک Double loaded porcelain ساخته میشود.

This  post w as wri​tt​en wi᠎th G SA᠎ C᠎on᠎te᠎nt᠎ Generator D emov ersi on​!

دتایل اجرای نمای خشک

سرامیکهای پرسلانی دوام بالایی دارند و نسبت به مصالح دیگر دارای جذب آب پایینی هستند. سرامیک پرسلانی تو پر دارای ویژگیهای مشترک از جمله جذب کم آب با سرامیک مجوف است. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. برخی افراد دارای بهم ریختگی دندانی شدید هستند که باید در ابتدا ارتودنسی انجام داده سپس اقدام به کامپوزیت دندان کنند. سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کلیک کند.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنجها ، کف پنجرهها و فلاشینگهای ساختمان است که باعث افزایش زیبایی نمای تمام شده میشود. به روش نصب خشک سرامیک پرسلانی Façade Ventilated System گفته میشود که با گردش هوا مابین پوستهی سرامیکی و دیوار پیرامونی رطوبت داخل دیوارها تخلیه میگردد. از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید