Old Fashion نماهای مدرن

بنابراین یکی از مسائلی که باعث می شود طراحی نمای مدرن ساختمان توسط شهرداری ها تایید نشود، زیر سوال بردن قوانین و اصول طراحی نما است. امروزه بیش از گذشته در طراحی نما مدرن ساختمان به طراحان معماری احتیاج داریم که به موضوعات اجرایی ساختمان تسلط داشته باشند و طرح های آن ها را بتوان اجرا کرد. این موضوع به دلیل طراحی خارج از قواعد و استاندارد ها، مغایرت با قوانین مشخص شده شهرداری و استفاده بیش از حد از متریال می باشد. درضمن آنکه این فضای بستة سرویسی اتصالی مشخص هم بستری با حیاط ندارد. غالبا طراحی نما به نظر چندان سخت نیست؛ اما موضوع آن طور که تصور می کنید هم پیش پا افتاده نیست. اما خوب است بدانید که، آجر در طراحی نمای مدرن و پست مدرن یکی از رایج ترین گونه ها تلفیق سبک معماری سنتی و مدرن می باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که این انتخاب به طور قطع بی دلیل نیست و مزیت های فراوانی برای افراد خریدار به دنبال دارد. برخی از فراورده های چوبی مانند چوب پلاست و ترموود که برای در نما استفاده می شوند از خود چوب طبیعی عمر بیشتری دارند. از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود.

نصاب نمای سرامیک خشک

هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. استفاده از سایر طرح ها برای تشکیل شکل هندسی نما هم می تواند با طراحی یکپارچه، بسیار شیک باشد. طراحی نمای مدرن ساختمان کار ساده ای نیست و برای طراح پیچیدگی های خاص خود را دارد. یا سوال هایی در مورد محل تکیه گاه و اتصال و بخش های اولیه و ثانویه در سازه نما برای ما آشکار نباشند، می پرسیم که همه این ها در طراحی نمای مدرن ساختمان به همان پیچیدگی های کار مهندس طراح بر می گردد. در صورتی که تمایل دارید نمای خاصی برای ساختمان خود رقم بزنید، می توانید خطوط را از حالت قائم بر یکدیگر خارج کرده و فرم های دیگری ایجاد کنید. در صورتی که معمار نیستید و تمایل دارید نمای بیرونی ساختمان خود را حرفه ای طراحی کنید و یا بهترین طرح را انتخاب نمایید، باید قوانینی که یک معمار طی طراحی نما لحاظ می کند را به کار گیرید. در این گروه بافته هایی از تار و پود طبیعی را بر روی زیر لایه ای از لاتکس آکریلیک یا مانند آن لامینیت میکنند تا هم ثبات در ابعاد دیوار پوش ایجاد شود و هم در هنگام نصب، چسب به سطح نمای دیوارپوش نفوذ نکند.

قیمت نمای خشک مهم است در. Learn این جستجوی چرا|قیمت نمای خشک برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!|خرید قیمت نمای خشک}

مصالح نما معمولا با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی نصب میشوند. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. امروزه نمای سیمانی شسته یکی از مدرن ترین نماها محسوب میشود که به دلیل مقاومت و استحکام بالا تنوع طرح و رنگ طرفداران بسیار زیادی دارد بیشتر در ساختمان ها و برج های بلند و ویلا و همچنین باغ و… دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند. سنگ هایی که برای نمای مدرن ساختمان استفاده می شوند انواع مختلفی دارند. استفاده از انواع سنگ ها برای نمای بیرونی نحوه اجرای نمای سرامیک خشک ساختمان رایج است.

نصاب نمای خشک

وقتی یک نمای مدرن ساختمان زیبایی را می بینیم، سوالات بسیاری در ذهن ما نقش می بندد برای مثال این نما به چه صورت پیاده سازی شده است؟ رمز زیبایی نمای پست مدرن در ویلا دقیقا در همین است. در معماری مدرن تکیه اصلی طراح بر استفاده از رنگ های سرد و خنثی مانند سفید، آبی و طوسی بود در حالی که در طراحی پست مدرن استفاده از رنگ های گرم و تزئینات درخشان می تواند نمای ویلا را جذاب تر کند. آن ها آجر را به عنوان یک متریال بومی انتخاب کرده و به عنوان رنگی گرم برای ایجاد جذابیت بیش تر استفاده کرده اند. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. در رابطه با قوانین شهری در طراحی نمای مدرن این مجموعه با سابقه پیاده سازی نماهای مدرن شهری و اطلاعات کامل نسبت به تغییرات اخیر قانونی در انجام پروژه موردنظر شما کمک بزرگی می کند. This artic le w as w ritten  with behsaznama Con᠎tent  Generat or Demov er᠎sion᠎!

دیدگاهتان را بنویسید