آیا اجرای نمای خشک ارزش [$] برای شماست؟

همچنین از فلز محافظت می کند و باعث صیقلی و صاف ماندن آن می شود. در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی، انتقال حرارت به وسیلۀ جریان همرفت ایجاد می شود؛ (همرفت و تابش) اجرای نما سرامیک خشکمانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید. اینک و با استفاده از امکانات موجود، این نوع نما با بکارگیری منابع تولید و عرضه متریال مرغوب مصرفی، به پیشرفتهای شایانی در عرصه تولید و اجرا، نائل آمده است. این نوع نما از دو دیوار شیشه ای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات جدا شده و برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده می شود. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. Th᠎is post was g en er at ed  by behsaznama C ontent Gener ator D​em ov ersion.

آیا زمان گفتن اضافی درباره اجرای نمای خشک است؟

از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و بیشتر بخوانید تراسها استفاده کرد. نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. نماهای پرده ای متحرک: در این نوع از نما قطعات نما بصورت متحرک و با قابلیت تغییر در شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. یک مزیت جایگزین استفاده از نمای خشک این است که منجر به کمترین هزینه در تعمیر و نگهداری ساختمان می گردد. در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. باید در نظر داشت که در اجرای نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. بعد از نصب و اتمام اجرای نمای خشک باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد. برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست.

در صورت لزوم می توان این نماها را برقی نیز کرد. ضمن اینکه وجود این فضا، امکان اجرای هرگونه تجهیزات عایق صدا (آکوستیک) و حرارتی را نیز به بهترین شکل فراهم میکند.. در عایق های حرارتی می بایست از فوم های غیر قابل نفوذ پلی استر، پلی استایرن ضد آتش و… باید در نظر داشت رنگ کلیپس ها باید با رنگ سرامیک انتخابی بوسیلۀ رنگ الکترو استاتیک (کوره ای) یکسان باشد ودر محل اتصال می بایست از لاستیک های EPDM جهت جلوگیری از لغزش سرامیک استفاده گردد. یکی از مسائلی که می بایست در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشکبدانیم این است که نمای سرامیک پرسلانی دارای کلاس 0 در آتش بندی می باشند. یکی از این گونه سیستمهای نمای ساختمان، سیستمهای نمای تهویه دار است. این نما در مقایسه با دیگر نماهای ساختمان دارای مزیت هایمنحصربفردی است. فارغ از اینکه نمای خشک از چه جنسی می باشد و یا روش نصب این نما به چه صورتی انجام می گیرد، همه ی آن ها دارای اجزای اصلی مشترکی می باشند. نکته : با توجه به انتخاب روش اجرایی نصب سرامیک ، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک مشخص می شود . در دیتیل اجرای نمای خشک تایل های سرامیک پرسلانی بوسیله اتصالات نمای خشک که شامل قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید