هفت تاکتیک‌های کلیدی که حرفه‌ای‌ها برای لباس مردانه استفاده می‌کنند

تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و زیبا برای فعالیت های روزمره بسازیم. نوع یقه انگلیسی با کت و شلوار و کروات ست می شود و استایل بسیار زیبا و شیکی را خلق می کند. تانمادنیای مد مد و لباس مردانه در این بخش از دنیای مد مجله تانما تصاویری از انواع مدل پیراهن مردانه که از جنس هایی مانند لی, نخی, بافت با انواع یقه های زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند. پیراهن رسمی، کلاسیک یا مجلسی، یکی از رایج ترین لباس هایی که هر مرد در کمد لباس خود باید از آن داشته باشد. استایل اسپرت همیشه جذابیت خاص خود را دارد، پیراهن مردانه اسپرت معمولا در مناسبت های غیر رسمی، مهمانی ها و دورهمی ها استفاده می شود. با توجه به تنوعی که طیف پوشاک در ساختن انواع تیپ مردانه دارد؛ دسترسی به فروشگاههای آنلاین میتواند گزینههای بیشتری را در اختیار مشتریان قرار داده و در وقت و هزینه آنها هم صرفه جویی کند.

رمز و راز پوشاک مردانه.

پیراهن چهارخانه یکی از انواع پیراهن شیک مردانه است که اگر به کمک یک شلوار کتان یا جین بیایند, پوشاک مردانه می توانند یک تیپ روزمره فوق العاده رو برای ما بسازند. به همین دلیل است که پیراهن مردانه رسمی از متداول ترین و پرکاربردترین نوع پیراهن مردانه است. مهمترین ویژگی و تفاوت این نوع برش با سایر کپها، آزاد بودن این لباس بر روی تن میباشد که همین مساله باعث شده تا این کپ برای پوشیده شدن در زیر کت و برای مجالس و مراسم های رسمی، مناسبترین انتخاب باشد. مخمل خود انواع مختلفی دارد که نوع کبریتی آن بسیار مشهور است. برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید پیراهن مردانه کردهاند که از جمله آنها میتوان به پیراهن مردانه برند پیر کاردین، جک اند جونز، روبرتو کاوالی، هاکوپیان، وادین کوک، اسپرینگ فیلد و بادی اسپینر اشاره کرد. هودی زیپ دار در کنار شلوار لی یا جین را میتوان از پرطرفدارترین ست لباس مردانه اسپرت 2020 به شمار آورد که از این سال به بعد ترند شد.

لباس مردانه یقه اسکی گپ

پیراهن مردانه را میتوان پر تکرارترین تنپوش موجود در کمد آقایان نامید. پیراهن های راه راه با توجه به امکان تفاوت ضخامت خطها، فاصله آنها از هم و حتی جهت عمودی یا افقی خطوط، میتوانند طیف وسیعی از طرحها را ایجاد کنند که هر کدام برای گروهی از افراد جذاب خواهد بود. خطوط پیراهن راه راه می تواند با اشکال عمودی یا افقی روی پارچه نقش ببندد. وقتی آستین کوتاه می پوشید کافیست روی اکسسوری تمرکز کنید و قسمتهای نزدیک گردن را خالی بگذارید. اما بهتر است که درز سرشانه پیراهن به خوبی بر روی سرشانه شما فیکس شود. این کپ پیراهن از همان زمان که برای اولین بار ارائه شد مورد توجه قرار گرفت و تا به حال نیز همچنان پر طرفدار است. پیراهن جین مردانه یکی از محصولات کاربردی و پر طرفدار است که با شلوار جین در تیپ روزمره به خوبی ست میشود. این محصولات با تغییرات کمی در استایلهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. جین در ایران با نام لی هم شناخته می شود زیرا نخستین بار کمپانی لی، محصولات جین را وارد بازار ایران کرد. اگر چه ما توصیه میکنیم که هیچ وقت پارچهای که در آن الیاف مصنوعی بیش از ۵۰ درصد باشد را خریداری نکنید. ​This was c​re ated with t​he ​he᠎lp of pushakkade Content Gen erat᠎or Dem᠎ov er sion .

آن را با یک شلوار پارچهای مشکی و کفش قایقی ست کنید. اگر میخواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و مخاطب خاص را تحت تاثیر قرار دهید این مدل پیراهن دکمهدار به شما توصیه میکنیم. اکثر آقایان برای تنوع دادن به تیپ به دنبال پیراهنهای دکمهدار طرحدار نیز هستند که فقط مخصوص مراسم غیررسمی است. به جز مدلهای چارخانه، انواع مدل ساده و راهراه نیز بسیار پرطرفدار هستند. پارچه های ابریشمی نیز همان طور که از اسم آن پیداست از ارزشمندترین انواع پارچه است که به دلیل جنس خاص آن، تنها درصدی از جنس کل پارچه را به خود اختصاص میدهد. چهارخانه ریز در استایل های نیمه رسمی کاربرد بیشتری دارد و می توان آن را با شلوارهای کتان ست کرد. پیراهن های چهارخانه ی مردانه عموما به چهارخانه ریز و درشت تقسیم می شوند. خیلی ها به این نظر باور دارند که پیراهن های چهارخانه ما را بیشتر قابل اعتماد نشان می دهند. گاهی اوقات یک ست همرنگ با شلوار مردانه میتواند ظاهر شما را بسیار جذاب کند. پیراهن اسپرت با رنگ سفید سبب ایجاد تعادل در استایل شده و با هر رنگی به راحتی ست می شود. برای مثال با پوشیدن و ست کردن پیراهن اسپرت طوسی با شلوار لی سرمه ای و یک کفش سفید استایلی شیک خلق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید