کلید کتاب درسی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،هوشنگ احسانی،مسوول توزریع کتاب اداره کل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: ۸۰ درصد کتابهای درسی در اختیار مدارس استان قرار گرفته و سامانه سیدا به منظور صدور حواله کتاب و ثبت نام در سطح استان فعال است. پس در این راستا انتشاراتی همانند انتشارات الگو به کمک جمعی از اعضای هیأت علمی مدارس نمونه و برتر ایران، جهت رفع نیازهای دانش آموزان در عرصه امتحان و کنکور و المپیاد، به تولید محتوای گستردهای در زمینه کتابهای کمک آموزشی و فروشگاه کتاب آنلاین کنکوری اقدام نمود. بهمن زارعی کارشناس مسئول توزیع کتابهای درسی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون ۹۲ درصد از دانش آموزان پایههای میانی، سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در سال تحصیلی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) ثبت کردهاند. به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد علوی تبار اظهار داشت: بیش از ۹۸ درصد از دانش آموزانی که در سامانه سیدا احراز هویت شده و تا ۳۱ شهریور ماه نسبت به سفارش درسی خود اقدام کرده بودند، کتاب خود را دریافت کرده اند. هوشنگ احسانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۸۰ درصد کتاب های درسی در اختیار مدارس استان قرار گرفته و سامانه سیدا به منظور صدور حواله کتاب و ثبت نام در سطح استان فعال است. ​This content has been c᠎reat᠎ed ᠎by G SA Conte᠎nt G​enerator Demover​si​on !

کتاب Diaries

بهمن زارعی روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشآموزانی که تاکنون به هر علتی موفق نشده باشند سفارش کتابهای درسی خود را ثبت کنند تا ۳۱ خردادماه برای این کار فرصت دارند. مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانشآموزانی که تاکنون به هر علت موفق نشدهاند ثبت سفارش کتابهای درسی خود را انجام دهند، تا ۳۱ شهریور برای این کار فرصت دارند. کاظم سمیری در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش گروهی و اولیا دانش آموزان برای ثبت سفارش انفرادی کتابهای درسی دانش آموزان اقدام کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس از آبان ماه، اظهار کرد: در الگوی بازگشایی مدارس، فرآیند بازگشایی حضوری از اول آبان ماه آغاز میشود اما ممکن است برخی مدارس زودتر و برخی دیرتر این کار را انجام دهند. برای فهمیدن این موضوع شما باید به پاسخنامه تشریحی کتاب تست خود مراجعه کنید. کتاب کمک درسی باید در کنار کتاب درسی استفاده شود نه به صورت منفرد.

Th is art​icle has been created by G SA᠎ Conte​nt Gen erat or  DEMO !

مشتریان واقعا درباره کتاب شما چه می‌اندیشید چیست؟}

به عنوان مثال دانش آموزی که قرار است در کنکور 1402 شرکت کند باید برای دهم کتاب های چاپ 99، یازدهم چاپ 1400 و کتاب های دوازدهم را چاپ 1401 استفاده کند. منابع برای خرید کتاب کنکور انسانی 1402 درس اقتصاد چیست و باید چه کتابهایی را تهیه کرد؟ به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، طبق جدول زمانبندی اعلامی از سوی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، ثبت سفارش دانشآموزان ورودی پایههای اول، هفتم و دهم از امروز پنجم تیرماه و پس از ثبتنام در مدرسه شروع خواهد شد و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد. به گزارش قدس آنلاین از آموزش و پرورش، حجت الاسلام علی لطیفی در این خصوص افزود: وقتی ثبت نام دانش آموز در مدارس انجام نشود، ثبت سفارش کتاب درسی هم ممکن نیست. ذکر این نکته لازم است که در خرید اینترنتی کتاب درسی، دیگر نیاز به گذشتن مدت زمان برای پایان یافتن خرید کتابها به صورت پک نیست و مطابق نیاز خود میتوانید کتابهای تک درس را نیز ثبت سفارش کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان جامانده در همه مقاطع تحصیلی و همه پایهها که تاکنون برای خرید کتابهای درسی خود اقدام نکرده اند تا ۳۱ شهریور مهلت دارند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتابهای درسی خود را ثبت کنند. چرا برخی از دانش آموزان کتاب های درسی خود را دریافت نکرده اند؟ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش گفت: دانش آموزانی که تا کنون کتاب درسی خود را دریافت نکرده اند تا ۵آذر فرصت دارند تا از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کنند. طبق اعلام سازمان پژوهشوبرنامهریزی آموزشی مبنی بر تمدید مهلت ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میان پایه از تاریخ بیست و دوم مرداد تا دهم شهریورماه ۱۴۰۱، دانشآموزان جامانده میتوانند از امروز نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. معاون سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی گفت: ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میان پایه از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید