Greatest 50 پیشنهادات برای خرید کتاب

«کتابخانه تاریخ ما» همانطور که از نام آن نیز پیداست، از بهترین سایت های دانلود کتاب رایگان است که تمرکز خود را بیشتر روی کتاب هایی با موضوعات تاریخی، فلسفی و ادبی گذاشته است. همچنین در صورتی که کتاب مورد نظر شما در فیدیبو موجود نبود می توانید نسبت به درخواست کتاب اقدام کنید. جالب به نظر نمی رسد نه؟ هم اکنون تعداد کل کتاب های کتابخانه سایت Open Library به بیش از ۱،۵ میلیون عنوان کتاب می رسد. خواندن کتاب باعث می شود تا اجتماعی تر شوید، زیرا اطلاعات عمومی تان را در زمینه های مختلفی بالا می برد، هم چنین مطالعه باعث افزایش خلاقیت ذهن تان شده و راه های جدیدی را به شما نشان می دهد. فروشگاههای کتاب، اولین مرجع برای خرید کتابهای کمیاب دانشگاه فروشگاههای کتابهای دانشگاهی اولین مراکزیاند که برای خرید کتاب به ذهن همه میرسند. به این ترتیب، می توانید از هر کجا و با هر دستگاهی که همراه دارید به کتاب های خود با فرمت های مختلف دسترسی داشته باشید.

خرید کتاب دانشگاهی

دسته بندی بسیار جذاب کتاب های تاریخی به دوره های تاریخی مختلف کار دوستداران کتاب را بسیار راحت کرده است. کتابخانه تاریخ ما همچنین برای سهولت دوستداران کتاب امکان دانلود کتاب ها به صورت رایگان بدون نیاز به ثبت نام را فراهم کرده است. برای دانلود رایگان کتاب ها درسایت ایران پیپر، می توانید در همان صفحه اصلی سایت بر روی “جستجوی کتاب” کلیک کنید و بعد از قسمت منو، “کتاب های رایگان” را انتخاب نمایید و نام کتابی که می خواهید را جستجو کنید و در نهایت روی لینک دانلود رایگان کتاب کلیک نمایید. بازم بهترین راه اینه که از یک فروشگاه معتبر خریدتون رو انجام بدین و به قیمت هاشون اعتماد کنید. «تک بوک» از جمله سایت های معتبر دانلود کتاب های ایرانی است. سایت Scribd یک سایت معتبر دیگر دانلود رایگان کتاب است. برای مطالعه یا دانلود رایگان کتاب، روی دکمه “رایگان” کلیک کنید. در بخش جستجوی کتابخانه تاریخ ما نیز می توانید تنها با جستجوی نام، نویسنده یا مترجم به راحتی کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. بنابراین می تواند گفت که از نظر اقتصادی مطالعه این کتاب ها نسبت به کتاب های کاغذی بسیار به صرفه است. تک بوک با دارا بودن یک آرشیو کتاب بسیار بزرگ و متنوع طیف گسترده ای از کتاب ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. Data was gener᠎ated by ketabtala Con​tent  G enerat or D em oversi on.

حقیقت پنهان در کتاب آنلاین Exposured

بنیانگذار پروژه گوتنبرگ هدف خود را فراهم کردن گنجینه ای بی نظیر از کتاب های الکترونیکی رایگان برای بالا بردن دانش مردم عنوان کرده است. خدماتی که در حال حاضر در سایت مذکور ارائه می شود، این اماکنات شامل ثبت سفارش دوره ای و همچنین مشاهده و پیگیری سفارشات دانش آموزان با کلیک بر روی گزینه “ورود دانش آموزان” و درج اطلاعات دانش آموزی میسر می گردد. کتاب های صوتی طاقچه به وسیله گوینده های حرفه ای خوانده شده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. همچنین به یاد داشته باشید که استفاده از امکانات این سایت تنها در ۳۰ روز اول رایگان است و پس از آن باید ماهیانه هزینه ای را پرداخت کنید. بنابراین شما میتوانید کتاب را با قیمت پایینتری از قبل بخرید و به آنها از طریق پرایم که تحویل سریع دارد، گرانتر بفروشید. کتاب های الکترونیکی این مزیت را دارند که بتوانید آنها را هر کجا که می روید همراه خود ببرید. مزیت کتاب صوتی این است که می توانید در هر جایی و حتی در زمان انجام کارهای دیگر از قبیل رانندگی، دوچرخه سواری، پیاده روی، ورزش یا آشپزی به آنها گوش کنید.

در سایت Open Library می توانید فهرستی از کلیه کتاب های الکترونیکی رایگانی که در بایگانی های اینترنت موجودند را پیدا کنید. اگرچه اکثر کتاب های سایت پروژه گوتنبرگ به زبان انگلیسی هستند، ولی می توانید کتاب هایی به زبان های آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی و سایر زبان ها را نیز در این سایت دانلود کتاب رایگان پیدا کنید. از آنجایی که اکثر عناوین کتاب های سایت پروژه گوتنبرگ دارای مالکیت عمومی هستند، تمام کتاب ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته اند. اطلاعات و توضیحات کافی که در مورد هر کتاب در اختیار کاربران قرار می گیرد به همراه امتیاز سایر خوانندگان به آن کتاب، به خوبی کاربران را در انتخاب کتاب ها راهنمایی می کند. از جمله کتاب های ادبی، تاریخی، روانشناسی و همینطور برخی از کتاب های درسی و دانشگاهی که کاربران می توانید به راحتی از سایت تک بوک دانلود کنند. با شروع هر ترم دانشگاه اکثر ما دغدغه و نگرانی تهیه کتابهای مورد نیازمان را داشته و داریم که خوشبختانه با شکلگیری طیف وسیعی از فروشگاه اینترنتی کتاب دانشگاهی، این دغدغه تا حد بسیار بالایی کمتر شده است.

خرید کتاب درسی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کتاب رایگان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید