کتاب 2.0 – The next مرحله

همچنین بهتر است تصویری از چند صفحه داخلی کتاب نیز قرار دهید. برای این کار میتوانید تصویری از چند صفحه کتاب را در عکسها و خلاصه کتاب را در توضیحات محصول قرار دهید. توجه داشته باشید که دریافت سفارش برای کاربران شهر تهران در بازه زمانی 18 الی 22 همان روز ( البته به شرطی که تا قبل از ساعت 16 خرید کرده باشین) و برای کاربران شهرستان 3 الی 5 روز کاری می باشد. دوتا در یک روز! در ابتدا باید دقت کنید، که در عنوان محصول، نام کامل کتاب نوشته شود. پس دسته بندیهای خود را با دقت و شناخت کامل ایجاد کنید. در صفحات داخلی محصولات این فروشگاه اینترنتی علاوهبر درج اطلاعات کامل از کتاب، بخشی هم برای پیشنهاد کتاب به دیگران وجود دارد. سپس، پس از درج اطلاعات خواسته شده، گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب و بعد از آن کلید “رفتن به صفحه ورورد به سامانه” را برگزینید. اما شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که چه مواردی را در صفحه محصول یک فروشگاه اینترنتی کتاب باید درج کرد؟ یکی از ویژگیهای فروشگاه اینترنتی کتاب باید تنوع در روشهای ارسال کتابها باشد. مثلا اگر کتابها را به صورت PDF میفروشید، دیگر لازم نیست آدرس و شماره تماس کاربران را دریافت کنید و وقت کاربر تلف شود.

خرید کتاب زبان

​Th is da᠎ta w as done by ketabtala Con te᠎nt​ G​enerator Demover si on!

اگر فارغ تحصیل هستید با توجه به تغییرات کتاب های درسی در هر سال باید نسبت به تعویض کتاب های خود اقدام کنید. هر سایتی، در هر زمینهای که فعالیت میکند، برای جذب کاربران باید طراحی زیبا و جذابی داشته باشد. در میان است بهترین وب سایت ها برای دانلود رایگان کتاب های درسی PDF. نام ناشر، نویسنده یا مترجم نیز از مواردی است که باید حتما به آن اشاره کنید. شاید شما هم در برخی از سایت های مجله ای یا خبری دیده باشید که امکان جالبی را دارند به طوری که برای مطالعه مجله یا کتاب های آنلاین میتوانید مانند یک کتاب واقعی به صورت مجازی آن را مطالعه فرمایید این روش برای جذب مخاطبان اهمیت بالایی دارد به طوری که روزانه تعداد زیادی وقت خود را صرف مطالعه میکنند اما در کشور هایی مانند ایران عزیز اینطور نیست وسرانه مطالعه پایین می باشد شاید جذابیتی که در ظاهر وجود دارد نیز باید در نظر گرفته شود این عامل یعنی کتاب مجازی میتواند کمک کند به این وضع به طوری که با زیبا سازی ظاهری و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میگیرد تا بتواند به صورت بهتری مطالعه کند ، البته گفتنی است که میتوان برای هر امر دیگری نیز از این استفقاده کرد و ن فقط برای کتاب خانی میتوان برای مجله یا سایت های خبری که روزنامه های خود را به صورت آنلاین نیز ارسال میکنند نیز استفاده کرد.

کشف کنید خرید کتاب چیست

خیلی از مردم دوست دارند قبل از خرید کتاب بخشی از آن را بخوانند تا با سبک کتاب و نوع روایت آن آشنا شوند. همواره سعی کنید آخرین ویرایش و چاپ کتاب را برای فروش داشته باشید. هزینه چاپ کتاب برای آن دسته ای که دارای فرمولاسیون هستند بیشتر است. از دیگر مواردی که برای خریداران کتاب اهمیت دارد و حتما باید آن را در صفحه محصول بیاورید، سال و نوبت چاپ کتاب است. از موارد مهمی که در فروشگاه اینترنتی کتاب و یا هر فروشگاه اینترنتی دیگری حتما باید رعایت کرد، ذکر اطلاعات دقیق محصول و مشخصات آن است. خرید های اینترنتی مخصوصا در دوران کرونا که کسی توانایی خروج از منزل را نداشت، بسیار کارآمد بود و خرید های ما را بسیار آسان تر کرد. مفتخریم که سایت کتاب “جویا بوک “معتبرترین و بروزترین فروشگاه اینترنتی کتاب به برترین انتخاب شما کاربران عزیز در زمینه ی خرید کتاب و DVD آموزشی مبدل گشته است.کتاب جویا با هدف خدمت رسانی به جامعه فرهنگی تاسیس شده است تا شما دانش پژوهان و دانشجویان عزیز با کمترین زمان و بدون مراجعه حضوری از کتاب مورد نظر بهره مندشوید .از آنجا که تخصص کتاب جویا در زمینه فروش کتاب و DVD آموزشی به صورت آنلاین ,حضوری , تلفنی می باشد می توانید به راحتی کلیه کتب در تمام مقاطع تحصیلی از قبیل کتاب های دانشگاهی , فنی مهندسی , علوم پایه , علوم پزشکی , علوم انسانی , کمک درسی , منابع آزمون , و هم چنین کتاب های عمومی و کودک و نوجوان را درسایت کتاب جویا بیابید .یکی از گام های بزرگ این مجموعه اعطای بهترین تخفیفات و شرایط ویژه به تمام مدارس و آموزشگاه ها , کتابخانه ها می باشد .

مثلا وقتی به یک کتاب فروشی وارد میشوید، قسمتی مخصوص کتابهای کمک درسی، بخشی برای رمان، قسمتی برای کتب علمی و همین طور بخشهای مختلف دیگر را میبینید. به این ترتیب مشتری شما، راحتتر و سریعتر میتواند کتب مورد علاقه خود را پیدا و آن را خریداری کند. تمامی کتابهای تخصصی دانشگاهی فراموز با قیمتی مناسب و تخفیفات ۵ درصدی برای خرید در اختیار دانشجویان قرار میگیرند و هر دانشجو میتواند سفارش کتاب دانشگاهی تخصصی خود در رشتههای را از طریق سایت فراموز ثبت کند. برخی کتابها که بزرگتر و یا کوچکتر از حد معمول هستند، را در کنار اجسام معمولی قرار دهید، تا مشتری بتواند درک مناسبی از اندازه کتاب پیدا کند. احتمالا تاکنون به کتابخانه رفتهاید و نظم، ترتیب و طبقهبندی دقیق کتابها را از نزدیک دیدهاید. همکاران ما در اسرع وقت موجود بودن اون کتاب رو به شما اطلاع میدن. وقتی مشتری نتواند به راحتی محصولات خود را در سایت پیدا کند از خرید خود منصرف میشود و به سراغ فروشگاه دیگری میرود.

خرید کتاب مبانی توضیح داده شده است

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کتاب اینترنتی رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید