هر چیز شما می‌خواستید درباره خرید کتاب و خیلی خجالت میکشیدمخجالت میکشیدم بپرسم

کتابهای زبان اصلی تولستوی و داستایوفسکی هم میتواند برای علاقه مندان به کتاب رمان روسی مناسب باشد. اگر اهل معامله هستید، روش خرید عمده برایتان مناسب است و اگر دوست دارید کتابهای رفرنس وچاپ اول را خرید و فروش کنید پس باید روش سوم را انتخاب کنید. هر چند این روش نیازمند صرف زمانی بیشتر از دو راه قبلی است، اما برای خرید کتابهایی که قیمت هدف بالای ۲۵ دلار دارند بسیار مناسب است مثل کتابهای رفرنس و کتابهای چاپ اول. اگر روش اول را انتخاب میکنید مطمئن شوید که یک برنامه اسکن خوب روی موبایلتان نصب کنید که با فشار یک دکمه بارکد را اسکن کند مثل برنامه زیر که پس از انجام تنظیمات و اسکن بارکد مستقیما صفحه محصول را در آمازون نشان میدهد. این روش به ویژه برای زمانی مثل خرید کتابهای دست دوم یک فرد (yard sale) ویا خرید کل کتابهای یک کتابفروشی در حال تغییر شغل کاربرد دارد. فروش کتاب در آمازون دنیای خودش را دارد که در آن روشهای متفاوتی برای انتخاب وجود دارد که البته در فروش یا توزیع با هم تفاوتی ندارند بلکه تفاوت اصلی در نحوه انتخاب کتاب برای فروش در آمازون است.

خرید کتاب زبان

This po st was writt​en  by ketabtala Content᠎ Gener at​or Dem​oversion!

کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از کتاب اجتناب کنید!

البته منکر این نیستیم که برخی کتابها دچار ممیزی شدن در برهه های زمانی مشخص ولی بهتره در مورد هر کتاب تحقیق کنید و اگر واقعا بین نسخه های مختلف تفاوتی وجود داره، اونوقت هزینه بیشتری کنید. در گذشته شما برای خرید کتاب درسی باید به مدارس می رفتید و از طریق مدرسه کتاب پایه درسی را تهیه می کردید، در صورتی که امروزه سایت خرید کتاب درسی میگ میگ بوک وجود دارد که می توانید در زمان کم آن را تهیه کنید. افزونه وردپرس flipbook مزیت های بی شماری دارد به طوری که میتوان کتاب های آنلاین را به صورت pdf بازنشر داد و کاربران آن را مطالعه کنند قالب های زیبا و زیادی که برای ایجاد کتاب های مجازی دارد و پاسخگویی در حالت ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش کاربران به طوری که با موبایل به صورت کاربردی میتوانند از مطالعه کتاب های آنلاین لذت کافی را ببرند نیز باعث شده است تا محبوبیت این افزونه چندین برابر شود.

کتابانه با در نظر گرفتن نیاز دانشجویان، بخشی از فعالیتش را به فروش اینترنتی کتابهای دانشگاهی اختصاص داده است. نحوه فروش کتاب در آمازون را یاد گرفته بودم. من هم در ابتدا همین کار را انجام دادم و کتابهای کمیک خود را فروختم. حال بجای اینکه هر شب سه تا چهار ساعت را صرف بسته بندی کتابها کنم و هر روز نیم ساعت در صف پست بایستم، تنها کاری که لازم بود انجام دهم این بود که کتابهای دست دوم را به آمازون بفرستم تا آنها بقیه کار را خودشان انجام دهند. ذکر این نکته لازمه که بعد از خرید کتاب درسی به صورت آزاد این کتاب ها با شرکت ملی پست ایران پست میشن و به دست افراد می رسن. از نظر تاریخی این نسخه مربوط به دوره صفویه و منشا آن ایران و احتمالاً شیراز است. برای روش سوم یا خرید و فروش آنلاین به دنبال کتابهای رفرنسی بگردید که مربوط به دو سه چاپ قبل هستند. شما حالا مسائل مقدماتی نحوه فروش کتاب در آمازون را یاد گرفته اید در ادامه با بقیه داستان آشنا خواهید شد. برای فروش در آمازون احتیاج به اکانت فروشنده دارید. با Fetcher می توانید هزینه ها، فروش و سود خود را در نمودارهای آسان و قابل فهم مشاهده کنید. Th is con​tent has be en  do ne ​by ketabtala Content G᠎ener​ator D emov er sion!

تعدادی از دوستداران کتاب، طرز فکر اشتباهی درباره نمایشگاه آنلاین کتاب دارند و فکر میکنند که ناشران شناخته شده، خوشنام و معتبر در چنین نمایشگاههایی شرکت نمیکنند و اگر هم شرکت کنند محصولات خوب و پرطرفدارشان را عرضه نمیکنند. استفاده شده ولی خوب. استفاده شده – بسیار خوب. این روش بسیار شبیه روشی است که در خورده فروشی محصول در آمازون کاربرد دارد. به این علت که به شما کمک می کند که کتابهایتان را بسیار سریعتر بفروشید و همه کارها را بجای شما انجام میدهد. در مراسم رونمایی از این کتاب، نمایشنامه «چند روایت تمام ناتمام» از کتاب“آفرینش ۶ نمایشنامه” توسط احسان امیری(نویسنده) و سارا نعیمی(بازیگر) خوانش میشود. در بازار فیسبوک به دنبال yard sale و یا state sale بگردید. به طور عمده کسانی که از این روش استفاده میکنند، دنبال کتابهایی هستند که بتوانند آنها به قیمتی زیر ۱ دلار بخرند. حجتالاسلام و المسلمین حمید پارسانیا، دبیرعلمی چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره فرآیند داوری آثار این دوره از جایزه کتاب سال بیان کرد: در چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، آثار در موضوعات دهگانه براساس ردهبند دیویی بهعلاوه کودک و نوجوان بررسی شدند.

راهنمای نهایی خرید کتاب

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کتاب با ارسال رایگان وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید