6 چیزهایی که مادرتان باید درباره نمای مدرن به شما یاد داده باشد

لازم است به این نکته اشاره داشته باشیم که هر کدام از مصالح و نماها در ساختمان علی رغم مزیتهایی که دارند، میتوانند معایبی هم داشته باشند اما؛ شما باید با توجه به مزایا و معایب در کنار هم، تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از این نما در ساختمان مد نظر خود بگیرید. وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. برطرف کردن ناشاقولی : در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود.

مصالح نمای خشک

Data was cre ated  with the help of behsaznama C᠎ontent G᠎en᠎erat or DE᠎MO!

یان و در برخی دیگر بصورت مخفی خواهد بود.

6. سنگ انتخابی باید چسبندگی خوبی را با ملات داشته باشد (دارای جذب آب مناسب باشد). برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر بصورت مخفی خواهد بود. عوامل موثر بر انتخاب سنگ ابتدا توجه به کاربرد آن در ساختمان می باشد و پس از آن می توان به عواملی مانند دوام،آنالیز فیزیکی و شیمیایی سنگ،رنگ سنگ و قیمت سنگ اشاره نمود. نمای کامپوزیت یکی از زیباترین نماهایی است که برای سازه ها می شودبه کار برد. با توجه به کاربرد این نوع نمای مدرن در اقلیمهای مختلف آب و هوایی، از مصالح گوناگونی در آن استفاده میشود.  Th is c ontent has been c reated ᠎with behsaznama  Conte nt Generat​or  DE MO !

ی مدرن مورد کاربرد دارد.

در اجرای نمای این ساختمان، از نمایی مدرن با ترکیبی از شیشه و متریال های محتلف استفاده خواهد شد. شرکت ایناب به عنوان یکی از شرکت های باتجربه و با سابقه در زمینه اجرای نمای کامپوزیت با استفاده از افراد متخصص و با تجربه آمادگی اجرای نمای کامپوزیت را در هر سطح و متراژی را در سراسر کشور دارد.نمای کامپوزیت برای ساختمان های با کاربری های مختلف در سراسر کشور و همچنین دنیااستفاده نمای خشک سنگ می شود. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. سقوط سنگ از نمای ساختمان در کشور ما به یک حادثه عادی تبدیلشده که خطرات زیادی برای مردم دارد. نمای شیشه ای اسپایدر در فروشگاه ها و در نمای مدرن مورد کاربرد دارد. در ادامه میخواهیم به چند مورد از این مزایا اشاره کنیم. در روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی میشود، همگی به این فاکتور مهم توجه خاصی میکنند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. درنتیجه نمای هتل در شب بسیار مهم است و در طراحی نمای ساختمان هتل باید پیشبینی نورپردازی حرفهای را داشته باشیم. نمای اسپایدر گلس فین سیستم ساده ای دارد. اتصال های عنکبوتی از متریال فولاد ضد زنگ اصلی ترین بخش یک نمای اسپایدر است که عهده دارد مهار شیشه و نیروهای وارد بر آن است. در نتیجه پنل های بتن اکسپوز یکی از جدیدترین مصالح های نمای ساختمان است که با اجرای آن در نمای ساختمان جدید بودن و به روز بودن ساختمان را نشان می دهد. به همین دلیل کیفیت سطح نهایی بتن اکسپوز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید