9 نکته برای خرید کتاب که می‌توانید امروز استفاده کنید

مزیت های خرید از یونیکتاب باعث می شود تا شما با اطمینان کامل و بدون هیچ نگرانی کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید. سفارش و خرید کتاب های درسی از سایت بصورت آنلاین با ارسال رایگان انجام می شود. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، یوسف بهارلو گفت: اکنون سامانه ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان استان تهران فعال شده است. ما نزدیک 3500 عنوان کتاب رو آماده کردیم که به راحتی و با چند کلیک میتونی سفارش بدی و بعد، گوش به زنگ اف اف باش ! این طرح درس ها جمعا دارای 5 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد. این روش درصد موفقیت تحصیلی شما را تا حدود بسیار زیادی افزایش میدهد و درس خواندن را بسیار آسان می کند. سلیمان مامعزیزی روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته است تا برای تامین کتابهای درسی سال تحصیلی آینده حدود ۲ هزار دانشآموز بیبضاعت این شهرستان در بین آنها توزیع شود. کامبیز شاوله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ درصد دانشآموزان مهابادی شامل حدود هشت هزار نفر هنوز برای دریافت کتابهای درسی خود اقدام نکرده اند که تا پایان خردادماه جاری فرصت ثبتنام دارند.

راک استار بودن در صنعت شما یک موضوع کتاب است

حسنعلی اصغری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبتنام کتابهای درسی دانش آموزان پایههای دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایههای هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پایههای یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنیوحرفهای و کاردانش) از اواخر فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۳خرداد ماه ادامه دارد. شیرین جهانگیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱ هزار و ۷۴۸ دانشآموز در این شهرستان، واجد شرایط ثبتنام کتاب درسی هستند که ۸۵ درصد آنان در سامانه مربوطه ثبتنام کرده اند. اگر به این ویژگی وبسایت به درستی دقت کنید خرید کتابهای درسی برای شما بسیار ساده خواهد بود. ۵- کلید برداری :کلید برداری روشی بسیار مناسب برای خواندن و نوشتن نکات مهم است . برای داشتن مطالعه ای فعال وپویانوشتن نکات مهم درحین خواندن ضروری است تابرای مرورمطالب،دوباره کتاب رانخوانده ودر زمانی کوتاه ازروی یادداشتهای خودمطالب رامرور کرد . کتابهای درسی مهمترین منبعی است که برای یادگیری دانش آموزان به کار می رود. گاج مارکت به عنوان فروشگاه اصلی گروه آموزشی جوکار (به اختصار گاج) شناخته می شود. به عنوان مثال، میتوانید نظرات مشتریان دیگری را که همان کتاب را خریداری کردهاند، بخوانید، یا محتوای نسخههای مختلف را با هم مقایسه کنید تا نسخهای را پیدا کنید که بهترین نیازهای شما را برآورده میکند.

خرید کتاب کنکور

این انتشارات در ادامه با ارزیابی کتابها پیش از انتشار و ویرایش مستمر آنها به کمک ارتباط با دبیران، دانشآموزان و مشاوران و با حضور در نمایشگاههای کتاب در سراسر کشور و جمعآوری نظرات مراجعه کنندگان و انتقال نظرات اصلاحی به مؤلفان، به تغییر مستمر کتابهای خود میپردازد و این امر را رمز ماندگاری و رسیدن به عدالت آموزشی میداند. اهمیت خرید کتاب کمک درسی به گونهای است که امروزه بدون مطالعه این گونه کتابها نمیتوان در کنکور سراسری رتبه قابل قبولی کسب کرد. خواندن بدون یادداشت برداری یک علت مهم فراموشی است. ۱-خواندن بدون نوشتن: روش نادرست مطالعه کتاب با ارسال رایگان است . ۳- حاشیه نویسی :این روش نسبت بدو روش قبلی بهتر است ولی بازهم روشی کامل برای درک عمیق مطالب و خواندن کتب درسی نیست ولی می تواند برای یادگیری مطالبی که از اهمیتی چندان برخوردار نیستند مورد استفاده قرار گیرد. ۲- خط کشیدن زیر نکات مهم :این روش شاید نسبت به روش قبلی بهتر است ولی روش کاملی برای مطالعه نیست چرا که در این روش بعضی از افراد بجای آنکه تمرکز و توجه بروی یادگیری و درک مطالب داشته باشند ذهنشان معطوف به خط کشیدن زیر نکات مهم می گردد .حداقل روش صحیح خط کشیدن زیر نکات مهم به این صورت است که ابتدا مطالب را بخوانند و مفهوم را کاملا” درک کنند و سپس زیر نکات مهم خط بکشند نه آنکه در کتاب بدنبال نکات مهم بگردند تا زیر آن را خط بکشند .

کتاب – کلاس‌ها کشف از Google

در این روش شما بعد از درک مطالب ، بصورت کلیدی نکات مهم را یادداشت می کنید و در واقع کلمه کلیدی کوتاهترین، راحتترین ،بهترین وپرمعنی ترین کلمه ای است که با دیدن آن، مفهوم جمله تداعی شده و به خاطر آورده می شود . اگر کمی جزئی تر به مفهوم کلمه موفقیت فکر کنیم، متوجه می شویم که به ازای هر فرد، میلیون ها راه و روش برای رسیدن به موفقیت وجود دارد؛ و به ازای هر کدام از آنها تعریف و نگرش متفاوتی از مسیر موفقیت وجود خواهد داشت. ۲- برنامه ریزی : یکی از عوامل اصلی موفقیت ، داشتن برنامه منظم است . ۶- خلاقیت و طرح شبکه ای مغز: این روش بهترین شیوه برای یادگیری خصوصا” فراگیری مطالب درسی است .در این روش شما مطالب را میخوانید بعد از درک حقیقی آنها نکات مهم را به زبان خودتان و بصورت کلیدی یادداشت می کنید و سپس کلمات کلیدی را بروی طرح شبکه ای مغز می نویسد ( در واقع نوشته های خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی می کنید و نکات اصلی و فرعی را مشخص می کنید)تا در دفعات بعد به جای دوباره خوانی کتاب ، فقط به طرح شبکه ای مراجعه کرده وبا دیدن کلمات کلیدی نوشته شده بروی طرح شبکه ای مغز ، آنها را خیلی سریع مرور کنید . ᠎Th​is h​as  be en gener​ated wi th t he help of G SA  Content G​ener ator Dem​oversion.

دیدگاهتان را بنویسید