چقدر میزان برای خرید کتاب هزینه انجام میدهید

اما اگر داوطلب کنکور انسانی هستید نیاز نیست نگران باشید، علاوه بر کتاب های تست کنکور خیلی سبز و گاج، انتشارات مشاوران به صورت تخصصی کتاب های کنکور انسانی را طراحی کرده است تا شما هیچ نگرانی برای موفقیت نداشته باشید. خلاقیت به کار رفته در طراحی کتابهای منتشر شده توسط این موسسه باعث تمایز آن با سایر کتب کمک آموزشی در بازار شده است. اما هزینه خرید کتاب کنکور نسبت به معلم خصوصی و کلاسهای خصوصی بسیار کمتر استدو از این رو استفاده از کتب کنکور مقرون به صرفهتر میباشد. کتاب کنکور نوعی کتاب کمک آموزشی است که به داوطلبان کنکور سراسری کمک میکند که نکات ریز و درشت مطالب درسی را بهتر فرا بگیرند و به افزایش مهارت تست زنی آنها بسیار کمک میکند. همچنین تستهای طبقهبندی شده به داوطلبان با هر سطح درسی کمک میکند که بتوانند مهارت تست زنی خود را افزایش دهند. برای اینکار علاوه بر تسلط داشتن بر مباحث درسی باید با تستهای مختلف هم آشنا باشید. یکی از فواید استفاده از کتاب کنکور، داشتن سوالات متنوع و مشابه با مطالب درسی است. با توجه به پیچیدگی سوالات کنکور در چند سال اخیر، داوطلبان آزمون سراسری باید علاوه بر خواندن کتاب درسی از کتب کمک آموزشی هم استفاده کرده تا تسلط بیشتری بر مباحث درسی پیدا کنند.  This post was creat ed  by ketabtala Con​te​nt G en᠎er᠎at᠎or ​DE​MO.

گام‌های ساده برای خرید کتاب از آرزوها

در چند سال اخیر سوالات کنکور به سمت ترکیبی شدن پیش رفتهاند و به همین دلیل بهتر است در زمان خرید کتابهای کنکور، به داشتن این ویژگی توجه کنید. در این مقاله قصد داریم چند بانک کتاب کمک درسی و کنکوری برتر کشور که برخی از آنها به صورت آنلاین نیز فعالیت میکنند را به شما معرفی کنیم. 1) قسمت آموزش و درسنامه : شامل کلیه نکات و مباحث درس زیست شناسی است که بدور از حاشیه به آن ها پرداخته شده است. همچنین چراغ راهی است برای داوطلبان جدید تا قبل از مطالعه با مرور آزمونهای گذشته به مطالعهی خویش جهت و هدف ببخشند. همچنین توابع مثلثاتی و معادلات مثلثاتی به شکلی با هم آمیخته شده اند که ابتدا توابع و معادلات سینوسی و کسینوسی و سپس توابع و معادلات تانژانت و کتانژانت آمده اند. موسسه مبتکران یکی از قدیمیترین منتشرکنندگان کتاب کنکور است که تاکنون توانسته ۳۲۰۰ کتاب کمک آموزشی را به بازار عرضه کند. دانش آموزان قبل از خرید کتاب کنکور باید با معلم یا مشاور مشورت کنند سپس اقدام به خرید نمایند . امروزه دیگر سطح برگزاری امتحانها مانند گذشته نیست که سوالهای امتحانی فقط از متن کتاب اصلی طرح شود و با توجه به اینکه هر ساله کنکور سراسری با شیوههای نوینتری برگزار میشود و رقابتهای بسیار نزدیک مابین دانش آموزان برای کسب رتبههای برتر وجود دارد، طبیعی است که حتی برای فهم بهتر کتابهای درسی پایههای مختلف نیاز به کتاب راهنما باشد.

اگر تا به حال در کلاسهای خصوصی شرکت کرده باشید قطعا میدانید هزینه این جلسات بسیار گران است و امکان پرداخت شهریه آن برای تمام دانش آموزان وجود ندارد. چرا رشته تحصیلی عنوان شد، چون شاید درسهایی بین 3 رشته نظری مانند ریاضی با هم یکی باشند، اما در عمل بسیار متفاوت هستند. درنهایت با توجه به این گروه آزمایشی تجربی یکی از پرطرفدارترین رشته ها میان داوطلبان کنکور سراسری است و متقاضیان زیادی برای ورود به رشته تجربی در کنکور شرکت می کنند. برای شرکت در تمامی کنکورها اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری کتابهای مختلفی برای کمک به داوطلبان تألیف و چاپ شده است. لازم به ذکر است هزینه ارسال کتاب های کمک آموزشی با توجه به وزن و مسافت و دقیقا طبق تعرفه های شرکت ملی پست ایران محاسبه می شود. فراموش کنید منبع کنکور باید جامع باشد در غیر این صورت باید به دنبال یک منبع دیگر باشید و هزینه و وقت زیادی را بابت خرید آن صرف کنید. شما دیگر نیاز نیست بابت ارسال کتاب خود ، وجه اضافی بپردازید و تنها با پرداخت هزینۀ اصلی کتاب، می توانید کتاب خود را دریافت کنید. کیفیت بالای مطالب آموزشی یکی دیگر از مزایای استفاده از کتابهای کنکور میباشد.

خرید کتاب کنکور

کتاب کنکور باید دارای تصاویر متنوع، باکیفیت و ساده باشد تا به یادگیری بهتر مطالب درسی کمک کند. در ادامه این امکان را به دست میآورید تا کتاب کمک آموزشی مربوط به درس مورد نظر را متناسب با نیاز خود فروشگاه کتاب آنلاین خریداری کنید. می باشد. دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند در ایام و جشنواره های مختلف تا 50 درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک دریافت کنند. همان طور که به عنوان داوطلب کنکور ریاضی احتمالا می دانید، درس های ریاضی، فیزیک و شیمی، دروسی هستند که باید در برنامه ثابت تست زنی و مطالعه درسنامه شما قرار بگیرد و نیاز است تا با تست زنی مهارت های خود را برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۲ افزایش دهید. یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف (PDF) است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای شما ایجاد کند. دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند جهت خرید انواع کتابهای کنکور با تخفیف ویژه و ارسال سریع به گیومه مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید