یک درس پرهزینه اما گرانبها در نمای سنگ

درصورتی که اصول کاری دسترسی با طناب کاملا مجزا و متفاوت از دیگر روش های ورزشی میباشد که روش ها در صنعت کار کاملا ایمن میباشد و کار شستشوی نما و سطوح کاملا تخصصی و نیازمند آموزش است. کار در ارتفاع با طناب در زمینه شستشوی نمای ساختمان امروزه بسیار به چشم میخورد و متاسفانه چون ظاهرا تخصصی را طلب نمی کند میتواند این ذهنیت را در میان عوام رایج گرداند که هر شخصی آشنایی با لوازم کار در ارتفاع را دارد میتواند خدمات کار در ارتفاع را ارائه دهد! دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند. این مسئله باعث میشود تا سنگ نما سقوط کند. Th is  po st has been gen᠎erat​ed ​with the he​lp of behsaznama Conte᠎nt Generato᠎r DEMO!

طرح نمای خشک

و کارفرما با تایید موارد ذکر شده موافقت خود را اعلام می کند. ولی درعین حال دارای معایبی نیز میباشد و ان این است که خیلی زود کثیف میشود و جلوه خود را از دست میدهد مخصوصا در فصل هایی که بارندگی زیاد است که موجب میشود تا بعد از بارش باران و برف لکه های آب روی شیشه خشک شود و بصورت لکه لکه روی سطح شیشه رسوب کند. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند.

نحوه نصب نمای خشک

چه نوع ساختمان هایی نیاز به شستشوی نما و نماشویی با طناب دارند؟ برای آب بندی نمای ساختمان بعد از شستشوی نما از چه موادی برای سطوح استفاده کنیم؟ 5-نمای ساختمان های رنگ آمیزی شده و حتی سیمانی و کنیتکس به علت گذر زمان ذرات و گردوغبار و همچنین جرم و کثیفی جذب آن میشود و در نهایت رنگ نمای ساختمان را تیره و کدر میکند.برای اینکه نما های سیمانی جلوه و زیبایی بیشتری از خود داشته باشند و همواره یک نوع عایق رطوبت گرما و سرما باشد بهتر است نمای ساختمان را رنگ کنیم. با این حال ممکن است در طراحی فضاهای داخلی ما محدودیت هایی در رنگ و ابعاد سنگها (به دلیل ناکافی بودن نور طبیعی فضا و ) وجود داشته باشد و یا عواملی همچون رطوبت زیاد،نیاز به نظافت مکرر محیط و اهمیت داشتن سختی در مقابل سایش و براقییت ساب سطح سنگ،انتخاب ما را محدودتر کنند. غالباً ، زیرسازی فلزی که شبکه بندی اصلی نمای فریم لس (AGK) را شامل میشود از پروفیل های 40×40 بوده و در سازه های سنگین تر جهت تقویت سازه زیرسازی ، در کمربندی ها از پروفیل هایی با ابعاد و سایز بزرگتر استفاده میگردد. در این نقشه ها ، مدول بندی و وزن شیشه و فریم آلومینیومی فریم لس (AGK) وارد بر ساختمان محاسبه و نوع پروفیل فلزی که زیرسازی اصلی زیرکار را تشکیل میدهد محاسبه میگردد.

مشروط بر اینکه از قطعات کوچک با تقویت زیرسازی انجام گردد. علاوه بر زیبایی موضوع دیگری که بسیار حائز اهمیت است روشنایی بهداخل ساختمان هست و این امکان را به ساختمان میدهد که از جذابیت و نور روشنایی استفاده کنیم. نکته: قبل از شستشوی نمای سنگی باید در نظر داشته باشیم که احتمال شل بودن و لق بودن سنگ نمای ساختمان وجود دارد که قبل از اقدام به شستشوی نمای سنگی میبایست آنهارا توسط پیچ و رولپلک نما تثبیت کنیم تا هنگام شستشو فشار آب خروجی نازل باعث ریزش سنگ ها نشود. عدم نماشویی به موقع و تاخیر در زمان اقدام به شستشوی نما بدون داربست به علت وجود الودگی ها و الاینده های صنعتی مخرب موجود در هوا و در اثر باران های اسیدی بر روی سطح نما و … در شستشوی نمای شیشه ای در صورتی که کل سطح نما از شسشه باشد و مدت زیادی از نظافت و شستشوی آن گذشه باشدخاک و جرم زیادی بر سطح شیشه ها و فرم آنها نشسته است که برای تمیز کردن خاک ها نیاز به دستگاه واتر جت داریم و بعد از شستشوی شیشه نما با دستگاه واترجت با استفاده از روش ابر و طی اقدام به نماشویی می نماییم.

قیمت سنگ نمای خشک Money آزمایش

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید