آیا می تواند اجرای نمای خشک را بفروشد؟

اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. امروزه نیز با افزایش دامنه کاربرد این محصول حتی در نمای بیرون ساختمان سبب شده تا مکانیزم های متفاوتی برای این تجهیزات توسط مهندسان به کار گرفته شود و با استفاده از تکنسین این صنعت و با بهره گیری از دستاوردهای علمی نوین طیف گسترده ای از مدل های با دوام تولید شود. یکی از سنگ های میان رده در بین سنگ های تراورتن که در شرایط آب و هوایی خیلی سرد نیز مقاومت خوبی دارند سنگ تراورتن طرق است. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. به همین علت هزینه هر برند کامپوزیت با دیگری متفاوت بوده و می توانید با ما همراه باشید تا قیمت کامپوزیت دندان به طور کامل بررسی نماییم.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. نمای اجرا شده به این شکل باعث دو پوسته شدن ساختمان شده که فضای خالی ما بین ساختمان ونما امکان ایجاد عایق های مختلف را فراهم می کند هم چنین می توان بسته به شرایط جوی و آب و هوای منطقه مورد نظر امکان تهویه یا عدم تهویه این محدوده را فراهم کرد. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد. بین دو روش اجرا از لحاظ کیفیت تفاوت بسیاری وجود ندارد و انتخاب روش نصب بیشتر بر عهده طراح نما می باشد. This content was writt en by G​SA C᠎ontent Generator  DE MO !

فیلم اجرای نمای خشک

نیز قابلیت اجرا دارد که در صورت رعایت اصول اصلی و استاندارهای نصب به هیچ وجه امکان سقوط قطعات نما وجود نخواهد داشت و همین موضوع باعث افزایش عمر نماهای خشک در مقایسه با نماهای دوغابی می شود. اجرای این نوع پروژه نیز به تبهر و تجربه بالایی نیاز خواهد داشت. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. بهره مندی از بافت متنوع، ساختار پیچیده و همچنین رگه های در هم تنیده، موجب شده تا متریال سنگ از گذشته تاکنون محبوبیت خود را حفظ کند. 2. سنگ نمای تخته ای: مقاومت ناچیز سنگ های تخته ای موجب شده تا استفاده از آن تنها در طراحی نمای سنگی ساختمان های یک طبقه و ویلایی مرسوم شود. اجرا نمای خشک در مقایسه با اجرا نما با ملات دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشد و براحتی می توانید ناصافی ها را صاف کنید.

 

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

 

همان طور که از نام آن مشخص است ، این نما به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای سنتی که با ملات اجرا می شود در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. برای ساختمان های بلند به راحتی اجرا می شود. مهمترین عامل در قیمت نمای خشک سرامیک، تیم اجرا کنندهی آن است. از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. در زمانهای نه چندان دور یکی از پر کاربردترین نماهایی که در ساختمانها مورد استفاده قرار میگرفته آجر، کاشی و سنگ بوده که با پیشرفت صنایع مصالح دیگری نیز وارد این حوزه از صنعت ساختمانسازی شدند. یکی از روش های اجرای نما در صنعت ساختمان اجرای نمای خشک می باشد که در این روش بجای استفاده از اندود ماسه و سیمان برای اتصال مصالح به نمای خارجی ساختمان از تجهیزات پیش ساخته و قابل اتصال فلزی بر روی نما مانند ریل ها و پیچ ها مطالب بشتر استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید