6 پایدار علل برای اجتناب نمای خشک

سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. با گسترش سبک های مدرن در بناها، نمای شیشه ای اسپایدر، زیادترین دید را با کمترین مقدار استفاده از فریم و فلزات با بیشترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را میسر نموده است. یراق آلات و کابل در سیستم کابلی تمامی از متریال استیل ضد زنگ هستند.

نمای خشک سنگ

پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند. دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. هزینه تقریبی خرید هر متر مربع شیشه ی آلاچیق از ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان است. در طراحی نما با استفاده از ورقهای اچ پی ال (HPL) بایستی به انتخاب روش مناسب با توجه به شرایط طراحی نما نیز دقت شود؛ بهعنوان مثال از جمله مواردی که ممکن است استفاده از این مصالح مناسب را در طراحی نما محدود کند، محدودیت اینگونه پانلها در سطوح منحنی است.البته استفاده از ورقهای اچ پی ال (HPL) در نماهای منحنی نیز امکانپذیر است؛ اما انتخاب ضخامت ورق و روش نصب آن در این چنین شرایطی از اهمیت ویژهای برخوردار خواهد بود .

روشهای آسان رسیدگی به هر سرامیک پرسلانی چالش با سهولت استفاده نکات زیر

نیاز به محاسبه های سازه ای و کنترل به وسیله مهندسان عمران به نسبت سیستم های مشابه نظیر نمای کرتین وال که نرم افزار ساده ای می تواند کار محاسبات آن را انجام دهد. با افزایش سطح دیوارها ، دیوارهای سفارشی با سیستم های استاندارد قابل رقابت می شوند. این بخش شامل نظرات در مورد سیستم های استاندارد و سفارشی است. پرطرفدارترین و اغلب گران ترین نوع نما (قیمت شیشه اسپایدر با شیشه لیمنت گران تر اما اصولی تر از ۱۰ میل سکوریت است کهِ موجب می گردد در صورت شکستگی شیشه اسپایدر پخش نشده و در جای خود بماند) همین سیستم شیشه ای نمای اسپایدر است. همین مسئله باعث میشود که مالکان ساختمانهای قدیمی تمایل زیادی به بازسازی در ساختمان خود داشته باشند. این وسایل یراق آلات نیروهای جانبی را به کابل, نما های خشک و کابل به سازه اصلی ساختمان انتقال می دهد. در واقع نمای گلس فین از چندین تیغه عمودی شیشه ای ایجاد شده که توسط یراق آلات اسپایدر از نمای شیشه ای محافظت می کنند. در این شیوه براکت ها در عقب نما کار گذاشته می شوند و توسط یراق آلات اسپایدر شیشه را در محل خود مهار می کنند. برخلاف ورق های مسطح آلومینیوم، هسته باعث می شود کامپوزیت آلومینیومی داخل محل مدنظر قسم به شکل پاك و مسطح راهدار گیرد و همین ویژگی موجب می شود عايدي نهایی، صیقلی و جلاداده به سمت راء ي رسد.

طرح نمای خشک

همچنین در شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود، ساری، رشت و کاشان نمایندگی داشته و به زودی در شهر یزد و بندرعباس هم دفاتر نمایندگی افتتاح می شود. طراحی و ساخت سازه های نمای اسپایدر آمیزه ای از هنر و فناوری روز دنیا است که در معماری جدید مدرن با نظرات و شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد. از سیستم گلس فین اکثرا در نماهایی که ارتفاع بیشتری نداشته باشند استفاده می کنند. سیستم های دیواری پرده ای از سیستم های استاندارد کاتالوگ سازنده گرفته تا دیوارهای سفارشی خاص. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد. برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه است، اما برای شرایط اقلیمی سرد و خشک، طراحی نما طوری انجام می شود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا عایق بهتری برای ساختمان باشد. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود. C onte​nt was gen erated ​by behsaznama  C᠎ontent Gen er​ator Dem​ov er​sion.

دیدگاهتان را بنویسید