یکبار برای همیشه از شر نمای سنگ خلاص شوید

لمبه نما چیست ؟ آنچه که در این میان تاثیر گذار است، این است که کاربری سازه چه بوده و نوع سازه چیست. نصب آلاچیق به دو صورت یکی متصل به ساختمان در محیط تراس و دیگری در محیط باغ که از ساختمان فاصله دارد، اجرا میشود ولیکن آنچه در مورد اجرای آن مشترک است امکانات رفاهی آن میباشد. با آنکه عمل نصب کاغذ دیواری آسان به نظر می رسد و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید مقالات زیادی با عنوان آموزش نصب کاغذ دیواری بیابید، ولی از آنجا که اینکار مانند دیگر مهارت های عملی نیاز به تمرین دارد، تا یاد گیری کامل فوت و فن آن بهتر است از یک نصاب بخواهید که آن را برای شما اجرا کند. باب طراحی نما سبک های مختلفی براي کار عبوس می شود که یکی از آنها سبک نمای رومی یا همان کلاسیک است، که طراحان معماری شیپ ساختمان به سوي تقاضا کارفرما از لمحه زيان نمودند. با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را سرامیک نمای خشک زنده نگه داشت.

فروش تجهیزات نمای خشک

مرحله آخر نصب سقف است که بایستی با رعایت تمامی نکات ایمنی و سازه ای صورت گیرد. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. بدین صورت شما پیش از شروع به ساخت و نصب آلاچیق، دید کافی نسبت به شکل نهایی آن داشته و می توانید ایرادات ظاهری احتمالی آن را رفع کنید. نیاز به رنگ آمیزی دارند، کار نقاشی آنها را پیش از شروع به نصب کاغذ دیواری تمام کنید تا بعدا نگران پاشیده شدن رنگ روی کاغذ دیواری ها نباشید. این بتن دارای سطحی صیقلی و صاف است، به گونه ای که امکان اجرای پوشش دیگری روی سطح آن وجود ندارد. تمیز کردن سطوح این نوع دیوارپوش بدلیل وجود برجستگی کمی مشکل تر از نوع صاف آن است. برای شستن سنگ،بهتر است تنها از آب استفاده شود.برای تمیز کردن گرانیت ها می توان برس مویی غیر فلزی و محلول های شوینده ی رقیق و مناسب به کار برد.مرمرها را نیز می توان با آب و محلول های شوینده رقیق تمیز کرد.سنگ های گرانیت،مرمر و شیت استفاده شده در نمای ساختمان به تناوب نیاز به شست شو با مواد تمیز کننده رقیق دارند.

نحوه نصب نمای خشک

شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. امروزه به کمک نرم افزار های شبیه ساز سه بعدی میتوان چشم اندازی نزدیک به واقع از یک طرح پیشنهادی قبل از اجرا به دست آورد. نکته: قبل از شستشوی نمای سنگی باید در نظر داشته باشیم که احتمال شل بودن و لق بودن سنگ نمای ساختمان وجود دارد که قبل از اقدام به شستشوی نمای سنگی میبایست آنهارا توسط پیچ و رولپلک نما تثبیت کنیم تا هنگام شستشو فشار آب خروجی نازل باعث ریزش سنگ ها نشود. هنگام حمل و نگهداری برخورد هرگونه وسیله به ورقهای کامپوزیت آلومینیومی جلوگیری کرد. اجرای نمای کامپوزیت نیازمند گروه حرفهای اجرایی است چراکه نصب ورقهای کامپوزیت مهمترین اصل در نمای آلومینیومی است. نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روشهای نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمیشود. شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود . Data has  be᠎en c re᠎ated with behsaznama  C​on​tent᠎ G enerator Demover sion!

نصاب نمای سرامیک خشک

سنگ چینی دارای تنوع رنگ پایینی می باشند و معمولاً به رنگ سفید و یا رنگ سفید با هاله یا رگه های زرد می باشد. البته ناگفته نماند که قیمت شستشو نما بستگی به جنس نمای ساختمان شما و همچنین وابسته به روش شستشو و آلودگی های موجود در سطح نمای ساختمان می باشد. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. در این روش از مواد شیمیای استفاده میشود. در ادامه شمارا با مواد نانو برای ضد آب کردن نمای سیمانی آشنا میکنم. شرکت بهین نما گستر سرمد، با نام تجاری بهین نما فعالیت خود را در بخش های مشاوره، ساخت و اجرای پوسته ی خارجی ساختمان و اجزاء آن متمرکز نموده است . آرمن به عنوان مجری انواع نمای خشک “نمای کرتین وال ، نمای اسپایدر، نمای سرامیک خشک، پنجره های آلومینیوم ترمال بریک و… Woven Fabric Backing : برخی انواع پارچه ها مثل نوعی کرباس نازک یا کتان که بعنوان زیر لایه در تولید کاغذ دیواری بکار میرود.

دیدگاهتان را بنویسید