هشدار: این 9 خطا کتاب شما را از بین می‌برد

موضوعاتی که در این کتاب تدریس می شود متفاوت با دیگر کتاب های آموزشی می باشد به همین علت این کتاب مورد علاقه بسیاری از متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی قرار گرفته است. علت اصلی نام گذاری کتاب نیز به دلیل پرداختن به هر 4 مهارت اصلی زبان می باشد. کتاب های New Headway با رویکرد مدرن و سنتی که دارد به آموزش زبان آموزان می پردازند به همین علت از خستگی و دلزدگی زبان آموزان جلوگیری می کند. تمرین های به کار برده شده در کتاب به هیچ وجه خسته کننده نیستند بلکه باعث فعالیت بیشتر زبان آموزان می شود. همه موضوعات به کار رفته در این کتاب متناسب با نیازهای زبانی زبان آموزان در نظر گرفته شده است. کتابهای تلکتاب در گروههای مختلف از جمله کتب دانشگاهی، تجارت و روانشناسی موفقیت، مدیریت و بهرهوری، بورس و اوراق بهادار، بازاریابی و فروش، کتابهای مورد نیاز در آزمونهای استخدامی، فنی و حرفهای و ایمنی و بهداشت حرفهای نیز در این سایت به فروش میرسد. کتابهای زیادی با موضوعات مختلف وجود دارند، ولی به راستی بهترین کتاب برای هدیه دادن چیست؟ با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی کتاب مختلفی وجود دارند، مقایسه قیمت های سایت های کتاب مختلف برای یافتن بهترین قیمت بسیار آسان است.

خرید کتاب دانشگاهی

قیمت کتاب ها نیز در زیر نام هر کتاب قابل مشاهده می باشد. حجت الاسلام محمدباقر اسدی با بیان اینکه تا زمانی که اموال مسجدی برای مسجد دیگری قابل استفاده باشد امکان فروش آن وجود ندارد، می افزاید: چنانچه اموال نه تنها در این مسجد که در مساجد دیگر هم قابل استفاده نباشد می توان برای از بین نرفتن آن به نفع مسجد به فروش برود. وقتی کسی پول قابل توجهی برای خریدن یک کتاب میدهد که به زور بعضی رسانهها یا زرق و برق سر و شکل جذب آن شده و در صفحههای داستان، چیزی به دردخوری پیدا نمیکند، لااقل برای مدتی سراغ کتاب خریدن و خواندن نخواهد رفت. اگر می خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را بدست آورید. در صورتی که علاقه مند هستید زبان انگلیسی را به لهجه بریتانیایی فرا بگیرید، بهتر است که کتاب های Getting edge را اولویت قرار دهید. شما می توانید با خرید بالای 400.000 تومان، از ارسال رایگان کتاب های خریداری شده خود بهره مند شوید. بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید کتاب مد نظر خود را از سایت ما خریداری کنید.

در انتهای هر درس تمریناتی وجود دارد که زبان آموزان می توانند بعد از مطالعات انجام شده به سراغ تمرین بروند. در این پرونده از قول سیدیحیی یثربی آمده است: جلال آلاحمد متوجه شد بعد از یک و نیم قرن، هنوز جریان روشنفکری در ایران سردرگم است. استفاده از موضوعات مختلف که متناسب با نیازهای زبانی نوجوانان می باشد باعث شده است که زبان آموزان بعد از اتمام کتاب قادر به صحبت و مکالمه باشند. این کتاب برای بزرگسالان و نوجوانان طراحی شده است و افراد را سطح متوسطه و پیشرفته همراهی می کند. در نظر داشته باشید که همه افراد از مبتدی تا پیشرفته امکان استفاده از کتاب را خواهند داشت. کتاب Speak Out کتاب دیگری است که برای همه افراد از سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است. در این کتاب موضوعات واقعی و مورد استفاده روزمره افراد تدریس می شود. این کتاب برای تدریس به نوجوانان طراحی شده است و دارای پنج سطح زبانی می باشد. در عین حال که هر چهار مهارت اصلی را به نوجوانان آموزش می دهد، تمرکز اصلی خود را بر روی مکالمه و پیشرفت نوجوانان در این زمینه قرار داده است.

این روزها مشغله های مختلف و نبود زمان کافی باعث شده تا افراد نتوانند برای خرید حضوری کتاب های مورد نظر خود اقدام کنند. کتاب یک وسیله کاربردی و مهم است که تمام افراد در زمینه های متعدد به کتاب های مختلف نیاز پیدا می کنند. این کتاب به صورت همزمان بر هر چهار مهارت زبان انگلیسی کار می کند و با توجه به پیشرفت ها و تکنولوژی روز دنیا منابع مورد نیاز برای یادگیری خودآموز افراد را تهیه کرده است. این درس شامل دروس مختلفی می باشد که در هر درس به هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی (Listening, Speaking, Reading, کتاب اینترنتی رایگان Writing) پرداخته می شود. این کتاب در چهار سطح به زبان آموزان تدریس می شود و به هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی پرداخته می شود. ی کار جالبی هم که این سایت کرده، مثل دیجیکالا نشون میده خرید کتاب در کدوم مرحله هست ! همچنین اگر دقت کرده باشید در خرید کتاب و سفارش آنلاین کتاب دانشگاهی اصولا تیتر خرید کتاب دانشگاهی با تخفیف را در بانک های کتاب اینترنتی میبینید و در خرید حضوری خبری از تخفیفات ویژه نیست. در این کتاب به دلیل وجود تمرین ها و فعالیت های سرگرم کننده، زبان آموزان به فعالیت و مکالمه وا داشته می شوند. ᠎Po​st w as gen erated with t he help of ketabtala C on tent Gener ator Demov er sion!

دیدگاهتان را بنویسید