کلید موفقیت شما: کتاب های موسیقی هنرستان

این کتابفروشی بخشی از فضای خود را به کتابها و بازیهای ویژه کودکان، بخشی را به نوشت افزار و باقی فضا را به کتابهای ناشرهای مطرح در موضوعات مختلف اختصاص داده است. سروستان باغ کتاب (بلوک D) یکی از بزرگترین کتابفروشیهای ویژه بزرگسالان است. برای آشنایی بیشتر با این کتابهای سرنوشت ساز، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. نزدیکی آن به پارک لاله و موزه هنرهای معاصر آن را به پاتوق دانشجویان و اهالی فرهنگ تبدیل کرده است.یکی از جذابیتهای کتابفروشی شار، فروش کتابهای چند جلدی و دورهای همچون شاهنامه (۱۲ جلدی)، تاریخ طبری (۱۶ جلد) و تاریخ ادبیات ایران (پنج جلد) است که تقریبا در ردیفهای آخر نزدیک به سقف چیده شدهاند. از میان این سه کتابفروشی شاید عجیبترین و معروفترین این کتابفروشیها شعبه باملند باشد. علاوه بر آن اگر مایل بودید پس از خرید کتاب مورد نظر خود زمانی را در کافه سپری کنید، میتوانید از فضای کافه این کتابفروشی استفاده کنید.

انتشارات کتاب های موسیقی

یکی از بهترین راههای دسترسی به نمایشگاه برای دور زدن ترافیک سنگین آن روزها استفاده از مترو است. بهتر است صبحهای زود و روزهای شروع نمایشگاه کتاب را برای مراجعه انتخاب کنید؛ چراکه این رویداد هرچه به روزهای پایانی و ساعات انتهایی نزدیکتر میشود، شلوغتر میشود. کتابفروشی که میتوانستید در آنجا زمانی را برای مطالعه سپری کنید؛ حتی اگر کتابی تهیه نمیکردید. این کتابفروشی دو طبقه دارد که در طبقه اول کتابها و نشریات بهصورت موضوعی طبقهبندی شده و به مشتریان ارائه میشود؛ در طبقه دوم کافهای مشرف به پل کریمخانزند قرار دارد که روی دیوارهای آن تصاویر شاعرانی بزرگ همچون مهدی اخوان ثالث به چشم میخورد. شاید بهظاهر قفسههای چوبی حوض نقره باملند کوچک باشند؛ اما طبقهبندی خوب کتابها به شما کمک میکند تا بهراحتی به کتاب مورد نظر خود دست پیدا کنید.حوضنقره باملند وسایل فانتزی و دوستداشتنی زیادی از جمله ماگهای نقاشی شده، زیورآلات و صنایع دستی، دفترچه یادداشتهای رنگارنگ و دفتر برنامهریزی دارد که میتوانید آنها را هدیه بدهید. یکی از مهمترین ویژگیهای این رویداد تخفیف و بنکتابهایی است که به گروههای مختلف اختصاص پیدا میکند و انگیزهای میشود تا افراد برای خرید کتاب از ماههای پیش لیستبرداری و برنامهریزی کنند. Da​ta h as ᠎been c reated  wi th sahandbook Con᠎te᠎nt ᠎Gene​rator ᠎DEMO​.

بهترین کتاب های موسیقی

چندان تفاوتی ندارد که میخواهید در آزمونهایی مثل آیلتس، تافل یا دولینگو شرکت کنید یا برای ارتقای شغل یا تدریس زبان انگلیسی به سراغ این مجموعه بروید، در هر صورت انتشارات جنگل با در نظر گرفتن نیازهای مختلف توانسته طیف وسیعی از علاقهمندان را راضی نگه دارد. این رویداد همچنین فرصتی برای خرید از ناشران خارجی و بینالمللی است.نمایشگاه کتاب تهران هر سال در میانه اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار میشود. این کتابفروشی در کنار ارائه کتابهای کودک و نوجوان در برقراری فضایی تعاملی برای این گروه سنی موفق عمل کرده است.مجموعه بوکلند با نگاهی نو در کنار ارائه کالاهای فرهنگی بستری دوستداشتنی را برای پدیدآوردندگان و مخاطبان آنها فراهم و جلسات فرهنگی و هنری از جمله جلسات رونمایی کتاب یا آلبومهای موسیقی و دیدار با نویسندگان و هنرمندان را میزبانی میکند. در طبقه اول این بلوک باغ علم کودک طراحی شده است، مکانی برای کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۲ ساله که در آن چهار داستان علمی (داستان بدن، داستان خانه، داستان شهر و داستان زمین) در قالبی مدرن روایت میشود. داستان این کتاب دوباره در دل تاریخ و در سال ۱۹۴۶، زمانی که جنگ جهانی دوم تازه به پایان رسیده اتفاق میافتد.جنگ تمام شده و یک کشتی انگلیسی ساکن مردان و زنان جوانی که تازه ازدواج کردهاند، مسیر خود را از سیدنی به پلایموث آغاز کرده است.  Th is post was cre at᠎ed with sahandbook C​on te nt Gen​erat᠎or​ Dem oversi on!

فروشگاه کتاب های موسیقی

بربط سازی ایرانی از خانواده سازهای رشتهای مفید که به آن ” العود یا لوت ” نیز میگویند. این کتاب فروشی علاوه بر کتابهای آموزشی که برای زبان آموزان طراحی شده است، رمانهای انگلیسی را با بهترین کیفیت به مخاطبان خود ارائه میکند. منبع:دیجیاتور، عکاس: ناشناسکتابفروشی پرهام یکی از بهترین کتابفروشیهای نزدیک به خیابان انقلاب است که در حوزه تخصصی معماری، شهرسازی و هنر فعالیت این کتاب میکند. منبع: www.kikojas.comُ، عکاس: ناشناسانتشارات حوض نقره سه کتابفروشی در تهران دارد. حوض نقره باملند در میان کافهها و لباسفروشیهای این مجموعه با دکوری خاص و فضایی دوستداشتنی در انتظار علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی است. بوکلند فضایی دوستداشتنی برای خانوادهها و مخاطبان فرهنگی دارد که شاید مهمترین دلیل آن در نظر گرفتن ردههای سنی مختلف باشد.در بوک لند میتوانید کتابهایی با موضوعات مختلف و نشریاتی برای کودکان و نوجوانان، نشریات خارجی، آلبومهای موسیقی،کتابهای زبان اصلی، آثار هنری تزیینی و نوشتافزار نیز پیدا کنید.در کنار فضای تعاملی کتابفروشی دوستداشتنی و آرامش بخش بوکلند، رستوران و کافهای نیز در نظر گرفته شده است، تا این مجموعه به یکی از بهترین کتابفروشیهای تهران بدل شود. فضای اطراف دریاچه و کافههای اطراف به شما این فرصت را میدهد تا زمانی را در خلوت با کتاب موردعلاقه خود سپری کنید، پس اگر به باملند رفتید این کتابفروشی دوستداشتنی را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید