هفت از جنجالی‌ترین کتاب جناس‌ها پیدا خواهید کرد

اگر بعد از خرید کتاب از هشتگ کتاب کتاب شما دچار مشکلات چاپی و خرابی بود میتوانید با خیال راحت آن را مرجوع کنید فقط همان روز و یا حداکثر روز کاری بعد به پشتیبانی ما اطلاع دهید و مرجوع کنید و هزینه پست نیز به عهده ما میباشد . این مجموعه با کادری مجرب و متعهد از نیروهای جوان کشور عزیزمان وظیفه اطلاع رسانی و پخش کتب تازه منتشر شده در زمینه کتابهای درسی و کمک درسی با شرایط ویژه به تمام نقاط داخل و خارج از کشور را عهده دار می باشد. سایز برش نهایی کتاب در سایز خشتی دارای عرض: ۱۹۵ میلی متر و ارتفاع: ۲۰۰ میلی متر می باشد. سایز برش نهایی کتاب در سایز B6 (جیبی) دارای عرض: ۱۲۰ میلی متر و ارتفاع: ۱۶۵ میلی متر می باشد. هیات موسس انجمن از سال ۱۳۸۵ با حضور تعدادی از پیشکسوتان و دست اندرکاران شکل گرفت و در نهایت انجمن در اسفند ماه سال ۱۳۸۷ به شماره ثبت ۱۲۳۰۰ مندرج در روزنامه رسمی کشور اعلام موجودیت نمود.

خرید کتاب زبان

This w​as created  wi th G​SA Con᠎tent Gen᠎erat or  DE MO.

انتشارات یاس بهشت در سال ۱۳۸۰ به عنوان فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی کار خود را آغاز نمود و در اندک مدتی توانست، با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۲ در زمره ناشران کشور قرار گیرد. شما باید ابتدا صفحات کتاب خودتان را پس از شمارش دقیق از روی فایل چاپی مد نظر در فیلد مشخص شده در فرم سفارش آنلاین کتاب به صورت عدد درج نمایید. کتاب ریاضی و شیمی و مهندسی و پزشکی رو فقط باید از ایکات خرید. خرید کتابی که بعد از ورق زدن بابت پرداخت پول بالای آن پشیمان نشوید کار چندان راحتی هم نیست. این نگاه تو کار مرا به اینجا کشانده. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور میکند در اینجا پیدا خواهید کرد. هدف ما در فروشگاه آنلاین نشر حسابدار؛ ارائه کتاب های درسی و غیردرسی در مقاطع هنرستان، کارودانش و دانشگاهی می باشد. از اوایل اردیبهشت ماه 1390 این مجموعه فعالیت خود را در زمینه کتب دانشگاهی و رمان و کتابهای متفرقه (روانشناسی , علمی , فروشگاه اینترنتی کتاب ادبی) شروع نموده است و به لطف خدا و بهره مندی از فروشندگان و بازاریابان حرفه ای و با تجربه در این زمینه نیز به موفقیت رسیده است.  Artic᠎le h as be᠎en c re at​ed by G​SA Conte​nt  Gener at or Demov​er si on .

شش راه‌ها شما ممکن است کتاب آنلاین بدون Wanting Like An Novice را دوباره اختراع کند.

بر اساس این فراخوان، آثار ارسالی باید برای نخستینبار در سال ۱۳۹۸ منتشر شده باشند و جزو کتابهای کمک درسی و عکس برداری شده نباشد. فروشگاه اینترنتی کتاب فست بوک (اف بوک) طی 15 سال گذشته با افتخار در خدمت هم میهنان عزیز بوده است. مفاهیم این درس از طریق فعالیتهای زمینه محور و انجام آزمایشها با شرکت فعال دانش آموزان در کارهای گروهی کسب میشود. ما معتقدیم ارسال کتاب برای قشر اهل کتاب جامعه، بزرگ ترین قدمی است که می توانیم برای پیشرفت کشور عزیزمان برداریم؛ و این کار را با تمام وجود انجام می دهیم. انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین پلیمر و شیمی ایران در اجرای ماده ۱۳۱ قانون کار و آیین نامه انجمنهای صنفی و کانونهای مرتبط و به منظور حفظ حقوق و منافع قانونی و بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی مهندسین این حوزه که خود متضمن حفظ منافع جامعه است، تشکیل شده است. در ادامه این عکس زیبا را مشاهده خواهید کرد. در ادامه به طور کامل روند ثبت نام، ثبت سفارش و پرداخت توضیح داده خواهد شد. همچنین با مقایسه قیمت کتاب در سایت خرید کتاب بوکلند با سایر فروشگاههای مجازی و فیزیکی میتوانید بهترین قیمت کتاب را پیدا و با تخفیف تا 50درصد اقدام به خرید آنلاین کتاب کنید.

مطالعه چیزی جدید از خرید کتاب این روزها؟ ما پرسیدیم، شما پاسخ دادید!

ابتدا وارد سایت خرید کتاب بوکلند شوید، سپس کتاب یا کتابهای مدنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. البته در خرید های بعدی تان اگر بیشتر از ۳۰۰ تومان از ما خرید کنید باز هم برای شما ارسال رایگان ثبت میکنیم ! همچنین به دلیل واقع بودن این مجموعه در مرکز کتاب ایران (انقلاب) و داشتن مجوزات لازم و کسب افتخارات و جوایزات متعدد از ناشران بزرگ آموزشی کشور گیتامهرارائه خدمات ویژه به دانش آموزان و دانشجویان و مشتریان حضوری با شرایط 20 درصد تخفیف ثابت برای این عزیزان را همواه برقرار نموده است و از سال 1389 در بزرگترین و زیباترین فروشگاه کتاب در ایران این امر مهم را در صدر فعالیت های خود قرار داده است. بانک کتاب گیتامهر تنها با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان با بهره مندی از مدیریت جوان و مجرب مفتخر به این امر میباشد که در طی 15 سال تلاش بی وقفه خدمات خود را به صورت شبانه روزی به مشتریان خود ارائه داده است. در هشتگ کتاب هر کتابی با هر نوع سلیقه ای دردسترس شماست برای اینکه بتوانیم بهتر به شما خدمت کنیم پیشنهادات خودتون رو با ما در میان بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید