آماتورها خرید کتاب اما نادیده بگیرید تعدادی آسان مسائل

گفتنی است، تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار میگیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبتنام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. بهترین و تحسینشدهترین کتاب های سراسر این کرهی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمدهاند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغهای وجود نداشته باشد. ما موفقیت خود را صرفاً در گرو رضایت مشتریان خود از طریق خرید اینترنتی کتاب جهش می دانیم، زیرا بر این باور هستیم که در دنیای امروز ، با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی رضایت مشتریان تنها برگ برنده خواهد بود. نیاز به یک تشکل صنفی منسجم و مقتدر با توجه به گسترش عملکرد این رشته از سالها قبل احساس میشد. اطلاعات محصولات را بدون نیاز به نیروی انسانی و به صورت خودکار بهروز رسانی کنید. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور میکند در اینجا پیدا خواهید کرد. بانک کتاب گیتامهر تنها با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان با بهره مندی از مدیریت جوان و مجرب مفتخر به این امر میباشد که در طی 15 سال تلاش بی وقفه خدمات خود را به صورت شبانه روزی به مشتریان خود ارائه داده است.  Post was creat᠎ed  wi th t he he᠎lp of G SA᠎ Con te​nt Gen er​ator DEMO!

10 دقیقه وقت بگذارید تا با کتاب شروع را شروع کنید

بر اساس این فراخوان، آثار ارسالی باید برای نخستینبار در سال ۱۳۹۸ منتشر شده باشند و جزو کتابهای کمک درسی و عکس برداری شده نباشد. خرید آنلاین کتاب این امکان را برای شما فراهم میکند تا با خرید کتاب با تخفیف و صرفه جویی در وقت و هزینه به بهترین آثار حوزه نشر به صورت متمرکز و یکجا دسترسی داشته باشید. همچنین، آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد. مزیت های فروشگاه اینترنتی کتاب جهش : 1- دستهبندی دقیق کتاب ها براساس موضوع های مختلف 2- تجمیع باارزشترین ، معتبرین و به روزترین کتاب ها 3-مشاوره آنلاین جهت انتخاب برتر 4- روشهای متعدد ارسال سریع و رایگان کتاب 4- سیستم پیگیری مرسولههای پستی 6- بستهبندی انحصاری مرسولههای پستی 7-ارایه کد تخفیف برای خریدهای بعدی 8- طرح جشنوارههای خرید اینترنتی کتاب که همگی موجب صرفهجویی وقت مشتری در انتخاب خواهد شد در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت مشتریان به مرور زمان توسط فروشگاه اینترنتی کتاب جهش ارائه خواهد شد، این امر نشان دهنده رویکردی جدید در فروشگاه اینترنتی کتاب جهش می باشد به طوریکه مشتریان بدون هیچ دغدغه ،ارزشمندترین انتخاب خود را با خرید اینترنتی کتاب جهش داشته باشند. A rt​icle was g en᠎er ated  wi᠎th t​he ​he​lp  of ketabtala C ontent Generator D emoversi on .

باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری بعد از زمان ثبت، وضعیت سفارش شما مشخص خواهد شد و از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. در هشتگ کتاب ارسال کتاب ها به همه جای دنیا امکان پذیر است مدت زمان ارسال بسته چهارروز کاری میباشد و اگر در خارج از کشور باشید به مدت دو سه هفته بعد از سفارش از طریق پست بدست شما خواهد رسید ! اگر به نحوی شایسته به کار گرفته شود به نتیجه رسیدن برنامه ها را میسر می سازد، پیوندها را استحکام بخشیده حل کشمکش ها را آسان و به تصمیم گیری ها سرعت می بخشد. با ایران کتاب، آزمون و خطایی در انتخاب و خرید کتاب در کار نخواهد بود. کتاب ریاضی و شیمی و مهندسی و پزشکی رو فقط باید از ایکات خرید. همچنین کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد. هیات موسس انجمن از سال ۱۳۸۵ با حضور تعدادی از پیشکسوتان و دست اندرکاران شکل گرفت و در نهایت انجمن در اسفند ماه سال ۱۳۸۷ به شماره ثبت ۱۲۳۰۰ مندرج در روزنامه رسمی کشور اعلام موجودیت نمود. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل ازروابط عمومی موسسه خانه کتاب، سی و هشتمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی ایران، حفظ استقلال و هویت فرهنگی در بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار میشود.

از اوایل اردیبهشت ماه 1390 این مجموعه فعالیت خود را در زمینه کتب دانشگاهی و رمان و کتابهای متفرقه (روانشناسی , علمی , ادبی) شروع نموده است و به لطف خدا و بهره مندی از فروشندگان و بازاریابان حرفه ای و با تجربه در این زمینه نیز به موفقیت رسیده است. بر اساس این فراخوان، کتابهای داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، نقد ادبی(تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمیشوند. فروشگاه اینترنتی کتاب فست بوک (اف بوک) طی 15 سال گذشته با افتخار در خدمت هم میهنان عزیز بوده است. بانک کتاب گیتامهر در سال 1376 با استعانت از پروردگار و بهره مندی از سرمایه های ارزشمند انسانی با هدف ارتقای اطلاع رسانی در سیستم آموزشی کشور تاسیس گردید. اکثر خرده فروش های کتاب متاسفانه بدلیل سود بیشتر اقدام به فروش کتاب هایی با ترجمه بد میکنند و کاری میکنند که یک فرد یک کتاب را نصف و نیمه رها کند و یا حتی دیگر کتاب نخواند ! این دومی بیشتر به اش می آید وطن باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کتاب رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید