کشف کنید نمای مدرن چیست

در حالت کلی، تضاد بسیاری بین این سبک و سبکهای قدیمی در نظر گرفته میشود و با تزئینات پیچیدهای، طراحیهای نمای آن صورت میگیرد و به واسطه معماران سبک مدرن، این نوع از نما توانست پا بگیرد و بر اساس قوانین و مقررات معماری مدرن، یک فضای خارقالعاده برای محیط و نمای آن را به وجود میآورد. نحوه اجرای نمای کرتین وال در این روش بهگونهای است که استیکهای آلومینیومی در جهتهای عمودی و افقی بین فضای طبقات قرار میگیرند. به طور کلی، روکش شیشه ای از شیشه سکوریت یا شیشه ای ساخته شده است که در برابر آب و هوا مقاوم است، نگهداری آن آسان است و می تواند سطوح بالایی از نیرو را تحمل کند. براساس نوع محل واقلیم، انواع نمای ساختمان نیز می توانند مانند یک روکش نازک وحفره دار طراحی و ساخته شوند تا به سازه اجازه تنفس می دهد. پانلهای بتنی پیشساخته همچنین برای پوشش تمام یا بخشی از نمای ساختمان یا دیوارهای مستقل مورداستفاده برای محوطهسازی، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده میشود و برخی از آنها میتوانند عناصر سازهای بتنی پیشتنیده باشند.

نمای خشک سنگ

Acoustic Wallcoverings : این نوع دیوارپوش در واقع پوششی دکوراتیو با قابلیت جذب صوت و کاهش انعکاس صوت در محیط است که از آن به منظور پوشش سطوح عمودی و دیوار ها در اماکنی چون سالن های کنفرانس، کتابخانه ها، لابی ساختمانها و امثال آن شرکت اجرای نمای سرامیک خشک استفاده می شود. ماژول ها طیف گسترده ای از رنگ های درخشان سفید تا تناژ سفید را پوشش می دهند، نورپردازی افکت با رنگ های غنی را فراهم می کنند و با نور پراکنده فضای هماهنگی ایجاد می کنند. فناوری LED انقلابی در همه چیز ایجاد کرده و فضای بیشتری برای طراحی پیچیده چراغهای روشنایی می دهد. برای روشنایی در فضای باز از ماژول های LED Digital Systems بهره مند شوید و ساختمان خود را به یک شاهکار واقعی تبدیل کنید. با استفاده از نورپردازی لبه ها، شما می توانید قسمت های برجسته های معماری را روشن کرده و حتی جلوه های نور و رنگ جذابی را در نمای خارجی طراحی کنید که توجه همه را به خود جلب کند.

شاید نیاز به توضیح نباشد که فرقی نمی کند که شما به طراحی معمولی نما نیاز دارید که عناصر معماری خاصی را به نمایش می گذارد یا نور پویای نما که همه نظر ها را به خود جلب می کند. سقف های سبک فضا را باز می کنند، در حالی که خطوط نور در سقف ها ، دیوارها یا نرده ها خطوط منحنی را برجسته می کنند یا عناصر خطی را تأکید می کنند. به عنوان مثال ، برای تأکید بر عناصر خاص ساختمان خود در طول روز، در ساعات شب و همچنین در شب می توانید از رنگ ها یا سطح روشنایی خاصی استفاده کنید. اما این همه ماجرا نیست: پس از نصب آسان چراغ های روشنایی و موتورهای سبک می توانید سناریوهای نوری از پیش تعریف شده و توالی نور پویا را ذخیره کرده و از طریق کنترل از راه دور، تلفن هوشمند، صفحه لمسی مرکزی یا حتی سنسور حرکت خود آنها را فعال کنید.

اما قبل طراحی سیستم های نوری و هوشمند سازی آن برای نمای ساختمان بهتر است که سه سوال اصلی را پاسخ دهیم و همچنین در مورد آن با کارفرم نیز مشورت نماییم. سیستم های نورپردازی دیجیتالی مدرن، همه امکانات مناسب و مورد نیاز شما را ارائه می دهند. اساسی ترین ویژگی طراحی نمای مدرن، برخورداری از خلاقیت و مهارتی است که در عین زیبایی، ساده باشد. نورپردازی حرفه ای نما برای هتل ها، موزه ها، گالری های هنری و ساختمان های عمومی از هر نوع دارای اهمیت خاصی است. علاوه بر موارد فوق طراحی ایده آل سیستم نورپردازی نمای ساختمان بایستی به نحوی صورت پذیرد که با کاربری ساختمان، فرهنگ منطقه و مالکین و سبک معماری ساختمان هماهنگ باشد. درایورهای ال ای دی همچنین برای تنظیم سطح روشنایی ثابت و از پیش تعیین شده که با تغییر شرایط روشنایی در طول روز و در همه شرایط آب و هوایی سازگار هستند، ایده آل هستند. علاوه بر این، سیستم های فوق بهره وری انرژی و دوام لازم را برای شما فراهم می کنند تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی در تمام طول سال روشنایی خارجی را با ایمنی و مقرون به صرفه انجام دهید. This w᠎as c​reated wi th behsaznama C ontent Gene​rato r ​DE​MO.

دیدگاهتان را بنویسید