معمولترین خطا افراد با خرید لباس ورزشی مردانه میکنند

پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمهای، کرم و طوسی از رنگهای محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگها تبدیل به رنگهای سبز، آبی و دیگر رنگهای روشن میشود. فروشگاه اینترنتی سالست با ارائه انواع مدلهای پیراهن سفید، جین، چهارخانه، آستین کوتاه و بلند، پیراهن ساده و طرح دار امکان خرید اینترنتی این محصولات را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. در کنار این پیراهن میتوانید بدون هیچ محدودیتی از شلوار پارچه ای، شلوار کتان و یا حتی شلوار جین نیز استفاده کنید و استایل خاص خود را بسازید. پارچه لنین نیز مشابه کتان و حتی بیشتر از آن، سبک و با تنفس پذیری بالاست که همین مساله، پیراهن های دوخته شده با این جنس پارچه را برای مناطق گرمسیری و فصول گرم سال تبدیل به درست ترین انتخاب میکند. پیراهن نخی را چگونه بشوییم؟ پیراهن نخی به دلیل نوع دوخت و کیفیتی که دارد احساس راحتی زیادی را به شما می بخشد و از طرفی به بهترین شکل ممکن از بدن شما در برابر بیماری های پوستی مراقبت می نماید. فروشگاه اینترنتی ال سی من طیف گسترده و متنوعی از پیراهنهای رسمی، دامادی، اسمارت و کژوال را که شامل پیراهنهای آستین بلند و آستین کوتاه میباشد را با بهترین متریال، دقیقترین دوخت و بالاترین کیفیت، ارائه میکند.

مراکز خرید لباس مردانه در تهران

به عنوان مثال چندی پیش عکسی از جنیفر لوپز با لباس مجلسی لی روی جلد اول مجلات مد دیده شد که اگر بخواهیم لباس را برایتان بررسی کنیم یک پیراهن لی ساده کوتاه و تنگ بود که تنها با یک دوخت خاص شبیه به یک گل بزرگ روی شانه لباس آن را به یک لباس مدعی تبدیل کرده بودند. در واقع پارچه نخی به دلیل سازگاری بالایی که با پوست بدن دارد به خوبی از از پوست شما در برابر حساسیت های پوستی بخصوص در فصول گرم سال مراقبت می کند. در واقع این پوشش به دلیل ست کردن راحت داشتن کیفیت بالا، تنوع زیاد طرح های متفاوت و رنگ بندی متنوع به یکی از ۳ انتخاب اول آقایان در هنگام خرید لباسی برای بالاتنه بدل گشته است. در خرید شلوار مردانه جین حتماً به هماهنگی رنگ آن با پیراهن و تیشرت توجه داشته باشید. پیراهن مردانه طی سالها تبدیل به یکی از اساسی ترین لباس های موجود در کمد لباس اقایان شده است. به جز مدلهای چارخانه، انواع مدل ساده و راهراه نیز بسیار پرطرفدار هستند. رنگ های روشن مثل آبی، سبز روشن و صورتی برای طرح های اسپرت بسیار پرطرفدار هستند. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدلهای محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد.  Data w as g ener᠎ated wi th t​he he lp ​of pushakkade  C᠎ontent G en erator DEMO.

دریافت بهترین پیراهن چهارخانه مردانه

پیراهن رسمی، کلاسیک یا مجلسی، یکی از رایج ترین لباس هایی که هر مرد در کمد لباس خود باید از آن داشته باشد. معمولا در میان انواع مدلهای پیراهن مردانه شیک، پیراهن چهارخانه مردانه شیک گزینهای است که اغلب توسط آقایان انتخاب میشود. پوشیدن یک پیراهن بدون کت هم اتفاقی بود که به مرور زمان رخ داد و در نتیجه اینکه پیراهن چه فرمی داشته باشد اهمیت بیشتری پیدا کرد. جستجوی شما در انتخاب یک پیراهن دکمه دار نباید به مدلهای ساده منتهی شود. برای مثال شما باید در فصل گرما و تابستان از الیاف طبیعی و نخ پنبه برای انتخاب لباس خود استفاده کنید تا دچار تعریق زیاد و گرما زدگی نشود. این پارچهها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف مصنوعی همراه شوند. پیراهن مردانه نخی، لباسی است که در طراحی آن از پارچه پنبه ای استفاده می شود. بی دلیل نیست که این دسته از پیراهن های مردانه یکی از پرطرفدارترین پوشش ها در سرتاسر دنیا بشمار می رود. پیراهن: پیراهن یکی از لباسهای پرطرفدار آقایان است که نوع نخی آن به دلیل عبور هوای بهتر، بیشتر از انواع دیگر مورد نظر آقایان قرار میگیرد. پیراهن مردانه سفید محبوبترین پیراهن از نظر رنگ است. ᠎Content w​as created by pushakkade  Content ​Genera to r DE MO​!

شما میتوانید با انتخاب شومیزی تک رنگ از رنگهای بکار رفته در شلوار و کفش پاشنه بلندی متناسب با رنگ شومیز، یک استایل شیک و راحت داشته باشید. تیپ مناسب دیگری که با این پیراهن می توان زد انتخاب یک پیراهن سفید و قرار دادن انتهای آن در شلوار کتان رنگی است. یقه پیراهن باید به گونه ای باشد که وقتی دکمه ی آن را بستید، به راحتی دو انگشت بین یقه و گردن شما قرار گیرد. این دوست قدیمی برای تیپ های اسپرت و کژوال هم ما را تنها نمی گذارد. پیراهنهای اسلیم فیت و جذب در استایل کژوال مورد توجه هستند و در طرحهای متنوعتری وجود دارند. این مورد سبب می شود شما بتوانید با آن هم استایلی رسمی و هم کژوال داشته باشید. منظور هماهنگ بودن نوع استایل شماست واین بستگی به رسمی و غیررسمی بودن ظاهر شما دارد. این سبک میتواند برای یک مهمانی دوستانه و یا عصرانه مناسب باشد چرا که حالتی شیک و کمی غیررسمی دارد. میتوانید پیراهن را در یک مجلس رسمی با کت و شلوار ست کنید و یا آن را در یک مجلس غیررسمی به همراه بلیزر، جلیقه و شلوار کتان و کراوات ست کنید.

بالا 25 نقل قول در پوشاک مردانه

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پوشاک مردانه لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید