پنج بزرگ‌ترین خرید کتاب اشتباهاتی که به راحتی می‌توانید از آنها اجتناب کنید.

تقسیم بندی میشود که شامل بیش از ۵۰۰۰ کتاب است که در نوع خود یک نمایشگاه مجازی کتاب در ایران میباشد. تخصص این سایت خرید و تهیه کتاب دانشگاهی میباشد . یکی از بهترین پیشنهادات برای دانشجویان این است که با توجه به رشته خودشان، لیست کتابهای مورد نیاز در سال تحصیلی را استخراج و سپس در نمایشگاه کتاب تهران، تمامی کتابهای مد نظر را با تخفیف مناسب تهیه کنند. بطور کلی کتابهای دانشگاهی به دو دسته کتابهای عمومی دانشگاهی و کتابهای دانشگاهی تخصصی، تقسیم بندی میشوند. تهیه کتابهای مورد نیاز برای هر ترم، قطعاً هزینههای متفاوتی را در بر خواهد داشت که گاهی اوقات این هزینهها کمی زیاد میشوند و چه بسا دانشجوهای زیادی هستند که برای این هزینهها باید برنامهریزی داشته باشند! در این مراکز نه تنها کتابهای درسی و دانشگاهی بلکه انواع کتاب متفرقه نیز یافت میشوند. سایتهای بسیاری وجود دارند که انواع کتابهای درسی و غیر درسی را با قیمتهای خوبی میفروشند اما اگر از ما بخواهید که یکی از بهترین آنها را معرفی کنیم قطعاً سایت مارکا کتاب، میتواند گزینهی مناسبی باشد. ایده پایتخت کتاب نیز برگرفته از همین مشکل است و ما خواستیم تا این معضل را برای همیشه در قالب یک وب سایت برطرف نماییم. This content has be en done  with ketabtala  Con​te᠎nt᠎ Gen erator Demoversion.

چگونه به آنجا رسیدیم؟ تاریخ کتاب آموزش داده از طریق توییت

از دیگر بندهای جذاب این کتاب، نظرات شخصی و صریحی است که فیلمنامهنویسان دربارهی آثار یکدیگر ارائه میدهند. هر جلد از مجموعه، وقتی به پایان میرسد، که گویا از یک سو، پیوند دوستی دو شخصیت اصلی کاملاً رو به گسست و فروپاشی میرود، و از سوی دیگر، این پیوند توسط مجموعهای از عاملهای بیرونی رو به گسترش و ژرفا مینهد و این خود، سبب دگرگونی همۀ پدیدهها میشود. همانطور که توماس آنتونی «تومی» دپائولا نویسنده و تصویرگر آمریکایی که بیش از 260 کتاب برای کودکان مانند استریگا نونا خلق کرده است گفت: “خواندن مهم است، زیرا اگر بتوانید مطالعه کنید، می توانید هر چیزی در مورد همه چیز و همه چیز درباره هر چیزی یاد بگیرید.” پس قطعا کتاب خواندن چیزی است که ارزش وقت گذاشتن را دارد! نمایشگاه کتاب تهران هر ساله اردیبهشت ماه برگزار میشود و تقریباً میتوان گفت هر کتابی که بخواهید را میتوانید در این نمایشگاه پیدا کنید. اما پایتخت کتاب با موجودی کامل کتب و همچنین قرارگیری انواع کتب کمک درسی و دانشگاهی و رمان در کنار یکدیگر توانسته مجموعه ای بی نظیر را در فضای مجازی به ارمغان بیآورد که می تواند نیازهای کتابی شما را به طور کامل برطرف نماید. احتمالاً بعد از پیدا کردن این مراکز حتی برای خرید کتاب دور دنیا در ۴ ساعت، و سایر کتابهای مخصوص و کمیاب برای کنکوریها دیگر به هیچ بانک کتابی مراجعه نکنید.

استفاده از کتابهای دست دوم و نیم بها یکی دیگر از روشهای تهیه کتاب با هزینه پایین است. آزمون محور تک درس کتاب هایی مانند موج آزمون انتشارات الگو، دور دنیا در نیم ساعت انتشارات گاج، فصل آزمون انتشارات خیلی سبز و کتاب های هزار تست انتشارات دریافت می باشد. انتشارات مشاوران آموزش، مهر و ماه و الگو نیز آثاری ارزشمند برای شرکتکنندگان در این آزمون تدوین کردهاند که مطالعه آنها برای درک عمیقتر مطالب بسیار موثر خواهد بود. برای این چالش باید 2 کار انجام دهند. گاهی اوقات خرید کتابهای عمومی و تخصصی دانشگاهی به شکل آنلاین بهترین روش خرید و گاهی اوقات هم این کار اشتباه است! این پیشنهاد شاید کمی عجیب به نظر برسد اما اگر از زبان دانشجویان سالهای بالاتر میشنوید که در مسیر پیدا کردن برخی از کتابها، فروشگاههای زیادی را زیر و رو کردهاند، پس به جای اینکه کفش آهنی به پا کرده و کوچههای انقلاب را زیر و رو کنید، از این فرصت در اردیبهشت ما استفاده کرده و کتابهای نایاب را تهیه کنید.

های عمومی و تخصصی را با هزینه کمتر تهیه کرد.

قدم زدن در کوچههای میدان انقلاب و سرک کشیدن به بیشتر مغازههای آن حوالی از کارهایی است که همه دانشجویان ایرانی، حداقل یکبار آن را انجام دادهاند و در خاطراتشان چنین روزی را به یاد دارند. همهی اهالی محل، بیبی جان را دوست دارند اما یک روز از بیبی جان خبری نمیشود و مادر سعید با کلید خودش وارد خانهی او میشود. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در 5 دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید. با مراجعه به کتاب فروشیهایی که کتابهای دست دوم میفروشند، میتوان کتابهای عمومی و تخصصی را با هزینه کمتر تهیه کرد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تا همین چند سال پیش خرید کتابهای عمومی و تخصصی دانشگاهی یکی از سختترین و طاقتفرساترین کارها بود. به سایت پایتخت کتاب مراجعه کنید، کتب خود را سفارش دهید و چند ساعت دیگر درب منزل تحویل بگیرید. حال تصور کنید در داخل منزل بدون پرداخت هزینه های رفت و آمد و شلوغی های مسیر به یادگیری زبان انگلیسی مشغول شوید. همه تلاش تیم حرفه ای احمدرضا ابراهیمی این است که بیشترین و مفیدترین مزایا در اختیار زبان آموزان قرار گیرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کتاب با ارسال رایگان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید