Extra در کتاب درسی

2. لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانشآموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 بر فرض قبولی دانشآموز در سال تحصیلی جاری اقدام نمایند. سفارش دوره ای، همان ثبت نام تمامی کتاب های تحصیلی یک مقطع بوده اما ثبت کتاب تک جلدی به منظور خرید کتاب به شکل تکی می باشد. منابع آموزشی در دانشگاهها علاوه بر اینکه در دوره تحصیل مورد استفاده قرار میگیرند برای شرکت در آزمونهای مقاطع بالاتر نیز کاربردیاند؛ گرچه در این حوزه ناشرانی هستند که به طور اختصاصی به چاپ کتابهای آمادگی برای آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر، همچون: کارشناسی ارشد و دکتری پرداختهاند و دسترسی به آزمونها و درسنامهها را آسانتر کردهاند. کتاب درسی دوره متوسطه اول شامل کتابهای آموزش قرآن، فارسی، نگارش، ریاضی، مطالعات اجتماعی، عربی، انگلیسی، کتاب کار انگلیسی، تفکر و سبک زندگی، کار و فناوری، پیام های آسمان، ضمیمه پیام های آسمان (اهل سنت)، تعلیمات ادیان الهی و اخلاق به همراه کتاب آمادگی دفاعی در پایه نهم هستند. برای مطالعه آنلاین، روی جلد کتاب کلیک کنید و به توضیحات کتاب بروید، یک دکمه “HTML” در کنار “Book Description” روی آن کلیک کنید و بدون دانلود شروع به خواندن کنید. با کندی زیاد، سرانجام سایتهای فروش قانونی کتاب مثل فیدیبو و طاقچه آغاز به کار کردند و از آن پس دیگر خرید و خواندن کتاب دیجیتالی به زبان فارسی دیگر یک رؤیا نبود.  Th is post has be en wri​tten wi th ketabtala᠎ Conte nt Gen er​ator Dem᠎ov ersion​.

راز خرید کتاب درسی

در فقدان منابع قابل اتکا و در دسترس، حفره عظیمی که در شناخت متقابل وجود دارد با انواع اسطوره ها، خرافات و تبلیغات مسموم پر شده است. تمرکز این سایت بر ارائه کتاب های درسی رایگان برای دانشجویان کالج/دانشگاه است. خرید مجموعه کامل هر یک از این کتابها در کلیه پایهها از طریق این سایت امکانپذیر است. پروژه گوتنبرگ از سال ۱۹۷۱ شروع شد و هدف از آن دیجیتال کردن کتابها و کلا محصولات فرهنگی بود. کتابخانه باز که در سال 2008 تأسیس شد، یک پروژه باز از آرشیو اینترنتی است، یک کتابخانه غیرانتفاعی از میلیون ها کتاب رایگان، نرم افزار، موسیقی، وب سایت و غیره. از قدیم الایام بسیاری برای خرید کتاب به فروشگاههای موجود در داخل سطح شهر مراجعه می کردند ولی این روش موجب بروز بعضی از مشکلات اعم از قیمت بالای کتاب یا موجود نبودن آن در هنگام خرید می شد که باعث به هدر رفتن وقت و هزینه هر شخص می گردید، برای حل این مسئله فروشگاههای اینترنتی کتاب راهکارهایی را برای خرید آنلاین کتاب پیش روی شما گذاشته اند که در این بین، یکی از کاملترین و مورد اعتمادترین فروشگاههای آنلاین کتاب، وبسایت کتابلند می باشد. شما می توانید برای خرید کتاب درسی دبیرستان به صورت تک جلدی و یا پکیج کامل همین حالا اقدام کنید. ​Con tent w as خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان creat᠎ed with ketabtala  Conte᠎nt G​enerat᠎or ᠎DEMO.

خرید کتاب درسی

کافه کتاب این فرصت را برای شما مهیا کرده است که تا کتابهای درسی دبستان و دبیرستان را به صورت رایگان دانلود و مطالعه کنید. پس از انجام این کار، کتاب به طور خودکار باز می شود. اگر در این سایت ثبتنام کنید میتوانید فهرستی از کتابهی مورد علاقهتان را در آینده قصد خواندن آنها دارید، ذخیره کنید. می توانید دکمه “خواندن آنلاین” را در کنار دکمه “دانلود رایگان” پیدا کنید. چنین کمپین های تبلیغی و تخفیفی ضمن جذب مشتریان جدید باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و توسعه و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی خواهد داشت. اگر پرمشغله هستید، با وجود میکروبوکها که خلاصهی محبوبترین کتابها هستند و هم چنین کتابهای صوتی جذاب و شنیدنی فیدیبو، دیگر هیچ بهانهای برای فاصله گرفتن از کتاب و کتابخوانی باقی نمی ماند. اگر به دنبال کتاب های درسی رایگان آنلاین هستید، باید به Bookboon مراجعه کنید.

پروژه گوتنبرگ به هیچ برنامه خاصی نیاز ندارد، فقط به مرورگرهای وب معمولی مانند Google Chrome، Safari، Firefox و غیره نیاز دارد. Google Books بهعنوان موتور جستجوی کتاب عمل میکند و همچنین دسترسی رایگان به کتابهای بدون حق نسخهبرداری یا در وضعیت مالکیت عمومی را فراهم میکند. همچنین در صورتی که کتاب خاصی از مجموعه کتب درسی مدارس یا دانشگاهی را مدنظرتان دارید که در لیستهای بالا موجود نیستند، به راحتی میتوانید از طریق پایگاه تلگرامی تبادل کتاب کتاب موردنظر را درخواست داده و به صورت رایگان دانلود نمایید. کتابچی ضمانت میکند که کتاب خریداریشده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت میتوانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. برای خواندن یک کتاب به صورت آنلاین، به سادگی روی “خواندن این کتاب آنلاین: HTML” کلیک کنید. فقط روی آن کلیک کنید تا بدون دانلود شروع به خواندن کنید. نحوه خرید کتاب های درسی به صورت تکی و آزاد در سامانه توزیع کتاب های مدارس بسیار ساده انجام میشه. پس از ثبت نام، می توانید بیش از 1000 کتاب درسی رایگان را به صورت آنلاین و بدون دانلود مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید