یک دستگاه حیرت‌انگیز که می‌تواند به شما کمک کند کرتین وال

هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. نماسازی در معماری معاصر ایران اغلب بر در دو سبک نماسازی طراحی نمای کلاسیک یا رومی و نماسازی مدرن استوار است. با این حال، همه ی آنها بر اساس اصول مشترک سادگی، کارایی، ظرافت و عدم تزئینات بنا طراحی شده اند. تزئینات در نمای مدرن از بین می روند و بسیار ساده و در عین حال زیبا اجرا می شوند. این طرح به عنوان مخالفت با سبک های قدیمی استفاده می شد که با تزئینات پیچیده طراحی می شدند. این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد.در حال حاضر، انواع نامتناهی از طرح های خانه هایی با نمای مدرن وجود دارد. روش نصب نمای خشک به نسبت روش ملات دار مقاومت بسیار بالاتری دارد.همچنین در این روش نصب میتوان در بین دیوارها از عایق استفاده کرد. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات نمای خشک در ساختمان جبران ناپذیری دارد.

قطعات نمای خشک

نمای اجرا شده به این شکل باعث دو پوسته شدن ساختمان شده که فضای خالی مابین ساختمان ونما امکان ایجاد عایق های مختلف را فراهم می کند هم چنین می توان بسته به شرایط جوی و آب و هوای منطقه مورد نظر امکان تهویه یا عدم تهویه این محدوده را فراهم کرد. در این روش سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند تا در صورت انقباض و انبساط از شکسته شدن آن ها جلوگیری شود. طراحی و معماری ساختمان نیز از این مشکل بیتأثیر نمانده است، زیرا علم طراحی بر بسیاری از جنبههای زندگی مدرن تأثیر گذاشته و به سمت صنعتی شدن و مدرنسازی حرکت کرده است. عناصر قرار گرفته به صورت 90 درجه و تاکید بر خطوط افقی و عمودی. بیان بصری ساختار بنا به جای مخفی کردن عناصر ساختاری. این رویکرد منجر به افزایش تعداد ساختمان های مرتفع شده که از سیستم های فریم ساختاری با دهانه های طولانی تشکیل شده اند و به لطف فناوری توسعه یافته است. نمای مدرن شیشه ای که شامل کرتین وال، فریم لس و اسپایدر می باشد. با سیستم های مختلف سازه ای مانند اسکلت فلزی و بتنی سازگاری کاملی دارد.

شکستن بخش ها با مخلوط کردن خطوط افقی و عمودی و آزمایش با عرض های مختلف و الگوهای چند جهت این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید یک طراحی خلاقانه و بی نظیر داشته باشید. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. تعریف “معماری پوست و استخوان از میس ون دروهه” سیستم های دیوار پرده ای را توصیف می کند که امروزه در بسیاری از ساختمان ها اعمال می شود.”فرم از كاركرد پیروی میكند” از اصول مهم مدرنیسم می باشد، به این معنی كه طراحی باید مستقیماً از هدف مشتق شود. در سالهای اخیر معماران و طراحان ایرانی نمونه هایی از طراحی نمای ساختمان مدرن، کلاسیک و سنتی با کاربری های مختلف را به اجرا در آورده اند که در نوع خود بی نظیرند. از متریال هایی مانند چوب، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده می شود که منعکس کننده زیبایی شناسی مدرن است.در نمای مدرن این امکان وجود دارد که به استفاده ار مصالح نوین فراتر از استفاده سنتی آن فکر شود.

که ادامه به آن می پردازیم.میزان دسترسی به مصالح مورد استفاده در نما یکی از این عوامل است در مناطقی که دسترسی زیادی به مصالح به کار رفته دراین نما وجود دارد قطعا این نما ترجبح بیشتری دارد. دیگر مزیت چشمگیر این مصالح این است که رنگ غیر یکسان و متغیری دارند و با متریال های دیگه بسیار هارمونی دارند و این بخاطر داشتند رنگ خنثی در این متریال میباشد از طرف دیگر بر اساس سفارش مشتری قابلیت تولید با رنگ و یا رنگ یکدست نیز ممکن است و این امر باعث شده تا فضایی جذاب و زیبا را برای طراحان و ساختمان سازان ایجاد نماید. در نمای مدرن سعی بر این است که از یک متریال سبک والبته با ایده های خلاقانه استفاده شودکه بتواند راحتی به شکل های جعبه مانند و هندسی طراحی شود.همچنین انتخاب دو یا سه متریال متفاوت اما هماهنگ، می تواند به نمای مدرن جلوه ای خاص ببخشد. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

 This content h​as  been created by behsaznama C​on​tent Generat or​ Dem ov​ersion.

دیدگاهتان را بنویسید