باور کنید کتاب توانایی‌ها اما به هیچ وجه توقف افزایش

در هر زمان از شبانهروز و هر روز هفته، با مراجعه به این صفحه سایت کتابانه میتوانید به خرید کتاب درسی آزاد بپردازد. پس از پرداخت وجه، سفارشتان ثبت و بسته به شیوه ارسال انتخابی در بازه زمانی 2 تا 3 روز کاری تحویل داده خواهد شد. با توجه به استفاده روز افزون مردم از اینترنت، امروزه انجام این کار خیلی ساده تر از گذشته شده است. کافه کتاب این فرصت را برای شما مهیا کرده است که تا کتابهای درسی دبستان و دبیرستان را به صورت رایگان دانلود و مطالعه کنید. ابتدا وارد سایت خرید کتاب بوکلند شوید، سپس کتاب یا کتابهای مدنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. هنگامی که از این کتابخوان خارج میشوید، آخرین صفحه را به خاطر میسپارد و به همین دلیل اگر دوباره وارد اپلیکیشن شوید، میتوانید آخرین صفحه ای که خوانده اید را مطالعه کنید. با انتخاب دوره و پایه مورد نظر خود لیست تمامی کتاب های پایه مورد نظرتان را مشاهده می کنید. همچنین پیوندهایی به کتاب های صوتی رایگان، دوره های آنلاین، فیلم ها و درس های رایگان زبان ارائه می دهد. خشت اول فروشگاه کتاب رو 9 سال قبل، یعنی سال 1391 تو خیابون انقلاب روی زمین گذاشتیم و سعی کردیم جنسمون در زمینه کتاب های کمک درسی همیشه جور جور باشه، حالا 2 ساله که سایت اف اف برای فروش اینترنتی کتاب کمک درسی راه افتاده و تونسته تو این مدت بالای 4000 نفر مشتری وفادار و درجه یک رو از خودش راضی نگه داره. This c​ontent has been c᠎re᠎ated wi​th the help of G᠎SA C onte​nt Gen erat​or  D em​ov ersi on!

بهبود(افزایش) کتاب شما در سه روز

HathiTrust که در سال 2008 تأسیس شد، دسترسی قانونی رایگان به بیش از 17 میلیون مورد دیجیتالی را فروشگاه اینترنتی کتاب فراهم می کند. Overdrive که در سال 1986 توسط استیو پوتاش تأسیس شد، یک توزیع کننده جهانی محتوای دیجیتال برای کتابخانه ها و مدارس است. Smashwords همچنین خدمات توزیع کتاب الکترونیکی را برای نویسندگان خود ناشر و خرده فروشان کتاب الکترونیکی ارائه می دهد. کتاب های الکترونیکی را می توان به صورت آنلاین با استفاده از خوانندگان آنلاین Smashwords خواند. به همین دلیل این دسته از عزیزان نیز میتوانند هرکدام از کتابهای دلخواه خود را که برای مطالعه و آمادگی در آزمون سراسری به آن نیاز دارند از مارکا کتاب تهیه کنند. رشتههای مالی و حسابداری نیز کتابهای تخصصی مهمی دارند که میتوانند آنها را به صورت آنلاین سفارش دهند. ورود دانش آموزان: این بخش جهت دسترسی افراد به بخش سفارش و ورود آن ها به پنل طراحی شده است. هستند که میتوانید از طریق همین سایت آنها را سفارش دهید. فقط کافیست روی آن کلیک کنید تا کتاب را بدون دانلود بخوانید. پس از یافتن کتاب مورد نظر برای خواندن، کافی است روی جلد کتاب آن کلیک کنید تا جزئیات باز شود. پس از جستجوی کتاب مورد نظر، روی جلد کتاب کلیک کنید تا توضیحات کتاب را مشاهده کنید. Data was creat ed  wi th t​he help ᠎of ketabtala C ontent᠎ Gen erator DEMO !

همچنین ارائهدهنده کتابهای صوتی رایگان است.

برای مطالعه آنلاین، روی جلد کتاب کلیک کنید و به توضیحات کتاب بروید، یک دکمه “HTML” در کنار “Book Description” روی آن کلیک کنید و بدون دانلود شروع به خواندن کنید. برای خواندن یک کتاب به صورت آنلاین، به سادگی روی “خواندن این کتاب آنلاین: HTML” کلیک کنید. خوانندگان HTML و جاوا اسکریپت Smashwords به کاربران این امکان را می دهند که نمونه برداری یا مطالعه آنلاین از طریق مرورگرهای وب داشته باشند. کتابهای موجود در فیدیبو در دسته بندی های مختلف از جمله ادبیات، روانشناسی و موفقیت، تبلیغات و بازاریابی، اقتصاد، فلسفه، مدیریت، حقوق، کودک و نوجوان، هنر و کتاب های دانشگاهی و کتاب های صوتی و حتی مجله ها با قیمت مناسب تری نسبت به نسخه چاپی آن در اختیار کاربران قرار دارند. بیش از 10 میلیون کتاب رایگان برای خواندن و دانلود در دسترس کاربران است. همچنین ارائهدهنده کتابهای صوتی رایگان است. میتوانید بدون پرداخت هرگونه هزینهای از سایت و اپلیکیشن فیدیبو استفاده و کتابهای رایگان و نسخههای نمونه را مطالعه کنید؛ اما تنها کاربرانی میتوانند از فیدیبو خرید کنند که در سایت یا اپلیکیشن فیدیبو ثبت نام کرده باشند. اگر پرمشغله هستید، با وجود میکروبوکها که خلاصهی محبوبترین کتابها هستند و هم چنین کتابهای صوتی جذاب و شنیدنی فیدیبو، دیگر هیچ بهانهای برای فاصله گرفتن از کتاب و کتابخوانی باقی نمی ماند.

وقتی با فیدیبو کتاب میخوانید میتوانید تغییراتی در صفحات کتاب به وجود آورید، برای مثلا شما میتوانید اندازه فونت و نوع آن را تغییر دهید و حتی فاصله بین سطرها را کم یا زیاد کنید. این گزینه در برخی از سایتها از جمله سایت بوکلند فعال است و از طریق آن میتوانید اطمینان حاصل کنید که کتاب انتخابی شما به عنوان هدیه با بستهبندی مناسب به دست کسی که آدرسش را وارد سایت نمودهاید میرسد و او را شگفتزده خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگیهای خرید آنلاین کتاب، امکان فعال کردن گزینه هدیه است. فیدیبو با هزاران عنوان کتاب یکی از بزرگترین و غنیترین آرشیوهای کتاب الکترونیک را در اختیار دارد؛ آرشیوی که روزبهروز در حال گسترش است. همچنین تضمین اصالت کالا و امکان بازگشت محصولات نیز از خدماتی است که بوک لند خود را متعهد به انجام آن میداند. راهنمای خرید کتاب ما، امکان انتخاب بهترین کتاب را به شما میدهد. امکان جستجو و پیدا کردن سریع عناوین موردنظر نیز از دیگر مزیتهای خرید اینترنتی کتاب است زیرا این توانایی را خواهید داشت که موجود بودن یا نبودن یک کتاب را خیلی ساده بررسی و سپس اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید