آنچه باید درباره خرید کتاب و چرا بدانید

این مجموعه – که یکی از کاملترین مجموعه کتاب های حسابداری دانشگاه است – شامل ۳۴۰ جلد کتاب میباشد. در تلاش است تا نیاز های کاربران خود را در امر خرید کتاب برطرف سازد. خود من یک دانشجو هستم و گاهی پروسۀ پیدا کردن کتابها و منابع مورد نیاز برایم به کاری سخت و کلافهکننده تبدیل میشود. فرض کنید رشتۀ من روانشناسی است و میخواهم کتاب متفاوتی برای یادگیری مبانی مشاوره و راهنمایی پیدا کنم. البته لازم به ذکر است که زبانهای HTML و CSS، «زبان برنامه نویسی» به حساب نمیآیند و اولی زبان نشانهگذاری و دومی هم زبان استایلدهی محسوب میشود. بیشتر دانشآموزانی که برای کنکور آماده میشوند نیاز به کتابهای مکمل کنار کتب درسیشان دارند. با یکدیگر تفاوت هایی دارند. دارند برای خرید آن ها باید اطلاعات کاملی از ویژگی های کتاب مد نظر خود داشته باشیم زیرا ممکن یک کتاب دارای نویسنده یکسانی باشد اما مترجم های زیادی در ایران آن کتاب را به زبان فارسی ترجمه کرده باشند و روانه بازار کرده باشند و یا مثال دیگری نیز می توان برای آن بیان نمود که ممکن ویرایش کتاب ها در چاپ های جدید و ترجمه های جدید متفاوت باشد. همچنین باتوجه به داشتن اطلاعات کافی و آگاهی همکاران ما در کتاب آموز نسبت به کتاب های موجود در بازار می توانید برای مشاوره از جهت اینکه کتاب مد نظر شما برای چه انتشاراتی می باشد؟

استرس را از کتاب درسی دور کن

این فروشگاه علاوه بر کتاب های دانشگاهی در رشته های مختلف،کتب کمک آموزشی و کنکوری برای تمامی مقاطع تحصیلی و از تمامی ناشران موجود در بازار از جمله گاج،خیلی سبز ، مهروماه ،قلم چی و … علاوه بر تهیه و خرید کتاب درسی ها و جزوات تخصصی هر رشته دانشگاهی، از کتابهای اصلی و مهمی که داشتن آنها برای هر دانشجویی اهمیت دارد. کتاب آموز به عنوان یک بانک کتاب دانشگاهی به روز و کامل در زمینه کتاب های دانشگاهی،کمک درسی و عمومی و … نحوه ارسال برای شهر تهران اگر قبل از ساعت 16 باشد از ساعت 18 الی 21 همان روز انجام خواهد گرفت . نحوه اطلاع از قیمت محصول ؟ در این روش با مراجعه به سایت کتاب آموز در قسمت جستجو محصولات کتاب مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از افزودن به سبد خرید محصول ، وارد قسمت ثبت آدرس و مشخصات می شوید که با تکمیل کردن این بخش سفارش شکا تکمیل می گردد. کافیه محصول رو در سایت جستجو کنید و اگر پیدا نشد، اون رو به ما اعلام کنید. اگر موفق شوم و کتابفروشی را پیدا کنم که کتابهایش را بر اساس دستهبندی درست در قفسه قرار داده، کارم کمی راحت میشود؛ اما باز هم چرخ زد بین کتابهای مختلف و نداشتن اطلاعات دربارۀ آنها و همچنین نبودن یک مجموعۀ کامل باعث میشود انتخاب خوبی نداشته باشم و هزینهام هدر برود. Th is c᠎on te nt w᠎as  done wi᠎th the he lp  of ketabtala C᠎onte​nt G​enerat᠎or  DEMO!

کلمه پایانی راهنما به کتاب

شما میتوانید همین حالا و با انتخاب مقطع تحصیلی موردنظر کتابی را که به دنبال آن میگردید در این سایت جامع پیدا کنید. شاید در وهلهی نخست تصور کنید کتاب صوتی با صدای دوبلورها تولید میشود اما چنین الزامی وجود ندارد و معیار انتخاب راوی بر اساس نوع کتاب و صلاح دید ناشر صوتی تغییر میکند. مشکلی دیگری که معمولاً وجود دارد، کمبود زمان و مسائلی مانند مسافت طولانی و ترافیکهای خستهکننده است. این کتابها برای هر مقطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) متفاوت است. دانشجویان نمونهی کشوری در مقطع دکتری و همچنین دانشجویان دارای سوابق برجستهی آموزشی و پژوهشی مربوط به این مقطع میتوانند به عضویت گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز در بیایند. ، شرکت در بازدیدهای علمی و اردوهای سیاحتی، بهرهگیری از خدمات مشاورهای و استفاده از تسهیلات مختلف آموزشی و پژوهشی از جمله مزایای عضویت دانشجویان در گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز است. کتب مرجع رتبه بندی بر اساس اطلاعات سال مالی 89 برای سومین سال متوالی توسط مرکز رتبه بندی کسب و کار و با حمایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران تهیه شده است. همه جا کتاب و کتابخوانی مسئله مهم مردم ایران است. خبرگزاری کتاب ایران (IBNA). Post has been c​re ated with G᠎SA  Conte​nt G᠎enerator  Demoversion᠎.

دانشجویان در گروههای تحصیلی فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر، پزشکی، زبانهای خارجه و سایر رشتهها و تخصصهای دانشگاهی میتوانند کلیه کتابهای موردنظر که توسط اساتید دانشگاهی از انتشاراتهای معتبر دانشگاهی از جمله انتشارات جهاد دانشگاهی، دانشگاه تهران، انتشارات سمت، نشر نگاه دانش و سایر انتشاراتهای دانشگاهی معرفی میشود را بهراحتی از مارکا کتاب تهیه کنند. کتابهای عمومی مرجع اصلی امتحانات پایانترم دانشجویان بهحساب میآید به همین دلیل خرید تازهترین کتابهای منتشرشده از ناشران برتر دانشگاهی برای دانشجویان کلیه رشتههای دانشگاهی اهمیت بالایی دارد. فروشگاه آنلاین کتاب مارکا کتاب به عنوان مرجع کاملی از کلیه کتابهای دانشگاهی و درسی این امکان را برای دانشجویان و اساتید مقاطع مختلف فراهم کرده تا بتوانند برای خرید کتاب عمومی و دانشگاهی و زبان هر یک از کتابهای موردنظر خود بهراحتی اقدام کنند. فروشگاه اینترنتی کتاب جوان با بیش از 15 سال سابقه ، مرکز خرید انواع کتاب درسی و کمک درسی ، عمومی ، کتب خارجی و دانشگاهی ، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی می باشد. بدین ترتیب خرید کتاب کمک درسی در سال های اخیر بسیار بیشتر از سال های قبل شده است. ترجمه ارتوپدی کمپل ۲۰۱۷ که در ۹ جلد به چاپ رسیده است را میتوانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کتاب فروشی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید