آنچه کارشناسان درباره کتاب نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

کتاب های قطع بیاضی معمولا به دو صورت کوچک و یا بزرگ عرضه می شوند. معمولا کاغذ گلاسه ای که جهت چاپ به کار می برند 200 یا 250 و یا 300 گرم است. البته بسیار دیده شده برخی ناشرین به جهت زیبایی و کیفیت چاپ، برای کتابهای خود از جلد سخت استفاده می برند. یکی از اصلیترین دغدغههای ما استفاده از دانشجویان نخبه در بدنهی اجرایی دانشگاه است و در همین راستا در حال طراحی شیوهنامهی «بکارگیری دانشجویان دکتری در امور اجرایی دانشگاه تبریز» هستیم و برای تصویب به هیات رئیسه ارسال خواهیم کرد. برخی اوقات اساتید در دانشگاه کتاب هایی را به دانشجویان معرفی می کنند که پیدا کردن آنها با همان ناشر و سالی که اساتید اشاره کرده اند کار آسانی نیست و خیلی از مواقع همین دشواری باعث میشود که دانشجویان ترجیح بدهند که از کلاس درس استاد در دانشگاه نکته برداری کنند و یک جزوه برای خود داشته باشند. پس از یافتن کتاب و باز کردن صفحه خرید محصول، مشخصات کتاب نمایش داده میشود. گاهی اوقات با باز کردن یک سایت خرید کتاب اولین چیزی که چشم مان را خواهد گرفت تخفیفات باورنکردنی است که برای بعضی از کتاب ها در نظر گرفته اند. اگر میخواهید در یک بستر امن و مطمئن خرید خود را نهایی کنید و کتابهای کمک آموزشی خریداری شده را در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید میتوانید به وب سایت کتاب کنکور سر بزنید. Po st h​as  been created by G​SA Conte nt Generator DEMO .

خرید کتاب.

کتابچی ضمانت میکند که کتاب خریداریشده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت میتوانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند. تحقق موفقیت در آزمون در گرو ارادهی مستحکم شما دانشجویان میباشد، چرا که مداومت در کوشش و مطالعه اصل اول در کسب نتیجهی مطلوب است. لذا خرید کتاب دانشگاهی هنر و انتخاب منبع درست و با ترجمه صحیح یکی از موضوعات مهم برای دانشجویان این رشته است. سایت ایکات نیز به عنوان یک مرجع تخصصی برای خرید انواع کتب دانشگاهی هنر، خرید راحت و ارزان را برای دانشجویان این رشته فراهم کرده است. برای استفاده از این امکان می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۵۴ تماس گرفته یا فرم های مشاوره رایگان در سایت مدابوک را پر کرده تا مشاورین با شما تماس بگیرند.

جلد سخت عموما برای کتابهایی با ماندگاری بالا و یا حجیم استفاده می شود. به عبارتی بهتر در جلد گالینگور مطالب بر روی جلد حک می شود و جزئی از جلد کتاب می شود اما در جلد سخت، تصویر جلد بر روی کاغذی است که می توان آن را از جلد جدا نمود. کتاب های دانشگاهی گرافیک: یکی از رشته های هنری که در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده است این رشته است. در تمام این رشته ها علاوه بر داشتن ذوق هنری باید دانش و سواد آن رشته را نیز داشت. کتاب های دانشگاهی نقاشی: کتاب های این رشته پرطرفدار شامل آشنایی با اصول نقاشی از مبتدی تا حرفهای، هنرهای تجسمی، سواد هنری و بصری، تسلط بر نقطه، خط و سطح و طراحی پرسپکتیو و غیره است. کتاب های دانشگاهی عکاسی: از جمله رشته های بسیار پرطرفدار و جذاب در هنر، رشته عکاسی است. به این معنی که کتاب ها را بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله موضوع، ملیت نویسنده، نوع و تعداد جایزه های دریافتی و غیره دسته بندی کرده اند. بعد از قبولی در دانشگاه، احتمالاً یکی از اولین مشکلاتی که با آن مواجه میشوید، خرید کتاب است.

خرید کتاب درسی

بنابراین لازم است پیش از استفاده از تخفیفات حتما دلیل آن ها را بدانیم. به علت سبکی، منعطف بودن و ارزان قیمت بودن جلد شومیز، معمولا از آنها در چاپ کتاب های درسی و داستان و شعر استفاده می کنند. ستاره های توخالی برای تیپ تست های مهم که در زمان های محدود و مرور قابل استفاده اند و ستاره های توپر که تست های سخت تر را مشخص می کنند. آشنایی با معماری جهان، معماری خانههای ایرانی، معماری مدرنیته، آشنایی با ریز فضاها و المان های تأثیر گذار بصری و گرافیک معماری از جمله کتاب های مهم و اصلی در زمینه معماری است. از جمله این موارد می توان به محدود بودن فضای کتابفروشی ها اشاره کرد. به همین دلیل وجود کتاب بسیار مهم است چرا که در موارد و موضوعات مختلفی احساس نیاز به آن حس می شود و افراد نیازمند داشتن کتاب هستند. بنابراین با در نظر گرفتن این مهم می توانید کتابی را انتخاب کنید که چاپ و ترجمه آن به سلیقه و خواست شما نزدیک تر است. امروزه خیلی راحت و در خانه با چند کلیک ساده می توانید کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سایت خرید اینترنتی کتاب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید