چگونه یک خرید کتاب را بدون خرج کردن دست و پا اجاره کنیم

کتاب افست توی اصطلاح دست دوم فروشها به هر کتابی اطلاق میشه که نسخه اصلی نباشه. بطور کلی هر ایراد ظاهری باعث میشه قسمتی از قیمت اون کتاب کم بشه. البته منکر این نیستیم که برخی کتابها دچار ممیزی شدن در برهه های زمانی مشخص ولی بهتره در مورد هر کتاب تحقیق کنید و اگر واقعا بین نسخه های مختلف تفاوتی وجود داره، اونوقت هزینه بیشتری کنید. در صورتیکه نسخه الکترونیکی کتاب شما در دسترس باشد، قیمت آن را بر طبق محاسبات خود تخمین زده و به شما اعلام می کند. اما خواندن کتاب زبان اصلی in search of lost time نوشته مارسل پروست، به دلیل نوشتار خیلی سخت، جملات بلند چندخطی و روایت کند داستان، به همه افراد پیشنهاد نمیشود. برای مثال ممکنه صفحه اول کتاب یک نوشته داشته باشه یا زیر خطوط کتابی خط کشی شده باشه. کتابهای زبان اصلی تولستوی و داستایوفسکی هم میتواند برای علاقه مندان به کتاب رمان روسی مناسب باشد. در سایت بوک لند به راحتی میتوانید انواع کتابهای زبان اصلی را در ژانرهای متنوع خریداری کنید.

اصلی Little Prince برای شروع یادگیری پیشنهاد میشود.

بوک لند، سایت خرید کتاب زبان اصلی اورجینال و باکیفیت است که میتوانید برای تمام زبانهای خارجی، به آن مراجعه کنید. یکی از روشهای یادگیری زبانهای خارجی، بهطور مثال خرید کتاب های انگلیسی است که کمک میکند تا بهخوبی بر بخشهای مختلف این زبان خارجی چون مکالمه، گرامر و نوشتن مسلط شوید. یادگیری زبانهای خارجی از مسیرهای مختلف میسر خواهد بود. بنابراین میتواند به بیشتر شدن انگیزه شما برای یادگیری زبان انگلیسی کمک کند. معمولاً خرید کتاب زبان اصلی animal farm یا خرید کتاب زبان اصلی Little Prince برای شروع یادگیری پیشنهاد میشود. کتابهای رمان تاریخی، بیوگرافی و درام، جزو کتاب رمان انگلیسی سطح متوسط محسوب میشود. خواندن کتابهای عاشقانه، میتواند شما را از همان صفحه اول، جذب کند. در بیشتر مواقع بزرگتر خانواده یا ریش سفید فامیل که مورد احترام دیگران است و البته از سواد کافی برای خواندن و تفسیر غزل های حافظ برخوردار است برای دیگران فال گرفته و تعبیر آن را به فال گیرنده اعلام می کند. 6. عوامل موثر در افت قیمت کتاب رو بشناسید خیلی از مواقع ایرادات جزئی در کتاب باعث افت قیمت اون کتاب میشن. مثلا توی کتابلازم اگه شما متوجه همچین مشکلی بشین ما تا یکماه ضمانت بازگشت داریم و کتاب رو با هزینه خودمون ازتون پس میگیریم. C᠎onte᠎nt h as been created by ketabtala​ Content Generator  D emoversion​!

خرید کتاب دانشگاهی

جلالی در پیشگفتار کوتاه خود بر کتاب میگوید «تقی اِرانی: یک زندگی کوتاه» روایت دورانی است که یک قرن با کتاب فروشی ما فاصله دارد. «دستگیری (۱۳۱۶)»، «تبریز (۱۲۸۰-۱۲۹۱)»، «تهران (۱۲۹۱-۱۳۰۱)»، «برلین (۱۳۰۱-۱۳۰۷)»، «ممارست در علوم آلمان»، «تلاش در شرقشناسی»، «چشمانداز روانشناسی»، «خودآموخته در روانشناسی»، «آغاز فعالیت سیاسی»، «تاملات سیاسی»، «بازگشت، دوران آرام (۱۳۰۸-۱۳۱۲)»، «دوران ناآرام (۱۳۱۳-۱۳۱۵)»، «بازی ژئوپولیتیک»، «پایان زندگی (۱۳۱۶-۱۳۱۸)» و «میراث تقی ارانی». در میان ایرانیان این باور وجود دارد که شیخ حافظ شیرازی داننده اسرار نهان و عالم غیب می باشد و هنگام مواجه شدن با مشکلات یا دو راهی های زندگی با گرفتن فال حافظ می توانند تصمیم درست گرفته و از آینده با خبر شوند. مراسم فال گیری یا تفال به دیوان حافظ، از دیرباز آداب و رسوم مخصوص خود را داشته و توصیه می شود قبل از گرفتن فال حافظ، مقدمات آن را فراهم کرده و با آرامش و خلوص نیت به فال گیری اقدام کنید. پاسخ اینه که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد؛ یعنی حتما از کتابفروشی های دست دومی خرید کنید که ضمانت بازگشت دارن.

هشدار: خرید کتاب

حتما پوشه اسپم را هم بررسی کنید. حتما تا حالا شده به دستفروشای خیابون انقلاب دقت کرده باشید که خیلی از کتابایی که توی بازار کتاب نایاب هست رو میفروشن. چاپ قبل از انقلاب حدود 300 صفحه و چاپ بعد انقلاب حدود 800 صفحه. بعد از واریز رسید پرداخت خود را به شماره آیگپ یا ایمیل زیر ارسال نمایید. در ضمن درصورت تغییر در وضعیت سفارش، اطلاعات برای شما ایمیل خواهد شد. کمی بعدتر نسخههایی خطی از ترجمه مانیفست کمونیست (اثر مارکس و انگلس) و بیانیه روز کارگر (۱۱ اردیبهشت ۱۳۱۵)، که شرحی از اوضاع ایران و شرایط بینالمللی بود، در تهران در بین افرادی که پیشتر حول محله دنیا حلقههایی به وجود آورده بودند پخش شد. اگر وارد صفحه خرید کتاب شده باشید، احتمالا با این جمله که لینک دانلود طی 12 ساعت آینده در دسترس شما قرار می گیرد، رو به رو خواهید شد. البته هیچ وقت شما نمیتونید همه صفحه ها رو تک به تک بررسی کنید و یه نگاه اجمالی کافیه. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که باعث می شود خرید کتاب دست دوم برایتان راحت شود.

دیدگاهتان را بنویسید