Prime 10 لباس مجلسی مردانه اکانت برای مشاهده در Twitter

این یقه پیراهن را رسمی جلوه میدهد. یقه ایستاده: یقه ایستاده که روی گردن را میگیرد، فرمی رسمی و اداری به پیراهن میدهد. یقه دکمه دار: یقه دکمه دار دو لبه یقه را محکم کرده و ظاهری اسپرت به پیراهن میدهد. انواع پیراهن های چهارخانه ، راه راه ، آستین کوتاه و آستین بلند در استایل های اسپرت پوشیده میشوند. پیراهنهای آستین سه ربع دستها و بازوها را کشیدهتر نشان داده و پیراهن بدون آستین استایلی مد نظر آقایان ورزشکار را به وجود میآورد. بر اساس طرح، رنگ، مدل و جنس پارچه پیراهن های مردانه در سبکهای مختلفی وجود دارند. قصه از جایی شروع می­شود که یک پارچه برای اولین باز از جنس پنبه با طرح بافت توییل در شهر جنوا ایتالیا تولید شد. در این مقاله تلاش شد تا مطالب مفیدی در خصوص «انواع پیراهن مردانه» و برخی از جنس های مورد استفاده در تولید مدل های پیراهن مردانه بیان گردد.

خرید پیراهن مردانه : نهایت راحتی!

به منظور خرید انواع پیراهن مردانه، رعایت برخی نکات ضروری است که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم. برخی از آقایان پیراهن جین آبی را بر روی یک تی شرت سفید می پوشند و با شلوار لی آبی رنگ ست می کنند. پیراهن مردانه از اجزای اصلی استایل آقایان میباشد. از رایج ترین پارچه هایی که در دوخت پیراهن استفاده می شوند، پارچههای نخی یا نخ پنبه ، پوپلین ، پشمی یا فلانل ، پلی استر یا ویسکوز ، کتان ، جین و لینن میباشد. لذا در زمان خرید پیراهن مردانه حتماً به درصد نخ پنبه موجود در آن توجه کنید. همین تفاوت رنگ در نخ پارچه جین، باعث شده تا محصولات تولید شده با آن بسیار جذاب باشند. در زمان تولید پارچه جین، بافت نخ آن رنگ آبی دارد اما سمت دیگر نخ، سفید رنگ است. این پارچه غالباً با پوست انسان سازگاری دارد و به ندرت موجب حساسیت می شود. از طرفی پیراهن مردانه کلاسیک به راحتی با سایر لباس ها ست می شود که این نیز موجب راحتی بیشتر شما می شود.

از طرفی دیگر با کمک پیراهن گشاد تیپ خود را کامل کنید. سعی نکنید تا الگوهای همیشگی را بشکنید چون اکثراً نتیجه منفی خواهد داشت. از تا کردن غیراصولی پیراهن و قرار دادن آن در کشو خودداری نمایید. پیراهن مردانه را با مطابق استایل مدنظرتان انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر در پیراهن های رسمی، سایز Medium یا M برایتان اندازه است، در پیراهن های اسپرت باید سایز Large یا L را احتمالاً انتخاب نمایید. پیراهن اسپرت مخصوص ورزش را در مهمانی به تن نمیکنند و پیراهن مردانه شیک درون کمد برای استفاده پوشاک و البسه مردانه روزمره پوشیده نمیشود. در فصلهای گرمتر سال ترکیب یک پیراهن با شلوار مردانه متناسب، میتواند به تنهایی یک تیپ جذاب و شیک محسوب شود. بدون یقه: پیراهن بدون یقه حالتی شیک و کلاسیک به آقایان میبخشد. جنسی از پارچه پیراهن که آقایان آن را به صورت جلوباز با تیشرت سفید یا مشکی ست میکنند، جین یا لی است.  Th​is c ontent h as been  do᠎ne by pushakkade C on te nt Generator  D​em᠎ov​ersion.

پیراهن رسمی را آقایان در محیط کار، جلسات اداری و مجالسی مثل عروسی به تن می کنند. بنابراین در ست کردن این پیراهن اصلا حساسیت بخرج ندهید البته با خواندن ادامه مطلب می توانید از نکاتی بهره مند شوید که شما را در ست کردن این پیراهن مشکی مردانه کمک کند. زیرا سبب می­ شود شما لاغرتر دیده شوید. این مورد سبب می شود شما بتوانید با آن هم استایلی رسمی و هم کژوال داشته باشید. هزینه حمل و نقل، بازار بومی پارچه مورد نظر، خرید عدلی یا طاقه ای و البته انصاف فروشنده از فاکتورهای نوسان قیمت در بازار می باشد. این خریداران نیز با مراجعه به وب سایت یا کانال تلگرامی عمدباکس میتوانند با تولیدیها و عمده فروشیهای متعدد سراسر کشور و اجناس آنان آشنا شوند. امروز برندهای معروفی مثل زارا نمونههای رسمیتر و سنگینتری از سرهمی را تولید میکنند که خانمهای کمی مسنتر میتوانند از میان آنها لباس مورد نظرشان را انتخاب کنند. و شما می توانید در لیست خرید عمده خود آنها را لحاظ کنید. معمولا افراد پیراهن های مردانه را شبیه به هم توصیف کرده و به جزئیات آنها توجه نمیکنند.

دیدگاهتان را بنویسید