نکات برتر کتاب

همه ما در هر دوره ای از زندگی بسته به نوع نیاز خود به کتاب های مختلفی نیاز داریم. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. بانک کتاب کنکور دیجی کتاب کالا یکی از فعالترین و پرفروش ترین بانک کتاب کنکور و کتاب های کمک درسی در میدان انقلاب تهران است که آمادگی همکاری با کتاب فروشان تهران و شهرستان را دارد. اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو از فرمت کتاب دیجیتال یا ایپاب استفاده میکند که نه تنها نسبت به کتاب چاپی بلکه حتی نسبت به فرمتهایی نظیر پی دی اف هم انعطاف پذیری بیشتری دارد. اپلیکیشن فیدیبو برای مطالعهی کتاب الکترونیک و صوتی بر روی موبایل، تبلت و رایانه شخصی طراحی شده است. شما میتوانید در این فروشگاه کتاب، آثار مشهورترین نویسندگان و برترین انتشارات و همچنین پرفروشترین کتاب ها را در اپلیکیشن و سایت فیدیبو پیدا کنید و با بیش از 50 درصد تخفیف خرید کنید. بهترین و پرفروشترین کتابهای صوتی کتابراه کدامها هستند؟ کتابراه علاوه بر گردآوری آرشیو موضوعی کتاب های مختلف ادبی، تاریخی، روانشناسی، مدیریت، کامپیوتر و همچنین برخی عناوین کتاب های درسی، مجلات و ماهنامه های پرطرفدار را نیز در دسترس کاربران خود قرار داده خرید کتاب رایگان است. ᠎Th is content was gen er ated with ketabtala Content G en er​at or D emov᠎er᠎si​on.

هرگز تغییر نکردن کتاب آنلاین در نهایت شما را نابود خواهد کرد

بنابراین ما در یک دستهبندی ویژه به اسم «پیشنهاد کتاب کافهبوک» کتابهایی را که فکر میکنیم تاثیر زیادی بر روی فکر و زندگی دارند و همچنین شایسته توجه بیشتر میباشند معرفی میکنیم. ما در وبسایت معرفی کتاب کافهبوک همواره تلاش میکنیم تا به شما مخاطبان گرامی در انتخاب کتاب خوب برای مطالعه کمک کنیم. با خرید کتاب دست دوم کنکور می توان هزینههای کنکور را نصف کرد و بدین ترتیب دانش آموزان بیشتری توانایی درس خواندن برای کنکور را پیدا میکنند و در رفاه بیشتری به درس خواندن میپردازند. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا شما را با این بانک کتاب آنلاین و نحوه خرید کتاب های کنکوری و دانشگاهی از آن آشنا کنیم. علاوه بر این سعی میکنیم در مناسبت های مختلف، تخفیف های فوقالعاده قرار بدیم و قرعهکشیهایی همراه با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی برای شما کتابلندی های عزیز، در نظر بگیریم. برخی از این کتابها صرفاً شامل تستهای مربوط به کنکور بوده و برخی از آنها مانند عربی جامع کنکور شامل تستهایی بصورت درس به درس به همراه درسنامه است. همچنین بعد از آنها تست هایی سخت تر با عنوان سری Z آمده اند تا کتاب دانش آموزان قوی را هم راضی کرده باشد.

کتاب نه نتیجه رونق پولی

هم اکنون مهروماه با تولید بیش از دو میلیون جلد کتاب در سال مخاطبان گسترده ای دارد و افتخاراتی نظیر برند محبوب مصرفکنندگان به انتخاب مردم، برگزیده جشنواره وب در سه دوره متوالی و نشان رضایتمندی مشتری را در زمینه نشر کتابهای آموزشی از آن خود کرده است. با مطالعه اینفوگرافیک هر کتاب جدا از مرور کتاب میتوانید از نکات اصلی که کتاب سعی در بیان آن دارد آگاه شوید که در نهایت همه این موارد کیفیت مطالعه را بالا میبرد. پس به نمونهی موجود در سایت کتابراه به دقت گوش دهید و به صدای گوینده، فن بیان او، موسیقی، محتوا و ضرباهنگ کتاب توجه داشته باشید تا بتوانید بیشترین استفاده را از خرید خود کنید. در مجموع راوی باید صدای مناسب و فن بیان قوی داشته باشد تا بتواند شما را به عنوان شنونده به محتوای اثر جذب کند. درست یک ماه پیش از این تاریخ (اسفند ۱۳۱۴) ارانی موفق شد اثر خیام را در تهران به چاپ برساند، با مقدمه مشروحی که جایگاه آن را در سیر تکامل هندسه از دوران یونان تا دوره حاضر (هندسه غیراقلیدسی و کاربرد آن در فرضیه نسبیت) مشخص میکرد؛ و در اینمقدمه از روزن که بهتازگی فوت کرده بود تقدیر کرد و شرحی را از کوششهای او در شرقشناسی به دست داد.

خرید کتاب زبان

This artic le w᠎as created  wi th ketabtala C​onte​nt G ener​at or Demov er sion.

فیدیبو با هزاران عنوان کتاب یکی از بزرگترین و غنیترین آرشیوهای کتاب الکترونیک را در اختیار دارد؛ آرشیوی که روزبهروز در حال گسترش است. در واقع با فیدیبو هزاران کتاب همیشه در جیب شما می ماند و میتوانید هر لحظه از این کتابها استفاده کنید. همهی کتابهای صوتی در استودیوهای حرفهای و با بهترین امکانات تولید نمیشوند؛ گاهی اوقات یک نفر ممکن است در خانهی خود این کار را انجام دهد و بدون هیچ چشمداشت مالی در سایتهای مختلف بارگذاری کند و شما با یک جستوجوی ساده میتوانید کتابهای صوتی رایگان بسیاری را پیدا نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که استفاده از امکانات این سایت تنها در ۳۰ روز اول رایگان است و پس از آن باید ماهیانه هزینه ای را پرداخت کنید. اما اگر مطالب را در حد منطقی بلد هستید و می خواهید یک منبع تستی سرشار داشته باشید این کتاب انتخاب مناسبی است. شما می توانید کتاب کنکور دست دوم را برای موفقیت در کنکور یک عامل مهم بدانید که با پرداخت هزینه کم تر نسبت به کتاب های نو، منابع خوبی را در دست خواهید داشت. خانواده ها می توانند برای پر کردن اوقات فراغت بچه های خود، کتاب های کودک و نوجوان را با موضوعات مختلف از یونیکتاب سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید