این است وجه افراطی کتاب های موسیقی به ندرت دیده می‌شود، اما این است چرا لازم است

مدرس دانشگاه هنر و فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر – رهبری را نزد یوری داویدیان و نورهان آرمان آموخت. برای درک بهتر فضای هر گوشه ضربیها، چهارمضرابها و قطعات مشهور ساختهشده در آن گوشه نیز از ادبیات موسیقی دستگاهی قاجار و معاصر گزینش و سادهنویسی، و پس از معرفی هر گوشه درج شده است که موجب تشویق هنرجوی مبتدی به ادامۀ فراگیری سنتور کلیک نیز هست. توالی آواز – ضربی (قطعات متر آزاد و قطعات با متر مشخص) در کتاب حفظ شده و از طولانیکردن جملات آواز پرهیز شده است. پیانو – کوک ، قسمت دوم&nbspجواد معروفی&nbspفریبرز لاچینی&nbspانوشيروان روحاني&nbspنگاهى به زندگى وآثار يوهان سباستين باخ&nbspاهمیت بخش باس در تنظیم قطعات – قسمت اول&nbspپیانو – کوک ، قسمت اول&nbspیک پیانیست چه نوع تمریناتی و به چه مقدار اجرا مینماید؟ فوق لیسانس نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر. کارشناس ارشد نوازندگی سه تار . وبسایت نت به نت توانسته است با آموزش سازهای تار، سه تار، سنتور، تنبک و ویولن؛ از سازهای همه پسند موسیقی سنتی و کلاسیک، نظر هنرجویان بسیار زیادی را به خود جلب نماید. در حال حاضر آموزش سه تار، آموزش تار، آموزش سنتور، آموزش تنبک ، آموزش تئوری موسیقی و آموزش ویولن توسط اساتید مجرب این مجموعه برای هنرجویان تدریس می گردد. ​Da᠎ta w​as gener at ed  wi᠎th sahandbook Con​tent Gener​ator DE​MO!

کتاب های موسیقی

یکی از مراکز فعال در عرصه آموزش مجازی موسیقی، وبسایت نت به نت می باشد که طی سالیان گذشته با ارائه محصولات و پکیج های آموزشی موسیقی، به هزاران هنرجوی موسیقی خدمت رسانی کرده است. آموزش مجازی موسیقی در سرتاسر دنیا مرسوم شده و هنرجویان می توانند با هزینه ای کمتر و کیفیتی بالاتر به یادگیری نوازندگی با ساز مورد علاقه خود بپردازند. اما برای اینکه کتاب موسیقی جذابیت ایجاد کند و بیننده را به سمت خود ترغیب نماید، باید نوع نوشتار و طراحی جلد و صفحه آرایی بسیار حرفه ای باشد. وبسایت نت به نت مراحل یادگیری نوازندگی را برای هنرجویان بسیار راحت و آسان نموده است. روند کار به گونه ایست که هنرجو هیچ نیازی به منابع آموزشی خارج از مجموعه نخواهد داشت و می تواند با خیالی آسوده به یادگیری نوازندگی با ساز مورد علاقه خود بپردازد. از این رو طراحی جلد کتاب شما باید به گونه ای باشد که توجه افراد را به خود جلب کند و اصول زیبایی شناختی در آن رعایت شده باشد. استعداد ذاتی هنرجو شرط اصلی یادگیری موسیقی نیست، اما می تواند روند آن را تسریع نماید. بهترین راه برای یادگیری نوازندگی انتخاب یک آموزشگاه معتبر و ثبت نام در آن برای آموزش ساز مورد علاقه تان است.

دیپلم هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل دانشکده موسیقی.

کارشناس نوازندگی پیانو از دانشگاه تهران. فوق لیسانس نوازندگی ویلن. دیپلم هنرستان موسیقی – لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر. دیپلم هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل دانشکده موسیقی. مدرس دانشکده موسیقی دانشگاه جامع علمی کاربردی. مدرس دانشکده جامع موسیقی. مدرس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر. مدرس آواز دانشکده موسیقی و فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشکده هنر و معماری. برای جلوۀ بیشترِ قطعاتْ ضربیها با تنبک همنوازی شدهاند و علاوهبراین هر ضربی با تنبک و صدای آهستۀ سنتور نیز درج شده است تا هنرجو پس از تسلطْ هر قطعه را با همراهی تنبک نیز تمرین کند. سایت آموزشی فرهنگی نت به نت سالهاست که صفر تا صد آموزش موسیقی برای سازهای مختلف را دستور کار خود قرار داده است. هنگام چاپ یک کتاب در زمینه موسیقی در ابتدا باید موضوع مورد نظر خود را مشخص کنید. به همین دلیل تمامی همکاران من در قسمت پشتیبانی وب سایت نت به نت آماده پاسخ گویی به سوالات و مشکلات شما در زمینه یادگیری موسیقی هستند. چون من نهایت 3تا کلاس بتونم ثبت نام کنم یعنی لازمه همشو برم؟ صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ شماره شابک، فیپا یا شناسنامه کتاب، مجوز وزارت ارشاد و اعلام وصول و در نهایت چاپ کتاب مراحلی است که انتشارات باید پشت سر گذاشته و کتاب چاپ شده را در اختیار نویسنده قرار دهد.

مؤلفان کتاب های موسیقی اگر می خواهند کتاب پرفروشی داشته باشند باید روند دریافت مجوز و مراحل چاپ کتاب را به یک ناشر حرفه ای و تخصصی واسپاری کنند که در این زمینه سابقه درخشان و فعالی داشته است. میخواستم بدونم توچه زمینه هایی باید خوب باشم واسه این رشته ؟ با توج به این که حدس میزنم شما رتبه ی خوبی آورده باشین و فقط یک سال از زمان اتمام تحصیلتون میگذره شما می تونین به من کمک کنید و من رو در جریان این که چی باید بخونم قرار بدین. چرا باید از فروشگاه نت به نت خرید کنیم؟ بسیاری از کتاب های موسیقی مصور بوده و وجود عکس در آن ها الزامی است. شورانگیز تلاشی است برای برانگیختن شور و شوق هنرجویان سنتور برای یادگیری دستگاهها و ردیف موسیقی ایرانی؛ کتابی است برای هنرجویانی که میخواهند با کلیتی از دستگاههای موسیقی ایرانی و مهمترین گوشههای آن آشنایی یابند. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی در زمینه ارتباطات، هنرجویان می توانند از راه دور و بدون حضور فیزیکی به یادگیری موسیقی بپردازند. یکی از راهکارهای مناسب و تضمینی برای تقویت رزومه در رشته موسیقی، چاپ و انتشار کتاب موسیقی در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید