با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای خرید کتاب باز کنید

اگر ترجمه مناسبی از کتابهای دلخواه شما وجود ندارد یا به دنبال تقویت زبان خارجی خود هستید، خرید کتاب زبان اصلی چاره کار است. شما عزیزان میتوانید از طریق وب سایت یونیکتاب، کتب درسی خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. یونیکتاب یک منبع جامع و مطمئن برای خرید کتاب به صورت اینترنتی است. برای کتاب درسی آزاد نیازی نیست تا شما در یک پایه مشخص تحصیل کنید. اینجا همه چیز آمادس برای موفقیت شما. در حال شما می توانید خرید کتاب درسی تان را در هر پایه ای که هستید به صورت آنلاین و از طریق وب سایت انجام دهید و کتاب هایتان را در درب محل دریافت نمایید. دانشآموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانشآموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانشآموز، “رمز عبور” ورود به سامانه می باشد. توجه داشته باشید که به دو دلیل ممکن است پس از ثبت نمودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، در ورود به سامانه با مشکل مواجه شوید.

به شکل تکی می باشد.

در ادامه، کد ملی دانش آموزی به عنوان نام کاربری و همچنین شماره سریال وی را تحت عنوان رمز عبور در کادرهای مربوطه درج کرده و وارد سایت شوید. هرچی رو گزینه پرداخت میزنم نه پرداخت میشه نه چیزی نشون میده که بدونم اشتباه وارد کردم مشخصاتو چیکار کنم؟ میخوام دوباره کنکور شرکت کنم چطوری باید برای کتاب ثبت نام کنم؟ در این صفحه دوباره گزینه “ورود به بخش سفارش تک جلدی کتاب درسی” را برگزینید. پس از مراجعه به سامانه مذکور، بر روی گزینه “ورود به بخش سفارش تک جلدی کتاب درسی” کلیک کنید. در کادر تک جلدی نیز با انتخاب گزینه “ورود به بخش سفارش تک جلدی” فقط کتاب های تکی ثبت سفارش می شوند. دانش آموزان و معلملان در صورت نیاز می توانند کتاب های درسی را به صورت تک جلدی و غیر دوره ای نیز سفارش دهند. سفارش دوره ای، همان ثبت نام تمامی کتاب های تحصیلی یک مقطع بوده اما ثبت کتاب تک جلدی به منظور خرید کتاب به شکل تکی می باشد. سایت میگ بوک یک بستر بسیار امن برای فروش کتاب درسی میباشد که خانواده ها با خیال راحت از آن خرید خود را انجام دهند.

خرید کتاب درسی آزمایش: خوب یا بد؟

شما می توانید از طریق فروشگاه میگ میگ بوک کتاب درسی را به صورت آزاد تهیه کنید. اما امروزه با توجه به استفاده مردم از اینترنت و انجام کارهایشان به صورت آنلاین شما می توانید خرید کتاب هنرستان را از طریق سایت های مربوطه انجام دهید. در پایه های یازدهم و دوازدهم که دانش آموزان انتخاب رشته را انجام داده اند و در مقاطع تحصیلی مخصوص به رشته تحصیل می کنند. این تغییرات در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم بسیار حائز اهمیت است، چرا که در کنکور تاثیر خواهند داشت. کتاب درسی سال یازدهم برای همان سال تحصیلی چاپ شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. خواندن کتابهای عاشقانه، میتواند شما را از همان صفحه اول، جذب کند. سوالات و مواردی که دانش آموزان در طی دوران تحصیل می آموزند تماما مرتبط با کتاب درسی می باشد و آن ها باید پس از ورود به سال تحصیلی جدید، خرید کتاب درسی همان سال را هم انجام دهند. خرید آنلاین کتاب درسی، دروازه ای جدیدی برای دانش آموزانی که دسترسی راحت هم از نظر زمانی و هم از نظر مکانی به کتاب درسی شان نداشتند، ایجاد کرد. در کتاب درسی علوم تجربی دروسی از فیزیک، شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی قرار داده شده که دانش آموزان با مطالعه آنها پایه های خود را برای ورود به مقطع متوسطه دوم تقویت می کنند.

خودتان را به دیگران عرضه کنید.

با توجه به مزایایی خرید آنلاین کتاب درسی، امروزه تقریبا همه دانش آموزان از این روش برای تهیه کتاب شان استفاده می کنند. کتابهای رشتههای مختلف دانشگاهی در فیدیبو بصورت الکترونیکی در دسترس دانشجویان قرار دارد تا بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند. تیم کتابچی متشکل از جوانهایی پرشور و ذوق و دوستدار کتاب اهداف جاری زیادی را دنبال میکند ولی اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم رقم زدن خاطرهای شیرین و تجربهای خوب برای شماست؛ ما به دنبال تعاملی همیشگی با مخاطبین خود هستیم و این روند را پس از انجام خرید هم دنبال میکنیم. خرید و فروش کتاب مزیتی که دارد این است که شما هم می توانید از کتاب ها بهره گرفته و هم این که در صورت عدم نیاز کتاب خودتان را به دیگران عرضه کنید. همچنین این مجموعه برای شما با برگزاری جشنوارهها و تخفیفهای فصلی در شبکههای اجتماعی خود شرایطی را ایجاد میکند که در هر روزی از سال امکان خرید کتاب به همراه تخفیف فراهم باشد. به همین دلیل برای بسیاری از کتابها توضیحات نوشتهایم تا با خواندن آن دید بهتری نسبت به کتاب پیدا کنید. یکی از دغدغه های دانشجویان در آغاز هر ترم تهیه ی کتاب دانشگاهی است ، در گذشته برای تهیه ی کتاب های دانشگاهی به کتاب فروشی ها مراجعه می کردند و شاید برخی کتاب ها را پیدا می کردند و در صورت نبود برخی دیگر را نیز پرینت می گرفتند .  This was cre​at ed by G SA C on᠎tent G en​erat or Demov ersion᠎.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب با ارسال رایگان لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید