آیا می خواهید خرید کتاب خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

داوطلبان کنکور سراسری و دانش آموزان باید بدانند که کتاب های درسی از اهمیت زیادی برخوردار هستند . باز هم خواننده میتواند با نگاهی اجمالی به اهمیت دروس و نقش آنها در قبولی خویش دست یابد. گاهی اوقات سؤالات هر آزمون، بهدلیل اهمیت نکات در آزمونهای قبلی، حول و حوش همان سؤالات آزمونهای گذشته مطرح میشوند، پس دانستن نکات مهم در هر سؤال بسیار حائز اهمیت است. مروری بر نکات تکمیلی هر سؤال. بر طبق تحقیقات نخوابیدن در شب امتحان عملکرد مغز را پایین می آورد . دکتر امین رضائی اکبریه، در گفتوگو با ایسنا، در تشریح مهمترین وظایف و مسئولیتهای گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، میگوید: پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری یکی از اصلیترین وظایف ما محسوب میشود که انرژی زیادی بر این کار میگذاریم. وی در خصوص تعداد دانشجویان عضو این گروه میافزاید: در حال حاضر ۶۶ دانشجوی کارشناسی، ۱۲۷ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۱۵ دانشجوی دکتری عضو گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز هستند. Post has be en g enerat​ed  by ketabtala  Content​ Gen er ator  DE MO​.

کتاب دریافت خواهد شد طراحی مجدد

شایان ذکر است کلیه کتابها و تالیفات گروه آموزشی ماز نیز با تخفیف ویژه همواره در اینجا موجود بوده و با تخفیف همیشگی و ارسال رایگان قابل خریداری است. دکتر رضائی اکبریه همچنین در تشریح شرایط عضویت دانشجویان مقاطع مختلف در گروه استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز خاطرنشان میکند: دانشجویان مقطع کارشناسی ابتدا باید حائز رتبههای برتر کنکور سراسری بوده و با معدل حداقل ۱۷، حائز رتبهی اول بین دانشجویان هم ورودی خود باشند. همچنین چراغ راهی است برای داوطلبان جدید تا قبل از مطالعه با مرور آزمونهای گذشته به مطالعهی خویش جهت و هدف ببخشند. خرید کتابهای کنکوری برای آن دسته از داوطلبان آزمونهای سراسری که نیاز به مطالعه منابع اصلی تحصیلی خود دارند امری مهم و حیاتی بهحساب میآید. البته یکی از دغدغههای اصلی ما جذب تسهیلات بورسیه از این واحدهای صنعتی است تا بتوانیم دانشجویان رشتههای مرتبط با این واحدها را معرفی کنیم. شما دیگر نیاز نیست بابت ارسال کتاب خود ، وجه اضافی بپردازید و تنها با پرداخت هزینۀ اصلی کتاب، می توانید کتاب خود را دریافت کنید. و برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.  This c᠎onte nt has been wri᠎tt᠎en wi​th the ​help ​of ketabtala Con᠎tent Generat᠎or D em᠎ov ersion.

چراکه ما هر سال براساس معیارها و پارامترهای مختلف، وضعیت علمی دانشجویان را مورد بررسی قرار داده و لیست اعضا هر سال به روز رسانی میشود. در نهایت بعد از رفع نواقص احتمالی پرونده و تأیید اولیهی درخواست و مدارک بارگذاری شدهی دانشجو در سامانهی سینا، پروندهی دانشجو توسط کارشناسان بنیاد بررسی شده و در صورت تأیید، تسهیلات به دانشجویان عزیز پرداخت میشود. او اضافه میکند: تشکیل شورای مشورتی با حضور دانشجویان نخبهی دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و بیان نظرات دانشجویان نخبه در این شورا یکی دیگر از انتظارت دانشجویان نخبه است که خوشبختانه هردوی این موارد (تدوین شیوه نامه و تشکیل شورای مشورتی) مورد موافقت رئیس دانشگاه قرار گرفته است و امیدواریم در هیأت رئیسه نیز تصویب ارسال رایگان کتاب گردد. مطالعه کتاب مجموعه آزمون های کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی تالیف دکتر محمود بختیاری، حسن احمدی قرایی برای شرکت در آزمونهای استخدامی و کارشناسی ارشد توصیه میگردد. مولفین با تجربه کتاب ، بدون حاشیه و بدور از ایده های تکراری و در کمترین زمان ممکن، به بررسی همه مباحث زیست شناسی به صورت کاملن مفهومی و ترکیبی پرداخته اند؛ به طوریکه دانش آموزان عزیز، با خیال راحت پس از مطالعه درسنامه و حل کردن سوالات کتاب زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز جلد اول ، هیچ مشکلی از بابت قبولی در کنکور با نمره عالی نخواهند داشت.

کتاب آنلاین را می خواهید؟

کتابفروشی دیگه ای هست با نام ” کتاب ناب” که هم دست دومدداره هم نو.البته نه برا همه انتشارات. تفکیکبودن آزمونها. آزمونهای مختلف کارشنایارشد پرستاری یعنی وزارت بهداشت، ترتیب مدرس و دانشگاه نه تنها بهصورت مجزا منتشر شده است، بلکه آزمونهای هر سال نیز بهصورت مجزا و کامل آمده است تا علاقهمندان جهت و مسیر آزمونهای را از نظر کیفی و کمّی تشخیص دهند. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. همانطور که می دانید جهت موفقیت در کنکوری که شما در آن شرکت میکنید، داشتن استعداد به تنهایی کافی نیست و داشتن کتاب های بروز و با کیفیت، نقش زیادی خواهد داشت. فروشگاه کتاب باران در سال 1387 در میدان انقلاب افتتاح شد و این فروشگاه در سالهای اخیر به صورت اینترنتی هم شروع به فعالیت کرده است. بانک کتاب آنلاین عشق کتاب جامع ترین و به روز ترین فروشگاه اینترنتی کتابهای کمک درسی از پایه تا کنکور با سابقه 15 ساله در امر توزیع و فروش کتابهای کمک آموزشی و کودک و نوجوان در سراسر کشور آماده ارسال سفارشات شما میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید