حقایق ناشناخته درباره کتاب داستان توسط کارشناسان فاش شده است

یک کتاب داستان انگلیسی خوب برای کودکان صرفا نباید زبان ساده و تصاویر جذاب داشته باشد. داستان هایی که برای کودکان تهیه شده است معمولاً تصویری بوده و جملات کوتاه و کاربردی در آن به کار برده شده که می تواند نقش مهمی در افزایش انگیزه کودک برای ادامه مسیر یادگیری زبان های خارجی ایفا کند. افزایش تولید محتوا در بخش قصه های کودکانه در کشور ها و زبان های مختلف در سراسر دنیا، نشان می دهد که تربیت های غیر مستقیم و تاثیرات هر قصه کودکانه صوتی جدید بر کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گسترش قوه تخیل در کودکان با استفاده از قصه صوتی کودکانه به اندازه ای مهم است که در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه سرمایه گذاری های وسیعی برای افزایش قدرت تخیل کودکان انجام می دهند. صد البته که کارکرد های داستان صوتی کودکانه به تخیل ختم نمی شود؛ داستان کودکانه می تواند ذهن کودکان را سامان دهی کند؛ به این معنی که شاید کودکی با مشکلات روانی دست به گریبان باشد، داستان های صوتی کودکانه می توانند گره های روانی او را باز کنند و آشفتگی ذهن کودکان را رفع کند. ᠎Post has be​en gen erated by ketabtala C᠎on​tent  Gen erator Dem​oversion.

به سادگی آنجا بنشین! شروع کتاب داستان

در این جا حتی 10 دقیقه آزاد گذاشتن ذهن کودک با این سرگرمی های ساده، می تواند لحظات و خاطرات خوشی را در ذهن او ثبت کند. یکی از مهمترین وظایف داستان صوتی کودکانه، سرگرمی و بازی است. مهمترین ویژگی یک کتاب داستان انگلیسی برای کودکان داشتن موضوع و قصه خوب است. در بسیاری موارد بچه ها دوست دارند که در موقع خوابیدن قصه کودکانه کوتاه مناسب برای خواب را گوش داده و بخوابند و در موارد زیادی نیز در طول روز پدر و مادر ها می توانند از داستان های کودکانه برای سرگرم کردن کودکان استفاده کنند. عرف ترین زمان برای خواندن داستان کودکانه کوتاه برای کودکان، شب ها است؛ اما والدین می توانند در طول روز هم زمانِ بچه ها را با خواندن قصه جدید برای آن ها، پر کنند. اما اگر همین پیام ها را در غالب یک قصه کودکانه جدید برای بچه ها عنوان کنیم، چه بسا مقاومت آن ها در پذیرفتن آن نکته آموزشی و موضوع کمتر هم شود. وجه تفاوت داستان کودکانه با ادبیات بزرگسالان، همان نکته ای است که تا قبل از این به آن پرداختیم.

در این حالت با نقش سرگرمکنندگی داستان کودکانه صوتی روبرو هستیم. آیا میدانیم داستان کودکانه چیست؟ موضوع داستان باید جالب و هیجان انگیز باشد تا باعث ترغیب و جذب مخاطب شود. برای ساده تر درک کردن این موضوع کودکی را تصور کنید که در میانه جدال های والدینش گیر افتاده است، هر روز شاهد جر و بحث هایی است که مشخص نمی کند در نهایت منجر به جدایی والدین از هم می شود یا خیر؛ هنر گوش دادن به داستان کودکانه صوتی در این برهه این است که بتواند کودک را از تشنج های روزمره ای که دارد در خانواده تجربه می کند، دور کند. احتمالا در دید اول تعریف کردن داستان کودکانه با توجه به درونمایه آن آسان به نظر می رسد ولی وقتی وارد تحقیق و تمرکز روی این موضوع می شویم به این نتیجه می رسیم که داشتن یک تعریف از داستان کودکانه فارسی به خودی خود مشکل و پیچیده است، یعنی تعریف داستان پیچیده است ، داستان کودکانه ماهیتی است که اگر دقیق شکافته شود به هنر بسیار نزدیک است و در مقوله هنر می گنجد و داستان های کودکانه بیشتر به این ماهیت هنری نزدیک هستند.

خرید کتاب درسی

به عنوان مثال اگر کودک خیلی میترسد می توان با خواندن داستان کودکانه کوتاه در زمینه ترس یا افسانه ای که در آن قهرمان داستان با ترس دست به گریبان است و بر آن غلبه می کند، این مشکل را رفع کرد. امروزه تمرکز مردم بیشتر روی رسانه، گجتها، فیلمها و شبکههای اجتماعی است تا اینکه وقت خود را صرف مطالعه کتاب کنند؛ به همین منظور فروشگاه اینترنتی کمدا با فراهم آوردن شرایط خرید و فروش آسان و مطمئن سعی در ایجاد محیطی پویا برای دوستداران کتاب و افراد کتابخوان فراهم کرده است. عامل شناختی در تعریف داستان های کودکان بسیار مهم است؛ یعنی اینکه اگر یک اثر ادبی ولی در عین حال فلسفی را به بچه های 10-12 ساله بدهیم بچه ها نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند؛ علت این است که پیام هایی در آن آثار هست که نمی تواند از طرف کودک درک و پذیرفته شود، یعنی بچه توانایی و ظرفیت درک و شناخت آن را ندارد. زبان کتاب باید به نحوی باشد که درک آن برای کودک به راحتی صورت بگیرد. از دیگر ویژگی های یک کتاب داستان زبان انگلیسی برای کودکان ساده و روان بودن است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سایت های خرید کتاب با تخفیف دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید