خرید کتاب: استراتژی Google

بهترین و تحسینشدهترین کتاب های سراسر این کرهی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمدهاند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغهای وجود نداشته باشد. آزمون تالیفی؛ سوالات این آزمونها را از بین 30000 تست آزمون سراسری گاج که در سالهای اخیر بین دانشآموزان کل کشور برگزار شده است، انتخاب کردهایم و به صورت درس به درس و مبحث به مبحث طبقه بندی کردهایم. از این رو دانش آموزان به دنبال این هستند که علاوه بر پیروی از یک برنامه اصولی برای مطالعه خود به سراغ خرید کتاب های کنکوری بروند، چرا که کتاب های کنکوری علاوه بر این که شامل درس نامه های مفید و کاربردی از تمام مباحث گفته شده در کتاب های درسی هستند، تست های طبقه بندی شده با پاسخ های تشریحی و روش های حل تست خلاقانه را در بر دارند. این کتابها با ارائۀ تستهای متنوع و مفهومی دانش آموزان را بیش از پیش در جهت پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری و آزمونهای آزمایشی آماده میکند. سالانه بیش از 15 میلیون درخت جهت چاپ کتابها در عناوین مختلف، قطع میشوند که این به معنای افزایش دی اکسید کربن و آسیب دیدن محیط زیست میباشد. Th is da ta w as creat ed  with G SA Con​te nt Genera tor DE᠎MO​.

زمان در حال اتمام است! به این 9 راه‌های تغییر کتاب خود فکر کنید.

بیشتر دانشآموزانی که برای کنکور آماده میشوند نیاز به کتابهای مکمل کنار کتب درسیشان دارند. • بیشتر انتشارات های کنکوری میکوشند نیاز تمامی دانشآموزان در رشتههای مختلف را در نظر گیرند و کتابهایی برای همهی داوطلبان تالیف نمایند. تمرکز بیشتر در این کتابها، روی گنجاندن تستهای بسیار متنوع و مناسب همراه با خلاقیتهای قابل توجهی در طبقه بندی سوالات می باشد. با توجه به قیمت کتابهای کمک درسی و کنکوری و شرایط اقتصادی، فروشگاه کتابانه تخفیف ویژهای را برای این کتابها در نظر گرفته است. جدا از این موضوع به صرفه بودن کتابهای دست دوم از نظر قیمت نیز مطرح است. بی شک خرید کتابهای دست دوم در کاهش خطرات ناشی از این موضوع اثرگذار است. در کنار مطالعهی کتب درسی و انجام تمرین های آنها، باتوجه به اینکه آزمون کنکور یک آزمون تستی چهار گزینهای است که در مدت محدودی باید پاسخ داده شود، داوطلبان نیاز دارند تا تکنیکهایی برای تست زنی، مدیریت زمان، درک سریع سوال و مواردی از این دست را نیز بیاموزند. دانش آموزان و افراد پشت کنکوری با کمک این کتاب ها می توانند سطح خود را تا حد زیادی بالا ببرند و در تست زنی موفق شوند.

Po st was gener᠎at᠎ed wi th ketabtala  Con te᠎nt Gen er᠎ator  DE MO .

اما اگر داوطلب کنکور انسانی هستید نیاز نیست نگران باشید، علاوه بر کتاب های تست کنکور خیلی سبز و گاج، انتشارات مشاوران به صورت تخصصی کتاب های کنکور انسانی را طراحی کرده است تا شما هیچ نگرانی برای موفقیت نداشته باشید. دانشجویان علاوه بر نکته برداری از سخنان اساتید نیاز دارند تا با خرید این کتاب ها، خود را به سطح بالایی در آن درس برسانند. روش حضوری که کاملاً مشخص است، اما ما قصد داریم شما را با روش آنلاین خرید کتاب از یونی کتاب در ادامه آشنا کنیم. زمانی که دانش آموز هستیم به کتاب های کنکور نیاز داریم و در دوره دانشجویی باید به سراغ کتاب های دانشگاهی معرفی شده توسط اساتید خود برویم. دانش آموزان کلاسهای دهم تا دوازدهم با تکیهبر مطالعه دروس مرتبط با رشتههای ریاضی، تجربی و انسانی گامی محکم برای آمادگی و ورود به دانشگاهها و مدارس عالی برمیدارند و به این صورت سه سال نهایی تحصیل در مدرسه را به شکل جدیتری دنبال میکنند. در کنار کتابهای کمک درسی و کنکور سایت، ضمن خرید کتاب کنکور میتوانید از سایر محصولات مرتبط که در اینجا به برخی از آنها اشاره میکنیم استفاده کنید.

های کنکور تمرکز کردیم!

دانشآموزان کنکوری این امکان را دارند که در بخش کتاب کنکور سایت ما کتابهای متنوعی از جمله: جمعبندی، موضوعی کنکور، تست، طبقه بندی و… یکی دیگر از بهترین منابع حسابان کنکور، کتاب حسابان و ریاضیات پایه مهروماه است. ما در کتابسرای دورخیز ، روی عرضه گلچین بهترین کتابهای کنکور تمرکز کردیم! بزرگ ترین دغدغه دانش آموزان سال آخر، موفقیت در کنکور سراسری و قبول شدن در بهترین دانشگاه هاست. این مجموعه تنها به فکر رفع نیاز افراد کنکوری، دانش آموزان و دانشجویان نبوده است و بخشی از بانک کتاب خود را مختص کودکان و نوجوانان قرار داده است. شما برای خرید این محصولات می توانید از کمک مشاوران یونیکتاب استفاده کنید تا بهترین گزینه را سفارش دهید. شما می توانید بدون نگرانی سفارش های خود را در این سایت ثبت کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید. این مجموعه، تلاش کرده است تا تمام کتاب های کنکوری را از ناشران مختلف مانند خیلی سبز، قلم چی، منتشران، گاج و بسیار موارد دیگر گردآوری کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا هرکس بتواند کتاب مورد نظر خود را با نشر دلخواه خریداری نماید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه خرید کتاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید