هشدار: این 9 خطا کتاب آنلاین شما را از بین می‌برد

اپلیکیشن فیدیبو برای مطالعهی کتاب الکترونیک و صوتی بر روی موبایل، تبلت و رایانه شخصی طراحی شده است. این لوحها با استفاده از خاکِ رس و آب ساخته میشدند و قبل از خشک شدن، با استفاده از ابزارهای نوکتیز بر روی آنها نوشته میشد. این کتاب برای نوجوانها نوشته شده است اما خواندن آن را به تمامی سنین توصیه میکنیم. اما مسئله دانلود، خود یک پروسه پیچیدهای است. بدین ترتیب کاربر با کلیک روی دکمه دانلود، وارد هیچ سایت دیگری نمیشود و ظرف چند ثانیه فایل موردنظر به صورت اتوماتیک دانلود میشود. یعنی این طور نیست که با تیتر های زیادی تست ها از هم جدا شده باشند؛ ولی در تست های هر درس چند تیتر کلی آنها را به چند بخش کوچکتر تقسیم کرده است. اما چهطور شد که ما انسانها به دو نیم تقسیم شدیم؟ هرچند امروزه افزایش قیمت کاغذ و هزینههای چاپ و توزیع کتاب، باعث شده است تهیه کتاب برای برخی از اقشار جامعه به سختی انجام شود اما از طرفی با گسترش اینترنت و ابزارهای دیجیتال امکان تهیه و مطالعه کتاب آنلاین رایگان فراهم شده است. در حال حاضر، سایتهای اینترنتی بسیاری نیز کتابهای صوتی یا گویا یا شفاهی ارائه میدهند که برخی بهصورت رایگان هستند و برخی دیگر در اِزای پرداخت پول قابل شنیدن میشود. Data h as be​en cre ated wi᠎th ketabtala  C on te᠎nt᠎ Gen᠎er᠎at or Demoversion.

4 آسان نکات برای استفاده کتاب برای پیشبرد رقابت شما

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز انجام برخی کارها را موجب بالابردن انگیزهی دانشجویان نخبه برشمرده و خاطرنشان میکند: افزایش تسهیلات مخصوصا در بخش آزمایشگاهی، اختصاص سایت کامپیوتری مختص دانشجویان نخبه، افزایش تعداد قرائتخانه برای دانشجویان نخبه، دو برابر کردن وام دانشجویان نخبه و سایر اقداماتی از این قبیل، موجب افزایش انگیزه و علاقهی دانشجویان نخبه خواهد شد و ما معتقدیم در صورت افزایش انگیزه، تلاش و پشتکار دانشجویان عضو گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز را برای حفظ و البته ارتقاء جایگاه علمی و به تبع آن حفظ عضویت در این گروه در سالهای بعد، افزایش میدهد. هستند کتابهایی که باید حتما خوانده شوند مانند شازده کوچولو و یا کتاب بزرگان و مشاهیر ایران و جهان مانند قصههای شاهنامه، اما بهطورکلی به دلیل اینکه نویسندههای مختلف در ژانرهای متفاوتی مینویسند شما باید سبک مورد علاقهی خود را پیدا کنید. میتوانید بدون پرداخت هرگونه هزینهای از سایت و اپلیکیشن فیدیبو استفاده و کتابهای رایگان و نسخههای نمونه را مطالعه کنید؛ اما تنها کاربرانی میتوانند از فیدیبو خرید کنند که در سایت یا اپلیکیشن فیدیبو ثبت نام کرده باشند.

راه رو به جلو برای کتاب

در مقابل اما سایتهای دیگری وجود دارند که شما میتوانید بصورت قانونی کتابهای مورد نظر خود را دانلود کنید. یکی از فواید خرید کتابهای کمک آموزشی مقرون به صرفه بودن آن است. از آنجایی که کتابهای آنلاین هزینه چاپ ندارند از نظر قیمت بسیار مقرون بصرفه هستند. خرید آنلاین کتاب این امکان را برای شما فراهم میکند تا با خرید کتاب با تخفیف و صرفه جویی در وقت و هزینه به بهترین آثار حوزه نشر به صورت متمرکز و یکجا دسترسی داشته باشید. خوشبختانه کتابراه به عنوان یک اپلیکیشن کتاب صوتی بخشی را به عنوان نمونه در اختیارتان قرار میدهد تا بتوانید از خرید خود اطمینان پیدا کنید. مجموعه فرهنگی بوکلند در حال حاضر ۵ شعبه دارد که 3 شعبه در تهران و ۲ شعبه دیگر در شهر بزرگ شیراز قرار دارند. با ایجاد پنل کاربری در سایت یونی بوک شما عضو دائمی از یونی بوک خواهید شد و میتوانید هر زمان که بخواهید انواع کتابهای مورد نیازتان را تهیه کنید یا برای فروش قرار دهید!

دانش آموزان برای خرید کتابهای کمک آموزشی مختلف میتوانند از فروشگاه بانک کتاب کنکور دیدن کنند. بانک کتاب آنلاین عشق کتاب جامع ترین و به روز ترین فروشگاه اینترنتی کتابهای کمک درسی از پایه تا کنکور با سابقه 15 ساله در امر توزیع و فروش کتابهای کمک آموزشی و کودک و نوجوان در سراسر کشور آماده ارسال سفارشات شما میباشد. خرید کتاب های کمک آموزشی و کنکوری شبیه هم ایده ی جالبی برای یادگیری نیست . تعداد ناشرانی که در زمینه ی کتاب های کنکوری و کمک درسی فعالیت می کنند هر روز رو به افزایش است و والدین نیز شناخت زیادی نسبت به آن ها ندارند . همین امر باعث شکلگیری نشرهایی شده است که فقط کتابهای کنکوری و کمکدرسی تالیف میکنند. در حال حاضر سایتها و پلتفرمهای مختلفی برای عرضه کتاب آنلاین ایجاد شدهاند که شما میتوانید کتابهای مورد علاقه خود را بصورت آنلاین سفارش داده و یا نسخههای صوتی و الکترونیک آنها را به رایگان دانلود کنید. پس از پرداخت وجه، سفارشتان ثبت و بسته به شیوه ارسال انتخابی در بازه زمانی 2 تا 3 روز کاری تحویل داده خواهد شد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید