آناتومی انواع نمای خشک

جالب اینکه با گذشت زمانی نهچندان طولانی، با تلاش کارشناسان، این صنعت در سطح کشورمان نیز بومیسازی شده است. بسته به اینکه از کدام نوع استفاده میشود ابعاد آن نیز متغیر خواهند بود. بعد از مخلوط کردن 2 چسب با هم خمیری نرم به دست می آید، که در 4 گوشه سنگ می توان از آن استفاده کرد. برای اجرای بند ۵ سانتی می توان برای زیر کار یک لایه پوشش سمنت برد ساده کامل اجرا نمود و بعد از آن نوارهای طرح سنگ را روی آن اجرا کرد . برای درست کردن چهارچوب نگهدارنده لازم است از مصالحی مانند آلومینیوم یا فولاد استفاده شود. نوع سختخمیر آن از سنگ چینی که یک سنگ فلوسپاتی است و به صورت پودر با کائولن مخلوط میشود، درست شده است. شرکت نماکاران عصرنوین یکی از اولین شرکتهای مجری و طراح انواع نمای خشک در کرمان میباشد، این شرکت با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در کرمان در زمینه طراحی و اجرای نمای آلومینوم در کرمان و اجرای نمای چوب در کرمان و فروش چوب ترمو در کرمان مشغول به فعالیت میباشد. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده بیشتر بخوانید است . امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. This ᠎po st was w ritten ​by behsaznama Co nt᠎ent Ge᠎ne᠎rato᠎r ​DEMO.

این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. نمای سرامیک خشک امروزه کاربری های مختلفی دارد، از جمله تجاری، اداری، مسکونی، ایستگاهها، پایانه ها و… که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را زنده نگه داشت.

نمای شیشه ای بسیار مسحور کننده است. اکوآرک اولین و تنها تولید کننده صفحات استرچ متال (اکسپنددمتال) و متال شیت سقف کاذب و نمای دو پوسته با برش لیزری سی ان سی ورق و پانچ cnc است . نورپردازی: نورپردازی نمای خارجی ساختمان بخش بسیار مهمی از طراحی است چراکه تمام آنچه در نیمی از زمان شبانه روز یعنی شب ها دیده می شود وابسته به نحوه نورپردازی ساختمان است. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید. برای نصب پین ، وسیله یا مهارت خاصی نیاز نیست. در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید