آنچه همه باید درباره اجرای نمای خشک بدانند

لعاب یا شیشه ای که روی آجرهای نما قرار می گیرد به رنگ آن بستگی ندارد ولی لعاب در آجرهای نمای قرمز می تواند جلوه زیباتری داشته باشد. میزان عمر مفید کامپوزیت دندان حدود 2 الی 8 سال است که ماندگاری آن درصد بسیار زیادی بستگی به میزان مراقبت فرد از دندان و دهان خود دارد. نمای رومی ساختمان در واقع الهام گرفته از سبک رومی است. هر روز یک نمونه ی ناقص از این سبک در کنارمان قد می کشد و مالکان بدون اینکه بدانند در حال تقلید از چه فرهنگی هستند ، تنها به دنبال شکوه و تجمل می گرندند! نمای خارجی ساختمان یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان به شمار می رود. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شوداگر با نماهای ملاتی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که در این نوع نما سطح رویه که ممکن است سرامیک، سنگ، آجر و… آنچه خواندید هویت واقعی سبک رومی و به طبع آن نماهای رومی بود، حال نگاهی به خیابان ها و کوچه های اطرافمان بیاندازیم.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

نما و ویترین مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد زیرا در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی دکوراسیون مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را به خرج داد. بایرامیکس برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. ورق های کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد. نمای مینرال امروزه یکی از جدیدترین نماهای مورد استفاده برای ساختمان ها است که بسیار مورد توجه معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است.

انواع نمای خشک

نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده کنند. سقف های گنبدی و صاف و سقف شیب دار از جمله سقف هایی هستند که در منطقه های مختلف کشور مورد استفاده طراحان ساختمان قرار میگیرند. نمای خارجی: با ظهور مدرنیسم در معماری و شروع عصر مدرن علاقه مندی وافر به ایجاد ساختمان های بلند مرتبه و ساخت و سازهای صنعتی، استفاده از مصالح پیشرفته بیش از ییش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و طی چند سال اخیر، استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از مصالح پیشرفته، آنچنان مورد استفاده قرار گرفته که امروزه به یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی کشور مبدل ادامه مطلب شده است. نورپردازی یکی از ابزارهای تزیین منزل به شمار می رود که می تواند در نمای خارجی منازل نیز استفاده شود. در سالهای پس از انقلاب ۱۹۷۹ ایران انجام کاوشهای باستانشناسی در منطقه قمرود قم نیز درستی این گفته را تأیید میکند.

اجرای نمای خشک آجر

بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود می گیرد. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد . آپارتمان های دو تا چهار طبقه در تمام شهرهای ایران بسیار یافت می شود که طراحی نمای ساختمان های چند طبقه را بیش از پیش مهم و حیاتی نموده است. عکس های نمای آپارتمان دو، سه و چهار طبقه را در این مطلب برای شما قرار داده ایم. مجموعه ای جدید و مدرن از عکس های نمای آپارتمان ایرانی سه تا شش طبقه را در این مطلب برای شما در نطر گرفته ایم. مجموعه عکس های نمای ساختمان شیروانی با طراحی اصولی و زیبا را برای شما در این مطلب آماده کرده ایم. طراحی نمای آپارتمان به شکلی زیبا و منحصربفرد برای تمام افراد ساکن در آپارتمان مهم است.

᠎Th᠎is  data has been cre᠎ated  with t​he  he lp of G SA C ontent  Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید