نخست 25 نقل قول در پوشاک مردانه ایرانی

لباس شب رسمی یا لباس مجلسی نوعی از پوشاک زنانه است که معمولاً در مراسم و جشنها مورد استفاده قرار میگیرد. کت شلوار مردانه یکی از مرسومترین و پرکاربردترین پوشاک آقایان است، چرا که میتواند انتخابی برای یک مهمانی ویژه، مراسمی رسمی، جلسهای کاری و یا حتی رفت و آمدهای روزانه باشد. اگر به دنبال بورس کفش که یکی از کاربردیترین آیتمهای روزمره آقایان و خانم هاست هستید، پیشنهاد میکنیم سری به این مراکز خرید بزنید. در کل به شما پیشنهاد میکنیم، بعد از مشخص شدن متراژ مورد نیاز، مخصوصا در پارچههای طرحدار، 25 درصد بیشتر تهیه کنید تا با خیال راحت به خانه بروید. همیشه داشتن چندین دست لباس خوب و مناسب همچون شلوار مردانه و پیراهن مردانه اسپرت یا رسمی شیک می تواند در جلسات کاری، دورهمی های دوستانه، سفر یا گردش به ظاهر آقایان جذابیت بسیاری ببخشد. همین طراحی باعث میشود تا لباس شبیه به حرف A دیده شود. لباسی که برای آن فصل، مناسب بوده و باعث آرامش ما باشد. This ​da᠎ta was w​ri᠎tten ​with the ​help ​of pushakkade Conte nt  G en​er ator D emover​sion !

پیراهن مشکی مجلسی مردانه

برای مثال، دامن قسمت پشت از قسمت جلو بلندتر است یا یکطرف با آستین و طرف دیگر آن بدون آستین است. کت شلوارهای مردانه از جنبههای گوناگون به دسته بندیهای مختلفی تقسیم میشوند؛ مثلا میتوان آنها را با توجه به نوع یقه، تعداد دکمهها، چاک پشت کت و موارد دیگر از یکدیگر متمایز نمود تا هر فرد با توجه به کاربرد هر مدل و در کنار آن، سلایق شخصی اش، انتخاب خاص خود را داشته باشد و با ساخت استایل مدنظرش به شیوه خود جذابیش را به رخ بکشد. برای پیدا کردن این اندازه از پشت گردن تا بلندی که مد نظر شما است اندازه بگیرید و آن را دو برابر کنید، اگر پیراهن شما آستین نیز دارد قد آستین را به میزان دو برابر قد لباس اضافه کنید. این قد پارچه به شما این امکان را میدهد که در طراحی یقه و قد لباس با خیال راحت تمام نکات مد نظر خود را اعمال کنید و پارچه مورد نیاز را داشته باشید. ممکن است شما مشتری وفادار برندی خاص باشید و به نظرتان لباسهای آن برند مناسب فیزیک بدنی شما باشد ولی پس از مدتی بفهمید که لباسهای آن برند کیفیت چندانی ندارند. لباسهای شیفت برای افرادی که ساختار بدنی آنها مستطیلی است میتواند انتخاب مناسبی باشد.

خواب خرید لباس مردانه

لباس مجلسی معمولا لباسی بلند است که روی زمین کشیده می شود اما گاهی برخی از لباسهای کوکتل را هم میتوان در این دسته قرار داد. وایت تای معمولا با دستکش بلند استفاده می شود. معمولا کار پیدا کردن لباس مناسب برای آقایان قد بلند و یا کوتاه و چاق سختتر از بقیه افراد است. برای مثال برای دوخت مانتو با آستین پرچین و یا کلوش به راحتی یک متر پارچه لازم دارید متناسب با قد مانتو نیز باید به متراژ خریداری شده اضافه کنید. برای دوخت بلوز و شومیز با آستین بلند به اندازه قد بلوز به علاوه شصت سانت برای دوخت آستین نیاز دارید. برای دوخت شلوار با پارچهای به عرض معمول موجود در بازار، یک متر و ده سانت پارچه لازم داریم. اگر عرض پارچه را میزان غالب پارچه بازار یعنی 1.5 متر در نظر بگیریم برای دوخت کت یک متر و هفتاد سانت پارچه لازم داریم.

در نظر داشته باشید که با اضافه شدن هر یک سایز 10 درصد به مصرف پارچه شما افزوده خواهد شد. یعنی اگر کفش اسپرت مردانه تیره انتخاب می کنید لباس و شلوار تیره داشته باشید و برعکس. اگر میخواهید تیپ رسمی و نسبتا مجلسی با کت و شلوار جین ایجاد کنید، بهتر است سراغ رنگهای روشن بروید. همراه بلک تای تابستانی نباید از دستکش مجلسی استفاده کرد. کت تک از جمله لباس هایی است که افراد می توانند در مکان های مختلف مانند محل کار، دانشگاه یا مراسمات رسمی و غیر رسمی استفاده کنند. برند های مختلف مدل های لباس شب و لباس مجلسی را تولید می کنند. آقایان می توانند از این لباس در هر استایلی همچون روزمره تا ورزشی و همچنین پوشش های مجلسی و دورهمی های دوستانه تابستانی استفاده کنند. برای مثال شما باید در فصل گرما و تابستان از الیاف طبیعی و نخ پنبه برای انتخاب لباس خود استفاده کنید تا دچار تعریق زیاد و گرما زدگی نشود. دیجی استایل با داشتن انواع ست رسمی مردانه کار خرید را راحت کرده و دیگر بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانید هر آنچه که میخواهید را از سایت خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پوشاک مردانه لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید