آیا می تواند شرکت اجرای نمای خشک را بفروشد؟

به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. ساخت ساختمان هایی با نمای رومی به شدت هزینه بردار است و اجرای آن نیاز به کارگران کارآزموده و ماهر دارد .در نتیجه بسیاری از ساختمان های ساخته شده طی احیای سبک رومی به عنوان کلیسا، ایستگاه قطار، ساختمان دانشگاه و دادگاه استفاده می شدند. سقف های گنبدی و صاف و سقف شیب دار از جمله سقف هایی هستند که در منطقه های مختلف کشور مورد استفاده طراحان ساختمان قرار میگیرند. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است.

قیمت اجرای نمای خشک

بایرامیکس برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. اکسپندد متال یا استرچ متال به صفحات فلزی (آهن، آلومینیوم، استیل، برنج و مس) گفته می شود که ضمن طی نمودن فرآیند تولید با روش ویژه ای تحت برش و سپس کشش قرار می گیرند. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به ۱۴۰۰ درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد تولید می شوند. انواع سرامیک مناسب برای نماسازی سرامیک خشک! استفاده از این ملات در نماسازی استحکام بنا را حفظ کرده و به دوام و پایداری ساختمان کمک می کند در نتیجه سیمان باعث افزایش عمر ساختمان نیز می شود. نصب انواع متریال نما به روش خشک و بدون ملات با استفاده از اتصالات مکانیکی در واقع یکی از سیستمهای جدید نماسازی به حساب میآید.

اجرای نمای خشک سرامیک

نمای مونولیت در حقیقت ترکیبی از ذرات مرمر، گرانیت، کوارتز با رنگهای کاملا طبیعی می باشد که با رزین های خاص و روان کننده ها و موادanti uv طی فرایند های خاصی میکس می شوند. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. تعداد زیادی از معماران استرالیایی از امکانات و مزایای چنین سیستم نوینی نا آگاه بودند. نمای مینرال امروزه یکی از جدیدترین نماهای مورد استفاده برای ساختمان ها است که بسیار مورد توجه معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است. آپارتمان های دو تا چهار طبقه در تمام شهرهای ایران بسیار یافت می شود که طراحی نمای ساختمان های چند طبقه را بیش از پیش مهم و حیاتی نموده است. نمای خارجی: با ظهور مدرنیسم در معماری و شروع عصر مدرن علاقه مندی وافر به ایجاد ساختمان های بلند مرتبه و ساخت و سازهای صنعتی، استفاده از مصالح پیشرفته بیش از ییش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و طی چند سال اخیر، استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از مصالح پیشرفته، آنچنان مورد استفاده قرار گرفته که امروزه به یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی کشور مبدل شده است. Po​st has  be en c᠎re᠎at​ed by G SA  C​on​te​nt Gener ator Demover si on᠎.

 

قیمت آجر نما خشک

 

در طراحی نمای خارجی ویلا دوبلکس شما سطح کمی را در اختیار دارید تا در آن مانور دهید، یعنی شما نباید نما را آن قدر شلوغ کنید که سادگی و خوانایی نما از بین برود، باید حسابی حواستان به ترکیب انواع متریال ها و مواد و مصالح باشد تا بیش از اندازه نما را تحت تاثیر قرار ندهند. حال که با با نما آشنایت نسبتی پیدا نمودیم بهتر است کمی در خصوص نمای خشک هم اطلاعاتی کسب نماییم. در نهایت هر لایه را باید با استفاده از نور آبی و دستگاه مخصوص سفت کرده تا استحکام کافی خود را حفظ کنند. 5- نمای خشک مورد استفاده ، بنا بر نوع بنا و نوع اتصال با بدنه ساختمان استحکام میابد. شبکه های طوری کششی بر خلاف انواع توری سیمی مفتولی که به هم بافته می شوند، یک پارچه بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند. هر روز یک نمونه ی ناقص از این سبک در کنارمان قد می کشد و مالکان بدون اینکه بدانند در حال تقلید از چه فرهنگی هستند ، تنها به دنبال شکوه و تجمل می گرندند! آنچه خواندید هویت واقعی سبک رومی و به طبع آن نماهای رومی بود، حال نگاهی به خیابان ها و کوچه های اطرافمان بیاندازیم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجموعه ها.

دیدگاهتان را بنویسید