4 بهترین توییت‌های تمام دوران درباره کرتین وال

این نوع نما در ساختار خود شیشه لمینت شده دارد. نکته : نمای سیمانی ساختمان عایق حرارتی و رطوبتی محسوب نمیشود و در مناطقی که بارندگی و رطوبت زیادی وجود دارد بدلیل ایجاد نم و رطوبت گزینه مناسبی نیست. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. طراحی نما یا ایجاد الگوهای نما هرچند برای یک معمار / طراح بسیار جالب باشد ، همچنین مهمترین فرایند است زیرا محیط ساخته شده را زنده می کند. از مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین سیستم های نمای کرتین وال می توان به نمای خارجی تمام شده اشاره نمود که در هر یک اجرای زیرسازی، نصب لامل های عمودی و افقی با روش های مختلفی اجرا می گردد در حالت کلی می توان گفت نحوه تثبیت شده در فضای مابین لامل ها از عمده ترین تفاوت های بین سیستم های نمای کرتین وال می باشد که برای آشنایی با این نمای صفحه خدمت سیستم کرتین وال را مطالعه فرمایید..  Data has  been creat ed with t he ​help of behsaznama Co nten᠎t Gene rator DEMO.

کرتین وال میانبرها – راه آسان

یکی از روش های رایج برای این منظور، استفاده از پوسته یا نمای کرتین وال (Curtain Wall) است که از جدیدترین نماهای موجود به شمار می آید. لمبه نما (دامپا) بدلیل وزن پایین، عایق صوتی و رطوبتی مناسب، نصب سریع و راحت، مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و انعطاف پذیری زیاد، به عنوان مصالحی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین استفاده از ملات سیمان که از ترکیب سیمان، دوغاب و آب بدست می آید باعث کثیفی نما می شود. ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. ساختمان سیندرلا توسط دولت تایوان و به منظور تشویق دختران این کشور به ازدواج، برای برگزاری جشن های عروسی ساخته شده است. یک دیوار به عظمت نمای سبز و گیاه؛ البته لازم به ذکر است که در طراحی نماهای مدرن و ترکیبی میتوانید علاوهبر استفاده از سنگ و آجر، دیواری را مخصوص به نمای سبز و گیاهی خود اختصاص دهید. قرار گیرند، بهترین نمای خود را نشان میدهند. لاستیک های مخفی در این فریم ها برای هوابندی و آبندی نما تعبیه شده است تا شیشه به آسانی روی آن ها قرار بگیرد.

برای استفاده کردن از این روش ابتدا باید پلاستر سیمانی روی دیوار انجام شود سپس در قسمت پشت آجر چسب پهن شود به نحوی که همه جای قسمت پشت آجر را چسب فرا گرفته باشد. چسب در این روش همانند یک ماده الاستیک عمل می کند یعنی توانایی جذب حرکات ارتعاشی آجر و زیر سازی آن را دارد. در این روش برای اتصال دادن آجر به نما دیگر نیازی به ملات و چسب نیست. برای استفاده از این روش نیاز به فرد ماهری است همچنین باید از چسبی که از نظر خصوصیات فنی با آجرهمخوانی داشته باشد استفاده شود. این ساختمان جوایز بسیاری هم دریافت کرده است. این نوع نما از جذاب ترین نماهای مدرن است که تولید آن به صورت کاملا صنعتی است و با شرایط تعبیه ای که دارد، انعطاف پذیری بسیار ویژه ای در برابر زلزله و نشت های احتمالی ساختمان پیدا می کند. نمای یک ساختمان را میتوان مهم ترین المان ظاهری آن ساختمان دانست بنابراین برای اجرا و پیاده سازی نما، بر اساس نوع کاربری که ساختمان دارد، از متدها و متریال مختلفی استفاده می شود تا نمای ساختمان به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

قبل از آنکه فولاد و بتن مسلح، به مصالح رایج ساختمانی مبدل شوند یک نمای ساختمانی تمام بار سازه را به طور معمول تحمل می کرد. در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بی فزایند را آمود میگویند ، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری که در اکثر موارد کارکرد سازه ایی ندارد. یکی از انواع نماهای مدرن شیشه ای است که در آن برای سازه از پروفیل های آلومینیومی استفاده می شود و برای آب بندی و هوابندی، لاستیک هایی در آن تعبیه شده است. نمای یک ساختمان باید ویژگی های زیادی را توامان داشته باشد. در سال 1903 یک شیمیدان فرانسوی به نام ادوارد، به صورت اتفاقی و با حادثه ای که در آزمایشگاهش رخ داد توانست شیشه های چند لایه را اختراع کند. در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی در این حوزه شاهد رواج پیدا کردن اجرای نمای شیشه ای برای ساختمان ها هستیم. این نوع شیشه ها با اتصال دو یا چند لایه از شیشه های معمولی و یک لایه پلاستیک به دست می آیند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک نمایان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید