5 اصلی مزایا اجرای نما چیست؟

این مجموعه با بیش از ۴ دهه تجربه در حوزهی تولید پروفیل آلومینیوم و اجرای خدمات رنگ آمیزی به روش آندایزینگ و روش پودری، با بزرگترین تولیدکنندگان صنعت درب و پنجره آلومینیومی همکاری کرده و امروزه متنوعترین سیستمهای معماری و نما را تولید میکند. اولینبار انواع سیستم اجرای نمای کرتین وال توسط مهندسان معمار آلمانی مورداستفاده قرار گرفت. در مورد تفاوت میان نمای فریم لس و فیس کپ در نمای کرتین وال، باید دید بیرونی نما را در نظر گرفت. نمای رو به کوچه و خیابان باید تابع عوامل همبستگی بین نما شرکت های نمای خشکهای اطراف باشد. در پروسه تولید و اجرای نمای سرامیک خشک از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ورقه ورقه نمود بهره مند می شود به علاوه استفاده از فناوری استفاده شده در مراحل پخت آن تاثیر بسیاری در مقاومت و استحکام این نوع نما در برابر فشار، دما و عوامل محیطی دارد. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. This data has ​be en w᠎ritt en wi᠎th the ​he lp of behsaznama Conte​nt G​enerat᠎or DEMO​.

ترکیب کلی نما در واقع نظم در این تفاوتها است.

در دیوارهای باریک معاصر این عمل با جلو و عقب آمدن ساختمان انجام میشود. نما در واقع یک سطح صاف و تخت نیست بلکه آن سطح انتقالی بین فضای داخل و خارج است که با عقب نشستگی و پیش آمدگی، تراس و غیره با فضای داخل مسکن ارتباط پیدا میکند. ترکیب کلی نما در واقع نظم در این تفاوتها است. نما در واقع صورت ساختمان و بهترین بیان حالتی است که فرد طراح یا مالک از خود در برابر بیرون دارد. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. تناقض بین جنبه شهری و بیان فردی نما در صورتی میتواند از بین رود که ساختمان جزیی از شهر در نظر گرفته شود و ارتباطات آن با محیط اطراف چند جانبه باشد. اگر ساختمان همسایه ای دارد ارتباط نمای ساختمان فعلی با نمای همسایه چگونه به پایان می رسد؟ هدف اصلی این پروژه حفظ ماهیت باز بازار خارجی فعلی Els Encants بود.تجربه بازدیدکنندگان شبیه به قدم زدن در یک جاده عابر پیاده است.

مرکز یادبود جنگ (1957) توسط معمار فنلاندی-آمریکایی سانتیاگو کالاتراوا طراحی شد.این موزه مشرف به دریاچه میشیگان است و مستقیماً با یک پل عابر کابلی به خیابان ویسکانسین متصل میشود.عابران پیاده میتوانند از روی پل از Lincoln Memorial Drive عبور کرده و به داخل موزه ادامه دهند، در حالی که رانندگان از طریق یک پارکینگ زیرزمینی وارد میشوند. نماهای داخل ساختمان بیشتر جنبه خصوصی دارند، لیکن نماهایی که به سمت کوچه و بافت شهر باز میشوند، جنبه عمومی تر دارند. این عناصر معناهای متفاوتی دارند. جداسازی عناصر افقی و عمودی تاثیر کلی در نما دارد. قسمت قابل توجهی از این مصرف به ساختمان های بلند مرتبه اختصاص دارد. در ساختمانهای بلند عناصر باریک برتری خود رانشان میدهند. برای مثال در ساختمانهای کوتاه عریض، ابعاد عرضی غالب خواهد بود. شستشوی نما با طناب برای ساختمان نیز مانند یک اتومبیل نیاز به هزینه کردن، شستشو و نگهداری دارد. نماها می توانند از نظر مصالح نیز با یکدیگر متفاوت باشند.

نصاب نمای خشک

مصالح بومی نشان میدهد که نما مربوط به چه منطقه ای است. یکی از عوامل ضروری درهویت نما تعیین محدوده نما است. نسبتهای هندسی نقش تعیین کننده ای در هماهنگ سازی ظاهر نما دارند. نقش تنظیم کننده شرایط آب و هوایی فضاهای داخلی را خواهد داشت. در سالهای اخیر پس از مطرح شدن دوباره اهمیت فضاهای عمومی و ارزش زندگی شهری، نما اهمیت دوباره ای یافته است. نور را ترجیحاً باید ناخودآگاه درک کرد، در حالی که منبع نور در پس زمینه ناپدید می شود. به عنوان رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونی، پوسته ساختمان نقش مهمی در تبادل گرما و نور دارد عملکرد آن در این نقش بر آسایش و بهره وری مسافران، مصرف انرژی و هزینه های در حال اجرا تاثیر می گذارد. بنابراین نماهای هوشمند یک ترند از معماری های پایدار بوده که گامی مهم در زمینه کاهش مصرف انرژی در ساختمان می باشد. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. بنابراین وجوه پشت و جلوی ساختمان از یک طرف دارای نمود اجتماعی و از طرف دیگر نمود مشخص ساکنان خود است بنابراین نمای هر ساختمان باید هم با فضای عمومی همبستگی داشته باشد و هم بتواند حجم داخلی ساختمان را بیان نماید.

دیدگاهتان را بنویسید